Og³oszenie z dnia 2022-01-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00065120/01 - Wynik z dnia 2022-02-22
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup materia³ów biurowych na 2022 rok dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Soko³owie Podlaskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Soko³owski w Soko³owie Podlaskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581771
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolno¶ci 23
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Soko³ów Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-sokolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://powiat-sokolowski.bip.net.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup materia³ów biurowych na 2022 rok dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Soko³owie Podlaskim.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d2f07c9a-7d0f-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00032703
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00025082/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.4 Sukcesywna dostawa materia³ów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Soko³owie Podlaskim na okres 12 miesiêcy.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://powiat-sokolowski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiat-sokolowski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w
najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
2. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd,gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
4. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie porêczenia lub gwarancji, orygina³ dokumentu wadium (porêczenia lub gwarancji) opatrzonego podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia, Wykonawca sk³ada za³±czaj±c na Platformie w zak³adce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument".
6. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
7. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeñ:
1) .zip
2) .7Z
8. W przypadku stosowania przez wykonawcê kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES.
2) pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ podpisem w formacie XAdES o typie zewnêtrznym. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ oprócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
9. Szczegó³owe wymagania techniczne i organizacyjne zosta³y okre¶lone w Rozdziale 14 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Okre¶lono w Rozdziale 28 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Okre¶lono w Rozdziale 28 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Fn.272.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materia³ów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Soko³owie Podlaskim na okres 12 miesiêcy w formie 3 pakietów.
2. Wymagania dotycz±ce przedmiotu zamówienia:
W ramach postêpowania Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ Zamawiaj±cemu towar, szczegó³owo okre¶lony w za³±czniku nr 6 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Pakiet 1 (czê¶æ 1) - tusze i tonery do drukarek i kopiarek;
Rodzaj zamawianego towaru, parametry techniczne oraz przewidywana ilo¶æ zamawianych sztuk/kompletów/opakowañ/rolek zosta³y okre¶lone w Za³±czniku do SWZ – Formularz cenowy Pakiet 1 (Za³±cznik nr 6 do SWZ).
3. Ilo¶æ towaru stanowi±cego przedmiot zamówienia okre¶lony w za³±czniku 6 do SWZ s± warto¶ciami szacunkowymi, s³u¿±cymi do prawid³owego skalkulowania cen oferty, porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilo¶æ zamawianego towaru, w ramach realizacji umowy mo¿e ulec zmniejszeniu w zale¿no¶ci od rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cemu
przys³uguje prawo niezrealizowania pe³nego przedmiotu umowy, jednak¿e zobowi±zuje siê do zrealizowania minimum 50% warto¶ci umowy brutto.
4. Przedmiot dostawy musi byæ:
a) dopuszczony do obrotu na terenie kraju, odpowiadaæ wymaganiom Polskich Norm oraz posiadaæ ocenê zgodno¶ci wyrobu z zasadniczymi wymaganiami dyrektyw UE;
b) wolny od wad jako¶ciowych i ilo¶ciowych, I gatunku.
5. O konieczno¶ci dostarczenia towaru Zamawiaj±cy powiadomi Wykonawcê faxem lub emailem, a Wykonawca zrealizuje to zamówienie niezw³ocznie, nie d³u¿ej jednak ni¿ w czasie zadeklarowanych w ofercie dni roboczych (tj. poniedzia³ek – pi±tek -8:00 – 14:00), licz±c od dnia otrzymania zamówienia.
6. Zaoferowany towar musi byæ zgodny, równowa¿ny (lub o wy¿szych parametrach) z wymaganiami zamawiaj±cego okre¶lonymi w za³±czniku 6 do SWZ. W niektórych pozycjach formularzy cenowych, Zamawiaj±cy okre¶li³ przedmiot zamówienia wskazuj±c producenta, znaki towarowe i pochodzenie, gdy¿ jest to uzasadnione specyfik± tych pozycji przedmiotu zamówienia, a zamawiaj±cy nie móg³ opisaæ przedmiotu zamówienia za pomoc± dostatecznie
dok³adnych okre¶leñ. Z uwagi na powy¿sze:
a) Zamawiaj±cy wyszczególni³ parametry techniczne tych produktów jednocze¶nie dopuszczaj±c sk³adanie ofert zawieraj±cych produkty równowa¿ne, tzn. spe³niaj±ce minimalne wymagania jak okre¶lone w Za³±czniku 6 do SWZ przez wskazanie znaku towarowego produktu;
b) zamawiaj±cy dopuszcza zaoferowanie produktów równowa¿nych przy czym te produkty równowa¿ne nie mog± byæ gorszej jako¶ci ni¿ produkty wskazane w tych pozycjach;
7. Wykonawca zobowi±zany jest do zrealizowania zamówienia na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdzia³em 22 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materia³ów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Soko³owie Podlaskim na okres 12 miesiêcy w formie 3 pakietów.
2. Wymagania dotycz±ce przedmiotu zamówienia:
W ramach postêpowania Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ Zamawiaj±cemu towar, szczegó³owo okre¶lony w za³±czniku nr 7 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Pakiet 2 (czê¶æ 2) - wyroby papierowe i papier w ryzach;
Rodzaj zamawianego towaru, parametry techniczne oraz przewidywana ilo¶æ zamawianych sztuk/kompletów/opakowañ/rolek zosta³y okre¶lone w Za³±czniku do SWZ – Formularz cenowy Pakiet 2 (Za³±cznik nr 7 do SWZ).
3. Ilo¶æ towaru stanowi±cego przedmiot zamówienia okre¶lony w za³±czniku 7 do SWZ s± warto¶ciami szacunkowymi, s³u¿±cymi do prawid³owego skalkulowania cen oferty, porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilo¶æ zamawianego towaru, w ramach realizacji umowy mo¿e ulec zmniejszeniu w zale¿no¶ci od rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cemu
przys³uguje prawo niezrealizowania pe³nego przedmiotu umowy, jednak¿e zobowi±zuje siê do zrealizowania minimum 50% warto¶ci umowy brutto.
4. Przedmiot dostawy musi byæ:
a) dopuszczony do obrotu na terenie kraju, odpowiadaæ wymaganiom Polskich Norm oraz posiadaæ ocenê zgodno¶ci wyrobu z zasadniczymi wymaganiami dyrektyw UE;
b) wolny od wad jako¶ciowych i ilo¶ciowych, I gatunku.
5. O konieczno¶ci dostarczenia towaru Zamawiaj±cy powiadomi Wykonawcê faxem lub emailem, a Wykonawca zrealizuje to zamówienie niezw³ocznie, nie d³u¿ej jednak ni¿ w czasie zadeklarowanych w ofercie dni roboczych (tj. poniedzia³ek – pi±tek -8:00 – 14:00), licz±c od dnia otrzymania zamówienia.
6. Zaoferowany towar musi byæ zgodny, równowa¿ny (lub o wy¿szych parametrach) z wymaganiami zamawiaj±cego okre¶lonymi w za³±czniku 7 do SWZ. W niektórych pozycjach formularzy cenowych, Zamawiaj±cy okre¶li³ przedmiot zamówienia wskazuj±c producenta, znaki towarowe i pochodzenie, gdy¿ jest to uzasadnione specyfik± tych pozycji przedmiotu zamówienia, a zamawiaj±cy nie móg³ opisaæ przedmiotu zamówienia za pomoc± dostatecznie
dok³adnych okre¶leñ. Z uwagi na powy¿sze:
a) Zamawiaj±cy wyszczególni³ parametry techniczne tych produktów jednocze¶nie dopuszczaj±c sk³adanie ofert zawieraj±cych produkty równowa¿ne, tzn. spe³niaj±ce minimalne wymagania jak okre¶lone w Za³±czniku 7 do SWZ przez wskazanie znaku towarowego produktu;
b) zamawiaj±cy dopuszcza zaoferowanie produktów równowa¿nych przy czym te produkty równowa¿ne nie mog± byæ gorszej jako¶ci ni¿ produkty wskazane w tych pozycjach;
7. Wykonawca zobowi±zany jest do zrealizowania zamówienia na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdzia³em 22 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materia³ów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Soko³owie Podlaskim na okres 12 miesiêcy w formie 3 pakietów.
2. Wymagania dotycz±ce przedmiotu zamówienia:
W ramach postêpowania Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ Zamawiaj±cemu towar, szczegó³owo okre¶lony w za³±czniku nr 8 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Pakiet 3 (czê¶æ 3) - pozosta³e materia³y biurowe.
Rodzaj zamawianego towaru, parametry techniczne oraz przewidywana ilo¶æ zamawianych sztuk/kompletów/opakowañ/rolek zosta³y okre¶lone w Za³±czniku do SWZ – Formularz cenowy Pakiet 3 (Za³±cznik nr 8 do SWZ).
3. Ilo¶æ towaru stanowi±cego przedmiot zamówienia okre¶lony w za³±czniku 8 do SWZ s± warto¶ciami szacunkowymi, s³u¿±cymi do prawid³owego skalkulowania cen oferty, porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilo¶æ zamawianego towaru, w ramach realizacji umowy mo¿e ulec zmniejszeniu w zale¿no¶ci od rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cemu
przys³uguje prawo niezrealizowania pe³nego przedmiotu umowy, jednak¿e zobowi±zuje siê do zrealizowania minimum 50% warto¶ci umowy brutto.
4. Przedmiot dostawy musi byæ:
a) dopuszczony do obrotu na terenie kraju, odpowiadaæ wymaganiom Polskich Norm oraz posiadaæ ocenê zgodno¶ci wyrobu z zasadniczymi wymaganiami dyrektyw UE;
b) wolny od wad jako¶ciowych i ilo¶ciowych, I gatunku.
5. O konieczno¶ci dostarczenia towaru Zamawiaj±cy powiadomi Wykonawcê faxem lub emailem, a Wykonawca zrealizuje to zamówienie niezw³ocznie, nie d³u¿ej jednak ni¿ w czasie zadeklarowanych w ofercie dni roboczych (tj. poniedzia³ek – pi±tek -8:00 – 14:00), licz±c od dnia otrzymania zamówienia.
6. Zaoferowany towar musi byæ zgodny, równowa¿ny (lub o wy¿szych parametrach) z wymaganiami zamawiaj±cego okre¶lonymi w za³±czniku 8 do SWZ. W niektórych pozycjach formularzy cenowych, Zamawiaj±cy okre¶li³ przedmiot zamówienia wskazuj±c producenta, znaki towarowe i pochodzenie, gdy¿ jest to uzasadnione specyfik± tych pozycji przedmiotu zamówienia, a zamawiaj±cy nie móg³ opisaæ przedmiotu zamówienia za pomoc± dostatecznie
dok³adnych okre¶leñ. Z uwagi na powy¿sze:
a) Zamawiaj±cy wyszczególni³ parametry techniczne tych produktów jednocze¶nie dopuszczaj±c sk³adanie ofert zawieraj±cych produkty równowa¿ne, tzn. spe³niaj±ce minimalne wymagania jak okre¶lone w Za³±czniku 8 do SWZ przez wskazanie znaku towarowego produktu;
b) zamawiaj±cy dopuszcza zaoferowanie produktów równowa¿nych przy czym te produkty równowa¿ne nie mog± byæ gorszej jako¶ci ni¿ produkty wskazane w tych pozycjach;
7. Wykonawca zobowi±zany jest do zrealizowania zamówienia na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdzia³em 22 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu, na zasadach okre¶lonych w Rozdziale 8 SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± dostawê materia³ów biurowych o warto¶ci nie mniejszej ni¿:
- Pakiet 1 – 30 000 z³ brutto
- Pakiet 2 – 6 000 z³ brutto
- Pakiet 3 – 1 000 z³ brutto
W przypadku sk³adania ofert na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ warto¶ci pakietów sumuj± siê.
3. Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego czê¶ci mo¿e polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych. Wymagania dotycz±ce polegania na zasobach innych podmiotów opisane s± w Rozdziale 12.
4. Zamawiaj±cy w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia dopuszcza ³±czne spe³nianie warunków przez Wykonawców. Wymagania dotycz±ce Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia opisane s± w Rozdziale 13.
5. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, Zamawiaj±cy dzia³aj±c na podstawie art. 116 ust. 2 ustawy Pzp mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia Wykonawca sk³ada:
1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r.
poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia
o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji z zastrze¿eniem pkt. 10.8.;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u
w postêpowaniu Wykonawca sk³ada:
1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zosta³y opisane w Rozdziale 13 SWZ.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranejoferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projekcie mowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-01 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://powiat-sokolowski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-01 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-02
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
Czê¶æ 3 : Tak
INNE PRZETARGI Z SOKO£OWA PODLASKIEGO
- Zakup i dostawa automatycznej paczkowarki do wody pitnej w ramach zadania pn. "Zapewnienie ci±g³o¶ci dostaw podstawowych us³ug i doposa¿enie baz magazynowych niezbêdnych do realizacji zadañ OL i OC
- Zakup i dostawa sprzêtu oraz wyposa¿enia zasobów magazynowych w ramach zadania pn. "Zapewnienie ci±g³o¶ci dostaw podstawowych us³ug i doposa¿enie baz magazynowych niezbêdnych do realizacji zadañ OLiOC
- "Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu soko³owskiego w sezonie 2025/2026" (3 zadania)
- Wykonanie i dostarczenie nowych tablic rejestracyjnych oraz odbieranie i z³omowanie wycofanych z u¿ytku tablic rejestracyjnych do/z siedziby Starostwa Powiatowego w Soko³owie Podlaskim w 2026 r."
- Dostawa ¶rodków dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Soko³owie Podlaskim.
- Dzier¿awa stacji uzdatniania wody.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materia³ów zu¿ywalnych na potrzeby realizacji zajêæ dodatkowych oraz zajêæ dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- Dostawa materia³ów biurowych i papierniczych
- Dostawa artyku³ów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Dostawa i monta¿ sprzêtu i wyposa¿enia edukacyjnego dla szkó³ podstawowych w gminie ¦wiebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie ¦wiebodzin" z podzia³em na 8 czê¶ci
- Dostawa materia³ów biurowych do Zarz±du Dróg Miasta Krakowa ul. Centralna 53
- Dostawy artyku³ów biurowych
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





