Ogłoszenie z dnia 2021-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00013701/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-05
- 2021/BZP 00031352/01 - Wynik z dnia 2021-04-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00031911 z dnia 2021-04-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH CYBINKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081173810
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Białkowska 2C
1.5.2.) Miejscowość: Cybinka
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-108
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zukcybinka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zukcybinka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.zukcybinka.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka wodno-ściekowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1afa5276-7d8f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031911
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013701/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZUK.ZP.1.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 617760 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw (do pojazdów służbowych - samochodów, ciągników rolniczych oraz sprzętu silnikowego), tj. benzyny bezołowiowej i oleju napędowego, w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla Zakładu Usług Komunalnych Cybinka Sp. z o. o. na stacji lub stacjach paliw Wykonawcy. 2. W całym okresie realizacji zamówienia Zamawiający przewiduje zakup odpowiednio:1) benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości 6 000 litrów,2) oleju napędowego ON w ilości 150 000 litrów. 3. Podane ilości benzyny bezołowiowej Pb-95 i oleju napędowego ON są wielkościami orientacyjnymi, szacowanymi na podstawie zużycia w roku poprzednim oraz przewidywanego zapotrzebowania i mają jedynie charakter informacyjny. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszych ilości paliwa niż podano w tabelach powyżej, nie mniej jednak niż 30%. Wykonawca oświadcza, że nie będzie względem Zamawiającego wnosił roszczeń z tytułu zamówienia mniejszej lub większej ilości paliwa. 4. Warunki dostawy paliwa:1) tankowanie do zbiorników pojazdów/sprzętu Zamawiającego,2) tankowanie do kanistrów dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni Zamawiającemu w okresie obowiązywania umowy tankowanie paliwa na stacji paliw w miejscowości Cybinka. Dostawa paliw płynnych będzie realizowana w drodze indywidualnych zakupów, przeprowadzanych przez kierowców poszczególnych pojazdów (paliwo tankowane bezpośrednio do zbiorników), oraz operatorów sprzętów i urządzeń na stacjach wskazanych przez Wykonawcę.5. Przedmiot zamówienia obejmuje bezgotówkowy zakup paliw: benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON na całodobowych stacjach paliw w dni powszednie, niedziele i święta, w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca winien jest dysponować możliwością bezgotówkowego rozliczania pobieranego paliwa przy zastosowaniu kart paliwowych.6. Sukcesywna dostawa paliw do pojazdów i sprzętu polegać będzie na:1) bezgotówkowej sprzedaży paliwa dla Zamawiającego, która musi umożliwić prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów i sprzętu silnikowego z podaniem:a) daty i godziny tankowania,b) rodzaj zakupionego paliwa,c) ilość i cenę zakupionego paliwa,d) kwotę upustu,e) numeru rejestracyjnego pojazdu lub nazwy sprzętu silnikowego w oparciu o wydane przez Wykonawcę karty paliwowe,f) czytelny podpis pobierającego lub inny sposób identyfikacji osoby pobierającej.2) rozliczaniu zawartych transakcji prawidłowo sporządzonymi fakturami VAT nie częściej niż raz w tygodniu, z terminem płatności wynoszącym 14 dni od daty wystawienia faktury, przy czym faktura Vat musi być dostarczona Zamawiającemu na min. 7 dni przed terminem płatności.7. Paliwa płynne objęte przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680).Wykonawca musi posiadać stację/stacje paliw spełniające wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (tekst jednolity - Dz. U. z 2014 r., poz. 1853 z późn. zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, zgodnie z art. 255 pkt 6 ww. ustawy, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym przez zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 5 marca 2021 r. Zamawiający w Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej SWZ) wskazał adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej: /ZUK_CYBINKA/domyslna. Zamawiający (po uzyskaniu informacji od potencjalnego Wykonawcy) zweryfikował możliwość złożenia oferty przez potencjalnego Wykonawcę i stwierdził, że na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publiczne (dalej ePUAP) „nie jest widoczna” elektroniczna skrzynka podawcza Zamawiającego. Z uwagi na brak widocznej elektronicznej skrzynki Podawczej Zamawiającego – (co zweryfikowane zostało także z przedstawicielami działu technicznego ePUAP), żaden Wykonawca nie będzie miał możliwości złożenia oferty za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) – co stanowi wadę tego postępowania. Ponadto z uwagi na czas usunięcia ww. wady (wykraczający znacznie poza ustalony termin składania ofert) Zamawiający unieważnia postepowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ww. ustawy.2021-04-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI CYBINKA
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- "Budowa budynku kancelarii leśnictw Urad i Sądów wraz z zagospodarowaniem terenu - II postępowanie"
więcej: przetargi CYBINKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego ON oraz benzyny bezołowiowej Pb 95, do pojazdów i sprzętu Gminy Orońsko oraz pojazdów i sprzętu Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Orońsko
- Dostawy paliw
- Całodobowo i we wszystkie dni tygodnia obsługa Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w zakresie tankowania samochodów w paliwa płynne i gazowe oraz mycie samochodów .
- Zakup i dostawa paliwa płynnego na potrzeby Nadleśnictwa Janów Lubelski
- Dostawa paliw ciekłych i gazowych do pojazdów służbowych oraz sprzętu zmechanizowanego używanego w jednostkach Politechniki Warszawskiej
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.