Og³oszenie z dnia 2021-04-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00039956/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-26
- 2021/BZP 00069914/01 - Wynik z dnia 2021-06-01
| Og³oszenie nr 2021/BZP 00032208 z dnia 2021-04-14 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej ul. S³onecznej w miejscowo¶ci Lubowidz
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto i Gmina Lubowidz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378255
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Zielona 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lubowidz
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-304
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@uglubowidz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.uglubowidz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi gminnej ul. S³onecznej w miejscowo¶ci Lubowidz
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7082bf10-9ce6-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00032208
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000126/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Budowa drogi gminnej ul. S³onecznej w miejscowo¶ci Lubowidz
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl http://bip.uglubowidz.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal, zamowieniapubliczne@uglubowidz.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia musi posiadaæ konto ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z miniPortalu okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego Regulaminu.Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Lubowidz, 09-304 Lubowidz, ul. Zielona 10, tel. (23) 65 82 078;- inspektorem ochrony danych osobowych w Miasto i Gmina Lubowidz jest Pan Pawe³ Modrzejewski, kontakt: adres e-mail: inspektor@kiodo.pl, telefon: 544 544 001;- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Budowa drogi gminnej ul. S³onecznej w miejscowo¶ci Lubowidz” prowadzonym w trybie podstawowym a tak¿e w celu realizacji zadañ w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej administratorowi ( art. 6 ust.1 lit e RODO) i w celu zawarcia i wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO). - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 - 76 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz podmioty z którymi Administrator podpisa³ stosowne umowy powierzenia przetwarzania danych, np. w zakresie us³ug IT. - Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 - 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; - nie przys³uguje Pani/Panu :− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej ul. S³onecznej w miejscowo¶ci Lubowidz.Ca³o¶æ inwestycji zlokalizowana jest w pasie drogowym przedmiotowej drogi na dz. 1482; 1545.Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na przebudowie drogi gminnej ul. S³oneczniej, klasy D (dojazdowa) o d³ugo¶ci ok. 211 m w pasie drogowym tj. dz. ew. nr 1482; 1545 w Lubowidzu.Projekt techniczny obejmuje wykonanie nastêpuj±cych robót budowlanych tj.:- wykonanie nawierzchni jezdni z kostki betonowej gr. 8 cm o szeroko¶ci 5, 0 m zgodnie z projektowan± niwelet±- budowa chodnika o szeroko¶ci 2,0 m po prawej stronie drogi od km 0+013,90 do km 0+214,10- budowa chodnika o szeroko¶ci 2,0 m po obu stronach jezdni od km 0+214,10 do km 0+225,16- wykonanie nawierzchni zjazdów indywidualnych z kostki betonowej- budowa odwodnienia zapewniaj±cego skuteczne odprowadzenie wód deszczowych iroztopowych z terenu inwestycji tj. studnie ch³onne DN1200, studzienki ¶ciekowe z osadnikiem wraz z przykanalikami z rur PVC DN200.ZESTAWIENIE POWIERZCHNI PROJEKTOWANYCH ELEMENTÓW ZAGOSPODAROWANIA TERENU1. Jezdnia Beton asfaltowy 1079,0 m22. Chodnik Kostka betonowa 347,0 m2`3. Zjazdy indywidualne Kostka betonowa 179,0 m24. Zieleñ - 946,0 m2Przyjêto nastêpuj±ce rozwi±zania konstrukcyjne projektowanych elementów zagospodarowaniaterenu:a) Jezdnia ul. S³onecznej - kostka betonowa gr. 8 cm szara- podsypka cem.-piask. 1:4 gr.3cm- podbudowa z mieszanki kruszyw naturalnych ³amanych 0/31,5 mm stab. mech. gr. 20 cm- warstwa wzmacniaj±ca z mieszanki kruszyw naturalnych 0/31,5 mm gr. 15cm- pod³o¿e gruntowe G1b) zjazdy indywidualne- kostka betonowa, kolor czerwony, gr. 8 cm- podsypka cem.-piask. 1:4 gr. 3 cm- podbudowa z mieszanki kruszyw naturalnych ³amanych 0/31,5 mm stab. mech. gr. 15 cm- warstwa wzmacniaj±ca z piasku gr. 10 cm- pod³o¿e gruntowe G1c) chodnik- kostka betonowa, kolor szary, gr. 6 cm- podsypka cem.-piask. 1:4 gr. 3 cm- warstwa wzmacniaj±ca z piasku gr. 10 cm- pod³o¿e gruntowe G1Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj±: dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowi±ce za³±czniki do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45232452-5 - Roboty odwadniaj±ce
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ wy³±cznie wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu:Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa.a) Wykonawca posiada do¶wiadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej 1 zadanie polegaj±ce na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o warto¶ci min. 160.000,00 bruttoZgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy Pzp, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy zastrzega, ¿e warunek ten nie podlega sumowaniu.b) Wykonawca dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, legitymuj±cymi siê do¶wiadczeniem zawodowym odpowiednim do funkcji, jakie im powierzono.Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata:- Kierownik budowy - osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w bran¿y drogowej oraz w bran¿y sanitarnej, lub posiadaj±cymi odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane. Wykonawcy z innych pañstw cz³onkowskich mog± spe³niæ niniejszy warunek posiadaj±c równowa¿ne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:- Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;Dokumenty wykonawców maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania poza RP:Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa, w punkcie 4.1 SWZ - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed ich z³o¿eniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:- Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów -inne odpowiednie dokumenty;- Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Szczegó³owy zakres wymaganych dokumentów zawiera SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
- Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 2.000,00 z³.- Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieni±dzu za pomoc± przelewu bankowego Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za skuteczne tylko wówczas gdy przed up³ywem terminu sk³adania ofert kwota wniesionego wadium bêdzie uznana na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. Zaleca siê, aby kopiê dowodu wniesienia wadium w postaci elektronicznej za³±czyæ do oferty.29.3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:a) pieni±dzu:przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: 19 8215 1032 2004 0036 8116 0008b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci )Dz.U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.)- Zwrot lub zatrzymanie wadium nastêpuje na zasadach okre¶lonych w art. 98 Ustawy.- Wadium wnoszone w innej ni¿ pieni±dz formie musi posiadaæ wa¿no¶æ co najmniej do koñca terminu zwi±zania wykonawcy z³o¿on± przez niego ofert±.- W przypadku kiedy wadium jest wnoszone w pieni±dzu, nale¿ny je wp³aciæ przelewem z dopiskiem " Budowa drogi gminnej ul. S³onecznej w miejscowo¶ci Lubowidz" na w/w rachunek bankowy- Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o którym mowa w ust. 29.3 pkt b-d SWZ, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zamawiaj±cy okre¶la warunki realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w nastêpuj±cy sposób: 1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu .2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia /konsorcjum, spó³ka cywilna/ musz± ustanowiæ pe³nomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postêpowaniu (lub reprezentowania w postêpowaniu i zawarciu umowy). Stosowne pe³nomocnictwo nale¿y za³±czyæ do oferty w formie orygina³u lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em przez mocodawcê lub notariusza. Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej musi precyzowaæ zakres umocowania i wskazywaæ pe³nomocnika. Musi te¿ wyliczaæ wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie i ka¿dy z nich musi podpisaæ siê pod tym dokumentem. 4. Oferta musi byæ podpisana w sposób, który prawnie zobowi±zuje wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. 5. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.6. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.7. Zgodnie z art. 117 ust. 4 PZP w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
I. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ zawartej umowy w nastêpuj±cych przypadkach:1.Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót budowlanych w nastêpuj±cych sytuacjach:a) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci:- bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy,- bêd± nastêpstwem konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót,b) je¿eli wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót,c) je¿eli wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy,d) wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu lub zaniechanie dokonania okre¶lonych czynno¶ci (w tym w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ) przez w³a¶ciwe organy administracji, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,e) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,f) wyst±pienia Si³y Wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami w pierwotnie okre¶lonym terminie.Okres wyd³u¿enia terminu zakoñczenia robót budowlanych nie mo¿e przekraczaæ okresu trwania przyczyn, z powodu których dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêdzie zagro¿one i – je¶li dotyczy – czasu niezbêdnego do usuniêcia przeszkód uniemo¿liwiaj±cych terminow± realizacjê zamówienia.2. w przypadku wykonywania robót zamiennych lub ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, o czym mowa w niniejszej umowie, z zastrze¿eniem nieprzekroczenia czê¶ci wykraczaj±cej poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawarte w swz, 3. w przypadku wykrycia wad dokumentacji projektowej na etapie wykonywania umowy – a zmiany te bêd± konieczne gdy¿ kontynuacja wykonania umowy grozi³aby powstaniem budowli obarczonej wad±, 4. w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy.5. zmiana wykonawcy realizacji zamówienia publicznego w przypadku gdy wykonawca z którym zosta³a zawarta umowa wyka¿e i wyja¶ni, ¿e nie jest w stanie zrealizowaæ zamówienia zgodnie z umow±. Umowa mo¿e byæ wtedy zawarta z innym wykonawc± na tych samych warunkach. Nowy wykonawca musi wykazaæ spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz kryteriów oceny ofert okre¶lonych w og³oszeniu o zamówieniu lub SWZ w zakresie nie mniejszym ni¿ dotychczasowy wykonawca. Nowy wykonawca musi tak¿e wykazaæ brak podstaw do wykluczenia w zakresie okre¶lonym w og³oszeniu o zamówieniu lub w SWZ. Nowy wykonawca odpowiada solidarnie z dotychczasowym wykonawc± za zakres umowy dotychczas zrealizowanyII. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. I wymagaæ bêdzie podpisania aneksu do umowy, przy czym niedopuszczalne s± zmiany umowy w zakresie prac wykraczaj±cych poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia.III. Zmiana osób odpowiedzialnych, o których mowa w § 8 umowy nie stanowi jej zmiany i nie wymaga zgody drugiej strony, przy czym osoby te musz± spe³niaæ wymagania niezbêdne do wykonywania czynno¶ci odno¶nie pe³nionej funkcji. Zmiana taka jest skuteczna z dniem otrzymania pisemnego zawiadomienia o dokonanej zmianie.IV. Poni¿sze zmiany nie bêd± stanowiæ zmiany umowy i nie wymagaj± zachowania formy pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci, a zostan± dokonane poprzez pisemne zg³oszenie potwierdzone przez drug± stronê Umowy: a) zmiana na stanowisku kierownika budowy, b) zmiana na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego, e) zmiana adresu Wykonawcy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-05 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem formularza do z³o¿enia, zmiany lub wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu. https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-05 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-03
| 2021-04-14 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI LUBOWIDZ
wiêcej: przetargi LUBOWIDZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynków publicznych na terenie gminy Warka
- Budowa przy³±czy wodoci±gowych i kanalizacyjnych na terenie gminy Dêbe Wielkie
- Utworzenie 37 nowych miejsc opieki nad dzieæmi do lat 3 w nowej instytucji ¿³obka pod adresem Klêczany 1, polegaj±ce na przebudowie istniej±cego budynku przedszkola na cele ¿³obka i przedszkola
- Budowa sieci wodoci±gowej na terenie gminy Zakliczyn
- Rozbudowa budynku hali widowiskowo-sportowej o pomieszczenie magazynowe
- Przebudowa drogi gminnej nr 114422D w Wie¶ciszowicach
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





