Ogłoszenie z dnia 2021-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00011675/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00031866 z dnia 2021-04-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu przebudowy odcinka ul. Robotniczej w Trzebini.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebinia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Piłsudskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 0327111046, 0327111045
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/umtrzebinia,m,120881,przetargi-ogloszenia.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektu przebudowy odcinka ul. Robotniczej w Trzebini.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6da41ee-7a69-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031866
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001659/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Opracowanie projektu przebudowy odcinka ul. Robotniczej w Trzebini
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011675/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BR.RDT.271.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 23401,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy odcinka drogi gminnej – ul. Robotniczej w Trzebini wraz z odwodnieniem, łącznie z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1363 ze zm.), dopełnieniem wszelkich formalności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotowej inwestycji oraz sprawowaniem nadzoru autorskiego Projektanta nad jej realizacją w zakresie określonym przepisami ustawy Prawo budowlane. Przebudową będzie objęty odcinek: od skrzyżowania z ul. Szczakowską do końca istniejącej zabudowy – długości ok. 0,150 km.Odcinek ul. Robotniczej objęty przebudową przedstawiono kolorem czerwonym na załączniku graficznym.Kod CPV – 71320000-7 – usługi inżynieryjne w zakresie projektowaniaParametry techniczne drogi:• Klasa drogi: L (lokalna)• Długość odcinka: ok. 0,150 km• Droga jednojezdniowa, dwupasowa, dwukierunkowa• Prędkość projektowa: Vp = 40 km/h (na terenie zabudowy)• Rodzaje nawierzchni: jezdnia – nawierzchnia bitumiczna zjazdy – nawierzchnia z kostki brukowej betonowej• Odwodnienie: za pomocą projektowanych wpustów ulicznych odprowadzających wody opadowe i roztopowe do istniejącego, przebiegającego w obrębie jezdni kolektora kanalizacji deszczowej. Zamawiający przekaże Projektantowi kopię dokumentacji projektowej obejmującej budowę kolektora. Zakres opracowania dokumentacji projektowej:Dokumentacja projektowa winna zostać opracowana zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1363 ze zm.) i będzie zawierać m.in.:1) Mapę w skali co najmniej 1:500 przedstawiającą proponowany przebieg drogi, z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla projektowanych obiektów budowlanych oraz istniejące i projektowane uzbrojenie terenu.2) Analizę powiązania drogi z innymi drogami publicznymi.3) Mapy zawierające projekty podziału nieruchomości na potrzeby realizacji inwestycji drogowej (zamawiający szacuje, że wystąpi konieczność dokonania podziału ok. 5 nieruchomości gruntowych, przy czym ostateczna ilość koniecznych podziałów będzieuzależniona od rozwiązań przyjętych przez Projektanta);4) Określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu.5) Projekt budowlany – 3 egz.6) Projekt wykonawczy – 3 egz.7) Projekty techniczne przebudowy lub zabezpieczenia istniejących urządzeń uzbrojenia podziemnego, kolidujących z rozbudową drogi (z przebudową drogi na pewno będzie kolidować m.in. istniejąca napowietrzna sieć energetyczna) - według warunków określonych przez właścicieli uzbrojenia – 3 egz.8) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 2 egz.9) Kosztorys inwestorski – 1 egz.10) Przedmiar robót – 3 egz.11) Mapę do celów projektowych w skali 1:500 dla obszaru objętego opracowaniem oraz wy-kaz właścicieli działek, sporządzony na podstawie wypisów z ewidencji gruntów wraz z użytkami i klasą gruntów – 3 egz.12) Zatwierdzony projekt docelowej organizacji ruchu – 3 egz.13) Zatwierdzony projekt okresowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji – 3 egz.14) Niezbędne decyzje, opinie i uzgodnienia na potrzeby realizacji inwestycji drogowej, w tym uzgodnienie ZUDP; 15) Prawomocną decyzję zezwalającą na realizację inwestycji drogowej, wydaną w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1363 ze zm.).Uwaga: całość dokumentacji projektowej należy dostarczyć w wersji papierowej w ilościach egzemplarzy j.w. które nie uwzględniają dodatkowych egzemplarzy koniecznych do uzyskania wymaganych decyzji, uzgodnień i zatwierdzeń) oraz w wersji elektronicznej na płycie CD (całość w formacie pdf + plany sytuacyjne w formacie dwg lub dxf). Wymagania dotyczące projektu budowlanego i wykonawczego:1) Projekt budowlany i wykonawczy – należy opracować zgodnie z: Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1363 ze zm. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm. Ustawą z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych, t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 470 ze zm. Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 124 ze zm. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1065 ze zm. Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1935 ze zm. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w spra-wie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programufunkcjonalno-użytkowego, t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1129.Wymagania dotyczące pozostałych elementów opracowania:1) Szczegółowe Specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robót – należy opraco-wać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicz-nychwykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1129.2) Kosztorys inwestorski – należy opracować w oparciu o aktualne ceny oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosz-tów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, Dz.U. 2004 Nr 130, poz. 1389.3) Przedmiar robót – należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji4) projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pro-gramu funkcjonalno-użytkowego, t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1129.Prawa autorskie:Wykonawca przeniesie na zamawiającego autorskie prawa majątkowe do dokumentacji, będącej przedmiotem zamówienia.Postanowienia dodatkowe:1. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za poprawność techniczną i ekonomicznązastosowanych rozwiązań projektowych oraz ich zgodność z przepisami obowiązującego prawa.2. Wykonawca zapewni sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji, co należy uwzględnić w oferowanej cenie. 3. W przypadku braku możliwości realizacji inwestycji zgodnie z projektem z powodu jego wad lub błędów, Wykonawca zobowiązany będzie dokumentację projektową poprawić i uzupełnić nieopłatnie.4. Wykonawca w dokumentacji projektowej nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów urządzeń i wyposażenia, z wyjątkiem sytua-cji, gdy jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i jednocześnie, gdy nie mo-że użyć w opisie dostatecznie dokładnych określeń - wówczas wskazaniu takiemu muszątowarzyszyć wyrazy „lub równoważne”. W przypadku zastosowania określenia„lub równoważne” Wykonawca jest zobowiązany wskazać cechy, parametry i kryteriarównoważności. Przy sporządzaniu dokumentacji projektowej Wykonawca jestzobowiązany do stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie opisu przedmiotu zamówienia.KOD CPV: 71320000-7
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42000,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46740,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42000,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drogowa Pracownia Projektowa Jarosław Białek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590541290
7.3.3) Ulica: Złota 23 lok. 312
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-015
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Drogowa Pracownia Projektowa Jarosław Białek
jakie przetargi wygrała firma
Drogowa Pracownia Projektowa Jarosław Białek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
2021-04-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z TRZEBINI
- Utworzenie, wyposażenie i uruchomienie mieszkania treningowego przy ul. Kościuszki 94/2 w Trzebini.
- Projekt nr FEMP.06.10-IP.01-0196/24 "Edukacja włączająca w Gminie Trzebinia"
- Budowa placu zabaw z elementem infrastruktury sportowej na Osiedlu Trzebionka w Trzebini.
więcej: przetargi w Trzebini »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi 1286K Klimontów-Kościelec gr. woj. w zakresie od 0+000-6+500 km oraz od 6+900-5+584 km
- ,,Przebudowa ul. Turystycznej w Dobczycach"- opracowanie dokumentacji projektowej
- DOPOSAŻENIE/UATRAKCYJNIENIE PLACU ZABAW W ŻŁOBKU MIEJSKIM "BAJKOWA KRAINA" W GRYFOWIE ŚLĄSKIM w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług projektowych
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Kamińsku wraz z wymianą źródła ciepła i montażem OZE w formule "zaprojektuj i wybuduj" w Gminie Przystajń
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy ul. Złotostockiej 7 w Kamieńcu Ząbkowickim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.