Ogłoszenie z dnia 2021-04-14
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00032353 z dnia 2021-04-14 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną w Rynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rynie sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790315424
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konrada Wallenroda 10
1.5.2.) Miejscowość: Ryn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-520
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 505019050
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prezes@pgkimryn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimryn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka gminna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną w Rynie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29307a4d-9cf7-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032353
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.pgkimryn.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.pgkimryn.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga pozyskania przez zamawiającego specjalistycznego sprzętu biurowego (art. 65 ust. 1 pkt 3 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Pisemny na adres 11-520 Ryn. ul. Konrada Wallenroda 10
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 4000000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną w Rynie - 24 lokale , 4 garaże
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-01 do 2023-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów:- Cena brutto - ocenie podlegać będzie wartość brutto zaproponowana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym - Termin wykonania zamówienia – ocenie podlegać będzie termin wykonania zamówienia, który nie może być krótszy niż 30.09.2022 r.- Termin gwarancji - ocenie podlegać będzie termin udzielenia gwarancji, który nie może być krótszy niż 3 lata licząc od dnia odebrania prac i sporządzenia protokołu odbioru i dłuższy niż lat 5.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
oświadczenie5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
400006.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku, gdy Wykonawcy występują (składają ofertę) wspólnie (konsorcjum) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym celu należy załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo 15lub umowę, z której wynikać będzie takie pełnomocnictwo. Z treści pełnomocnictwa lub umowy musi wynikać zakres umocowania.2) W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie każdy z nich musi złożyć dokumenty i oświadczenia takie jak każdy wykonawca. Dokumenty składa, co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.3) W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie wystarczającym jest, aby dokumenty i oświadczenia, o których mowa wyżej zostały złożone, jako jeden dokument podpisany przez pełnomocnika.4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.5) Przy składaniu wszelkich dokumentów, w których widnieje słowo „Wykonawca”, w miejscu np. „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać pełne dane dotyczące konsorcjum (skład konsorcjum), a nie pełnomocnika konsorcju6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ryn ul. Konrada Wallenroda 10
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-19 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
| 2021-04-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI RYN
więcej: przetargi RYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Przebudowa odcinka drogi leśnej nr L30/06/78 wraz z budową placu składowego zlokalizowanego w leśnictwie Łebień na dz. nr 491 obr. Łebień
- Przebudowa i remont dróg gminnych
- Budowa drogi leśnej nr 79+79/1 wraz z trzema placami składowymi w Leśnictwie Okocim
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- Termomodernizacja budynków oświatowych Powiatu Gostyńskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





