Og³oszenie z dnia 2022-01-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00290312/01 - Og³oszenie z dnia 2021-11-29
- 2021/BZP 00299394/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-03
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie ca³odobowych us³ug transportu sanitarnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Specjalistyczny im. Stefana ¯eromskiego SP ZOZ w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000630161
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: osiedle Na Skarpie 66
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-913
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 622 94 13, 622 92 16
1.5.8.) Numer faksu: 644 47 56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpubl@zeromski-szpital.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zeromski-szpital.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie ca³odobowych us³ug transportu sanitarnego2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-61ff8007-5115-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00032166
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00011438/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.4 ¦wiadczenie ca³odobowych us³ug transportu sanitarnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00290312/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/34/2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie ca³odobowych us³ug transportu sanitarnego pacjentów, krwi i jej sk³adników, materia³ów biologicznych i materia³ów wykorzystywanych do udzielania ¶wiadczeñ zdrowotnych, dokumentacji medycznej oraz awaryjnego transportu leków. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 1 do SWZ
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 741134,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 741134,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 741134,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Marketingowo - Medyczna MARK-MED Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751243829
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA MARKETINGOWO-MEDYCZNA MARK-MED SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
FIRMA MARKETINGOWO-MEDYCZNA MARK-MED SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 741134,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Jednorazowa dostawa sprzêtu medycznego - systemy do maszynowego opracowania kana³ów korzeniowych i systemy do termicznej obturacji"
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej ,,Utworzenia pomieszczeñ diagnostycznych w Pawilonie M-IV Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. ¶w. Jana Paw³a II"
- Dostawa leków
- (DFP.271.77.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
- Roboty remontowe -malowanie pokoi studenckich w budynku DS-4 (21-7) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skar¿yñskiego 9 w Krakowie
- Remont pomieszczeñ socjalnych w budynku JRG Nr 5 przy ul. Kazimierza Wyki 3 w Krakowie
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowych us³ug w zakresie bie¿±cego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnêtrznych dróg na terenie gminy Suwa³ki - czê¶æ 2 - Zadanie 5.
- Dowóz uczniów do szkó³ i placówek o¶wiatowych w roku szkolnym 2024/2025 z podzia³em na zadania.
- 35/24-postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na us³ugê transportu sanitarnego
- Dowóz uczniów do szkó³ od 02.09.2024 do 27.06.2025
- Dostawa ¿wiru na drogi gminne na terenie gminy Orla
- Dowóz uczniów do szkó³ z terenu Gminy Wilczyn w roku szkolnym 2024/2025.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.