eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ma³omice › Budowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Bobrzany



Og³oszenie z dnia 2023-01-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Bobrzany

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Ma³omice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770391

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Konstytucji 3 maja

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ma³omice

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-320

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 683769027

1.5.8.) Numer faksu: +48683769027

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@malomice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://malomice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Bobrzany

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-adfcb3a1-927d-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00032196

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00028112/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Budowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Bobrzany

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-adfcb3a1-927d-11ed-b4ea-f64d350121d2

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim;
2) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami pod adresami: https://ezamowienia.gov.pl/pl/; urzad@malomice.pl
3) Pe³na dokumentacja postêpowania znajduje siê pod adresem:
https://ezamówienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 4)Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacja zamieszczona w zak³adce „Centrum Pomocy”.
5) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6) Sposób komunikowania siê za po¶rednictwem Platformy e – Zamówienia zosta³ opisany pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf
7) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB.
8) Minimalne wymagania techniczne sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Ma³omic , Plac Konstytucji 3 Maja 1, 67-320 Ma³omice
 z inspektorem ochrony danych w Urzêdzie Miejskim w Ma³omicach mo¿na siê skontaktowaæ poprzez adres e-mail: inspektor@4consult.com.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
 przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) wykonanie nawierzchni drogi gminnej w miejscowo¶ci Bobrzany na dz. Nr 410; 414/1; 417 o d³ugo¶ci drogi 600,00m.
2) Przy za³o¿eniu nastêpuj±cych parametrów
- d³ugo¶æ odcinków: A - 555,26m; B – 25,04m; C – 19,70m
- szeroko¶æ jezdni - 4,00m
- szeroko¶æ poboczy – 0,50m
- szeroko¶æ rowu odwadniaj±cego – 1,0m
- szeroko¶æ zjazdu do posesji – 4,0m
- prêdko¶æ projektowa = 30km/h
- kategoria ruchu – KK2
3)Wykonanie tablicy informacyjnej zgodnie z wymaganiami wynikaj±cymi z § 10 za³±cznika do uchwa³y nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 w spawie ustanowienia Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych.
6.3 Szczegó³owy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia okre¶laj±:
1) Dokumentacja projektowa oraz Szczegó³owe Specyfikacje Techniczne, wykonane przez jednostkê projektow±: P.P.H.AWIS sp. z o.o. Zielona Góra; ul. Wierzbowa 24 opracowana 15 grudnia 2022r. dla inwestycji pn.: „Budowa drogi gminnej w Bobrzanach”

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria oceny ofert:
Cena – 60 % = 60 pkt
Gwarancja – 40 % = 40 pkt
21.1.1. Kryterium „Cena” (C):
Kryterium „Cena” bêdzie rozpatrywana na podstawie ceny rycza³towej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcê w pkt. 3 formularza oferty.
Punktacja za kryterium: „cena” C zostanie obliczona wg wzoru:

cena rycza³towa oferty brutto najni¿sza
„C” = x 100 x 60 %
cena rycza³towa oferty brutto badanej oferty
21.1.2. Kryterium „Gwarancja” (G) :
Oferowany przez Wykonawcê termin gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane, wbudowane materia³y oraz zamontowane urz±dzenia bêdzie oceniany w nastêpuj±cy sposób:
 36 miesiêcy – 0 pkt.
 48 miesiêcy – 20 pkt
 60 miesiêcy – 40 pkt.
Wykonawca zobowi±zany jest wskazaæ liczbê miesiêcy na jak± udziela gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane w pkt. 7 formularza oferty, dokonuj±c odpowiednich skre¶leñ: 36, 48 lub 60 miesiêcy.
W przypadku braku wskazania przez wykonawcê w formularzu oferty okresu na jaki zostaje udzielona gwarancja jako¶ci, zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca udziela gwarancji jako¶ci na minimalny okres tj. 36 miesiêcy.
21.2. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spe³ni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów (P) stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów, wyliczon± zgodnie z poni¿szym wzorem: P = C + G, gdzie:
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Gwarancja”.
21.3. Maksymalna ilo¶æ punktów jak± mo¿e uzyskaæ oferta wykonawcy wynosi 100,00 punktów. Punkty wylicza siê z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
21.4 Zamawiaj±cy po sprawdzeniu ofert i stwierdzeniu, ¿e oferty nie podlegaj± odrzuceniu ale tre¶æ tych ofert w zakresie kryterium oceny ofert wymaga ulepszenia, bêdzie móg³ prowadziæ negocjacje tre¶ci ofert w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakoñczeniu negocjacji bêdzie móg³ zaprosiæ Wykonawców do z³o¿enia ofert dodatkowych. Oferta dodatkowa nie mo¿e byæ mniej korzystna w ¿adnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji ni¿ oferta z³o¿ona w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu,
21.5 Oferta przestaje wi±zaæ Wykonawcê w zakresie, w jakim z³o¿y on ofertê dodatkow± zawieraj±c± korzystniejsze propozycje w ramach ka¿dego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji.
21.6 Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji ni¿ oferta z³o¿ona w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu.
21.7 Je¿eli Zamawiaj±cy bêdzie udziela³ zamówienia bez prowadzenia negocjacji, a z³o¿one oferty otrzymaj± tak± sam± liczbê punktów, spo¶ród tych ofert za ofert± najkorzystniejsz± zostanie wybrana oferta z najni¿sz± cen±. Je¿eli bêd± to oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty - do z³o¿enia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.
21.8 Je¿eli Zamawiaj±cy nie bêdzie prowadzi³ negocjacji wówczas dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty spo¶ród niepodlegaj±cych odrzuceniu ofert z³o¿onych w odpowiedzi na og³oszenie.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

8.1 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w ww. zakresie.
8.2 uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w ww. zakresie.
8.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Minimalny poziom zdolno¶ci - Wykonawca musi wykazaæ, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 300.000,00 z³otych, Wykonawca, którego oferta zosta³a uznana za najkorzystniejsz±, przed³o¿y Zamawiaj±cemu w/w dokument przed podpisaniem umowy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca musi wykazaæ, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 300.000,00 z³otych, Wykonawca, którego oferta zosta³a uznana za najkorzystniejsz±, przed³o¿y Zamawiaj±cemu w/w dokument przed podpisaniem umowy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z Ofert± Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ:
1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub
innego w³a¶ciwego rejestru, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz
danych a Wykonawca w Formularzu Oferty wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w odniesieniu do
Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie; w przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci
ww. dokumentów pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy
mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego
dokumentów;
2) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy chyba, ¿e umocowanie
do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 16.6. ppkt 1) IDW;
3) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. umowa o wspó³dzia³aniu). Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do
reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy;
4) orygina³ gwarancji lub porêczenia, je¶li wadium wnoszone jest w innej formie ni¿ pieni±dz, z uwzglêdnieniem postanowieñ
pkt. 18.3. IDW;
5) o¶wiadczenie wymagane postanowieniami pkt. 10.2. i 13.3. IDW;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci 10 000,00 PLN (s³ownie z³otych: dziesiêæ tysiêcy 00/100).
18.2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy:
a) pieni±dzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2) ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).
18.3. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej. Wadium takie musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±. Tre¶æ gwarancji lub porêczenia nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu do gwaranta lub porêczyciela.
Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie porêczenia lub gwarancji nale¿y wskazaæ – Gminê Ma³omice.
W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub porêczenie obejmowa³y odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
Gwarancja lub porêczenie musi zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego.
Gwarancja lub porêczenie musi zawieraæ w swojej tre¶ci wskazanie adresu e mail lub adresu pocztowego na który Zamawiaj±cy prze¶le o¶wiadczenie o zwolnieniu wadium.
Wadium wniesione w formie porêczenia lub gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieæ tak± sam± p³ynno¶æ jak wadium wniesione w pieni±dzu – dochodzenie roszczenia z tytu³u wadium wniesionego w tej formie nie mo¿e byæ utrudnione. Dlatego w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê klauzula stanowi±ca, i¿ wszystkie spory odno¶nie porêczenia lub gwarancji bêd± rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji s±dów polskich, chyba, ¿e wynika to z przepisów prawa.
18.4. Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ przelewem na konto zamawiaj±cego:
Bank Spó³dzielczy w ¯aganiu O/Szprotawa 69 9657 0007 0010 0100 3795 0005,
(w tytule przelewu nale¿y wpisaæ numer lub tytu³ postêpowania), najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z czasem trwania okresu rozliczeñ miêdzybankowych Zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej przyjmuje siê termin wp³ywu pieniêdzy na konto zamawiaj±cego, z uwzglêdnieniem terminu sk³adania ofert.
18.5. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca bêdzie mia³ mo¿liwo¶æ w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp wyst±pienia o zwrot wadium, przy czym z³o¿enie wniosku o zwrot wadium spowoduje rozwi±zanie stosunku prawnego Zamawiaj±cego z Wykonawc± i utratê przez Wykonawcê prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, uregulowanych w Dziale IX ustawy Pzp.
18.6. Zamawiaj±cy zwróci wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium. Zaleca siê, aby porêczenie lub gwarancja wskazywa³y adres mailowy na jaki Zamawiaj±cy winien sk³adaæ o¶wiadczenie
o zwolnieniu wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 5 ustawy Pzp.
18.7. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
13.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).
13.3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie,
o którym mowa w pkt. 10.2 IDW sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

5.2. Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±cy sposób finansowania zamówienia:
1) zaliczka w wysoko¶ci 5% wynagrodzenia, p³atna Wykonawcy na podstawie wystawionej faktury zaliczkowej w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania przez Zamawiaj±cego;
2) pozosta³a czê¶æ wynagrodzenia p³atna w terminie nie d³u¿szym ni¿ 35 dni od zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy i po podpisaniu protoko³u odbioru koñcowego, spe³niaj±cego wszystkie wymogi opisane w zawartej umowie, oraz dostarczeniu Zamawiaj±cemu koñcowej faktury VAT wraz z wymaganymi dokumentami.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Z uwagi na fakt, ¿e liczba znaków w przedmiotowym polu nie mo¿e byæ wiêksza ni¿ 4000 znaków zamawiaj±cy informuje,
¿e przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ umowy zawartej z wybranym wykonawc± na podstawie art. 455 ustawy pzp, a
tak¿e w przypadkach okre¶lonych w projekcie umowy , stanowi±cym rozdzia³ 5 SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-31 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.ezamówienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-31 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-02

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Inwestycja dofinansowana ze ¶rodków pañstwowego funduszu celowego w ramach Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych
2. Wykonawca bior±cy udzia³ w niniejszym postêpowaniu mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz
s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835). Na potwierdzenie w/w braku podstaw wykluczenia wykonawca winien z³o¿yæ o¶wiadczenie, zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy pzp, obejmuj±ce oprócz podstaw wykluczenia z art. 108 ustawy pzp równie¿ art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.