eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebiniaOpracowanie projektu przebudowy odcinka ul. Robotniczej w Trzebini.



Ogłoszenie z dnia 2021-04-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00031866 z dnia 2021-04-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu przebudowy odcinka ul. Robotniczej w Trzebini.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebinia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Piłsudskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 0327111046, 0327111045

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/umtrzebinia,m,120881,przetargi-ogloszenia.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektu przebudowy odcinka ul. Robotniczej w Trzebini.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6da41ee-7a69-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031866

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001659/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Opracowanie projektu przebudowy odcinka ul. Robotniczej w Trzebini

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011675/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BR.RDT.271.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 23401,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy odcinka drogi gminnej – ul. Robotniczej w Trzebini wraz z odwodnieniem, łącznie z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1363 ze zm.), dopełnieniem wszelkich formalności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotowej inwestycji oraz sprawowaniem nadzoru autorskiego Projektanta nad jej realizacją w zakresie określonym przepisami ustawy Prawo budowlane. Przebudową będzie objęty odcinek: od skrzyżowania z ul. Szczakowską do końca istniejącej zabudowy – długości ok. 0,150 km.Odcinek ul. Robotniczej objęty przebudową przedstawiono kolorem czerwonym na załączniku graficznym.Kod CPV – 71320000-7 – usługi inżynieryjne w zakresie projektowaniaParametry techniczne drogi:• Klasa drogi: L (lokalna)• Długość odcinka: ok. 0,150 km• Droga jednojezdniowa, dwupasowa, dwukierunkowa• Prędkość projektowa: Vp = 40 km/h (na terenie zabudowy)• Rodzaje nawierzchni:  jezdnia – nawierzchnia bitumiczna zjazdy – nawierzchnia z kostki brukowej betonowej• Odwodnienie: za pomocą projektowanych wpustów ulicznych odprowadzających wody opadowe i roztopowe do istniejącego, przebiegającego w obrębie jezdni kolektora kanalizacji deszczowej. Zamawiający przekaże Projektantowi kopię dokumentacji projektowej obejmującej budowę kolektora. Zakres opracowania dokumentacji projektowej:Dokumentacja projektowa winna zostać opracowana zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1363 ze zm.) i będzie zawierać m.in.:1) Mapę w skali co najmniej 1:500 przedstawiającą proponowany przebieg drogi, z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla projektowanych obiektów budowlanych oraz istniejące i projektowane uzbrojenie terenu.2) Analizę powiązania drogi z innymi drogami publicznymi.3) Mapy zawierające projekty podziału nieruchomości na potrzeby realizacji inwestycji drogowej (zamawiający szacuje, że wystąpi konieczność dokonania podziału ok. 5 nieruchomości gruntowych, przy czym ostateczna ilość koniecznych podziałów będzieuzależniona od rozwiązań przyjętych przez Projektanta);4) Określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu.5) Projekt budowlany – 3 egz.6) Projekt wykonawczy – 3 egz.7) Projekty techniczne przebudowy lub zabezpieczenia istniejących urządzeń uzbrojenia podziemnego, kolidujących z rozbudową drogi (z przebudową drogi na pewno będzie kolidować m.in. istniejąca napowietrzna sieć energetyczna) - według warunków określonych przez właścicieli uzbrojenia – 3 egz.8) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 2 egz.9) Kosztorys inwestorski – 1 egz.10) Przedmiar robót – 3 egz.11) Mapę do celów projektowych w skali 1:500 dla obszaru objętego opracowaniem oraz wy-kaz właścicieli działek, sporządzony na podstawie wypisów z ewidencji gruntów wraz z użytkami i klasą gruntów – 3 egz.12) Zatwierdzony projekt docelowej organizacji ruchu – 3 egz.13) Zatwierdzony projekt okresowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji – 3 egz.14) Niezbędne decyzje, opinie i uzgodnienia na potrzeby realizacji inwestycji drogowej, w tym uzgodnienie ZUDP; 15) Prawomocną decyzję zezwalającą na realizację inwestycji drogowej, wydaną w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1363 ze zm.).Uwaga: całość dokumentacji projektowej należy dostarczyć w wersji papierowej w ilościach egzemplarzy j.w. które nie uwzględniają dodatkowych egzemplarzy koniecznych do uzyskania wymaganych decyzji, uzgodnień i zatwierdzeń) oraz w wersji elektronicznej na płycie CD (całość w formacie pdf + plany sytuacyjne w formacie dwg lub dxf). Wymagania dotyczące projektu budowlanego i wykonawczego:1) Projekt budowlany i wykonawczy – należy opracować zgodnie z:  Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1363 ze zm. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm. Ustawą z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych, t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 470 ze zm. Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 124 ze zm. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1065 ze zm. Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1935 ze zm. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w spra-wie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programufunkcjonalno-użytkowego, t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1129.Wymagania dotyczące pozostałych elementów opracowania:1) Szczegółowe Specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robót – należy opraco-wać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicz-nychwykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1129.2) Kosztorys inwestorski – należy opracować w oparciu o aktualne ceny oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosz-tów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, Dz.U. 2004 Nr 130, poz. 1389.3) Przedmiar robót – należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji4) projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pro-gramu funkcjonalno-użytkowego, t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1129.Prawa autorskie:Wykonawca przeniesie na zamawiającego autorskie prawa majątkowe do dokumentacji, będącej przedmiotem zamówienia.Postanowienia dodatkowe:1. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za poprawność techniczną i ekonomicznązastosowanych rozwiązań projektowych oraz ich zgodność z przepisami obowiązującego prawa.2. Wykonawca zapewni sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji, co należy uwzględnić w oferowanej cenie. 3. W przypadku braku możliwości realizacji inwestycji zgodnie z projektem z powodu jego wad lub błędów, Wykonawca zobowiązany będzie dokumentację projektową poprawić i uzupełnić nieopłatnie.4. Wykonawca w dokumentacji projektowej nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów urządzeń i wyposażenia, z wyjątkiem sytua-cji, gdy jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i jednocześnie, gdy nie mo-że użyć w opisie dostatecznie dokładnych określeń - wówczas wskazaniu takiemu muszątowarzyszyć wyrazy „lub równoważne”. W przypadku zastosowania określenia„lub równoważne” Wykonawca jest zobowiązany wskazać cechy, parametry i kryteriarównoważności. Przy sporządzaniu dokumentacji projektowej Wykonawca jestzobowiązany do stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie opisu przedmiotu zamówienia.KOD CPV: 71320000-7

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46740,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drogowa Pracownia Projektowa Jarosław Białek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590541290

7.3.3) Ulica: Złota 23 lok. 312

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-015

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

2021-04-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.