Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00575085/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa kruszywa drogowego na drogi gminne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OBROWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118744
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Lipowa 27
1.5.2.) Miejscowość: Obrowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-126
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@obrowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: obrowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10090911.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa kruszywa drogowego na drogi gminne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37dfeb37-bdec-4e68-935a-d126c23fef71
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00032802
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013575/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Zakup i dostawa kruszywa drogowego na drogi gminne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575085
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZiZP.271.8.2024.KR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa w wyznaczone przez Zamawiającego miejsce na terenie Gminy Obrowo wraz z rozładunkiem :
1) kruszywa drogowego łamanego frakcji 0-31,5 mm w ilości do 6000 ton;
2) kruszywa drogowego łamanego frakcji 0-64 mm w ilości do 3100 ton.
2. Zamawiający dopuszcza obecność do 20% mieszanki wiążącej w/w frakcji kruszyw.
3. Dostarczony materiał bezwzględnie nie może zawierać elementów niebezpiecznych dla użytkowników dróg takich jak: elementy metalowe, szklane czy zanieczyszczenia w postaci odpadów komunalnych.
4. Potwierdzeniem realizacji dostawy będą dowody wydania WZ wystawione każdorazowo przez Wykonawcę na dostawę zamówień częściowych.
5. Dostawy realizowane będą stosownie do potrzeb zamawiającego, po uprzednim powiadomieniu wykonawcy (faksem, e-mailem, telefonicznie). Gotowość do dostarczenia minimum 250 ton dziennie (w godz. pracy urzędu).
6. Dyspozycja powinna być zrealizowana nie później niż w ciągu 5 dni roboczych (lub krótszym w zależności od terminu wskazanego w ofercie) od jej przekazania stosownie do potrzeb Zamawiającego, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy (e-mailem, telefonicznie). Wykonawca w czasie realizacji dostawy ponosi pełną odpowiedzialność cywilno-prawną za ewentualne szkody powstałe u osób trzecich, z powodu niewłaściwego prowadzenia dostaw.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zbadania dostarczanego kruszywa pod względem jakości i ilości.
1) próbki kruszywa mogą być pobrane przy rozładunku przez pracownika Zamawiającego w obecności pracownika Wykonawcy. Pobrane próbki będą dostarczone niezwłocznie do laboratorium. Przedstawiciel Wykonawcy ma prawo uczestniczyć przy procedurze transportu i przekazania do badania próbki kruszywa do laboratorium. Stwierdzenie w sprawozdaniu z badań, że próbka kruszywa jest niezgodna w stosunku do wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia stanowić będzie każdorazowo podstawę do naliczenia Wykonawcy kary umownej.
2) w przypadku stwierdzenia niezgodności wagi z dokumentem WZ Zamawiający zapłaci tylko za rzeczywistą ilość dostarczonego kruszywa. Każdy rażący przypadek niezgodności wagi na dokumencie WZ i wagi rzeczywistej stanowić będzie podstawę do naliczenia Wykonawcy kary umownej.
8. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości względem jakości i ilości tłucznia, Zamawiający może odmówić zapłaty wynagrodzenia, obciążyć Wykonawcę kosztami badania i kontroli wagi, żądać wymiany kruszywa (na koszt Wykonawcy) na spełniające wymagania w terminie trzech dni od których dana okoliczność zaistniała.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wymiany albo zwrotu produktów wadliwych, o nieodpowiedniej jakości, nie odpowiadających opisowi zawartemu w SWZ.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia (20%) przedmiotu dostawy w zakresie ilościowym w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych lub innych nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14212000-0 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1020654,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1360995,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1020654,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Żwirownia Gospodarstwo Rolne Dariusz Kisielewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 879-177-59-82
7.3.3) Ulica: Dolina Drwęcy 32
7.3.4) Miejscowość: Młyniec Drugi
7.3.5) Kod pocztowy: 87-162
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KISIELEWSKI DARIUSZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KISIELEWSKI DARIUSZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1020654,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5 [mm] (C50/30) do konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Żednia w 2025 roku"
- Dostawa kruszywa z kamienia łamanego na potrzeby napraw nawierzchni i budowy dróg gminnych na terenie Gminy Braniewo w latach 2025/2026
- ,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo"
- Dostawa kruszyw
- Dostawa materiałów do utrzymania dróg powiatowych w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy kruszyw wraz z transportem dla PGKiM Sp. z o.o. Łaziska Górne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.