Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00032166 z dnia 2025-01-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników, utrzymanie czystości na drogach powiatowych przebiegających przez Gminę Tuszyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648304
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 2/4
1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 232 13 82 wew. 42
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tuszyn.info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników, utrzymanie czystości na drogach powiatowych przebiegających przez Gminę Tuszyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76891ba3-6127-457e-8a39-2aa750d09fb5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00032166
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219594/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.2 Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników, utrzymanie czystości na drogach powiatowych przebiegających na terenie Gminy Tuszyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00652631
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
MPG K Sp. z o. o. Tuszynek Maj. powołane zostało przez Radę Miejską w Tuszynie celem wykonywania zadań użyteczności publicznej oraz zadań własnych gminy, w tym utrzymania dróg, ulic, placów, chodników, placów zabaw, utrzymania czystości i porządku w Gminie Tuszyn oraz utrzymania zieleni gminnej i zadrzewień.
Gmina Tuszyn jest właścicielem 100% udziałów w Spółce, Zamawiający Gmina Tuszyn sprawuje nad tą osobą prawną
całkowitą kontrolę. Ponadto, ponad 90% działalności MPGK Sp. z o. o. dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez
Gminę Tuszyn. W związku z powyższym należy uznać, że spełnione zostały przesłanki z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia
11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) i Gmina Tuszyn, jako Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki Miejskiemu Przedsiębiorstwu
Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. z siedzibą Tuszynku Majorackim w przedmiotowym zakresie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.25.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 811878,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie nawierzchni dróg, chodników, drogowych obiektów inżynierskich, urządzeń zabezpieczających ruch i innych urządzeń związanych z drogą na drogach powiatowych przebiegających na terenie Gminy Tuszyn, utrzymanie czystości, porządku oraz prace związane z utrzymaniem zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych przebiegających na terenie Gminy Tuszyn, zimowe utrzymanie nawierzchni dróg powiatowych przebiegających na obszarze Gminy Tuszyn.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego dot. realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7282796805
7.3.3) Ulica: Starościańska 6 lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Tuszynek Majoracki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-080
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 950000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku szkoły i budowa dźwigu osobowego oraz dostosowanie części pomieszczeń budynku nr 1 i nr 2 dla osób ze szczególnymi potrzebami i osób z niepełnosprawnościami
- Przebudowa boiska szkolnego w Zespole Szkół Samochodowych i Budowlanych im. Leonarda da Vinci w Głogowie
- Droga dojazdowa do gruntów rolnych w miejscowości Stary Dwór
- "Przebudowa drogi gminnej Nr 560078S ul. Cmentarna w miejscowości Truskolasy"
- Budowa kompleksu lekkoatletycznego w miejscowości Wojnarowa.
- Roboty budowlane w zakresie budowy boiska sportowego i infrastruktury sportowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 5, ul. Pelczara 3 w Rzeszowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.