eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynekModernizacja drogi w Jemio³owie



Og³oszenie z dnia 2021-04-13


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00031837 z dnia 2021-04-13

Og³oszenie o zmianie og³oszenia
Modernizacja drogi w Jemio³owie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA OLSZTYNEK

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743663

1.4.) Adres zamawiaj±cego:

1.4.1.) Ulica: Ratusz 1

1.4.2.) Miejscowo¶æ: Olsztynek

1.4.3.) Kod pocztowy: 11-015

1.4.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.7.) Numer telefonu: 895195453

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@olsztynek.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://olsztynek.pl

1.5.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.6.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00031837

2.2.) Data og³oszenia: 2021-04-13

SEKCJA III ZMIANA OG£OSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego og³oszenia w BZP: 2021/BZP 00024294/02

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego og³oszenia: 02

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego og³oszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmian±:
1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia: Zadanie obejmuje projekt budowlany, który jest za³±cznikiem do decyzji pozwolenia na budowê numer Ok/34/2018 z dnia 29 czerwca 2018 r. wydanej przez Starostê Olsztyñskiego stanowi±ce za³±czniki numer 3b i 3c do niniejszej SWZ. Przedmiotem zadania jest modernizacja drogi w Jemio³owie w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja drogi w Jemio³owie. 2. Stan istniej±cy: Nawierzchniê jezdni stanowi warstwa z mieszanki bitumiczno-mineralnej na bazie asfaltu a czê¶ciowo równie¿ smo³y o grubo¶ci 5-7 cm, u³o¿ona na podbudowie z brukowca i innych materia³ów kruszonych i naturalnych (odcinek o d³ugo¶ci ok. 385 mb) oraz o nawierzchni gruntowej umocnionej kruszywem kamiennym (naturalnym i kruszonym) i betonowym na odcinku o d³ugo¶ci ok. 75 mb. Szeroko¶æ nawierzchni jezdni wynosi 3,0 – 3,8 m. Odwodnienie nawierzchni poprzez spadki poprzeczne i pod³u¿ne do rowu przydro¿nego lub powierzchniowo na przyleg³y teren pasa drogowego. Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z rowu przydro¿nego odbywa siê poprzez istniej±c± kanalizacjê deszczow± do zlokalizowanego w poboczu po stronie prawej jej wylotu, a dalej powierzchniowo do jeziora Jemio³owskiego. W granicach pasa drogowego wystêpuje zieleñ wysoka i niska. W pasie drogowym znajduj± siê nastêpuj±ce sieci uzbrojenia terenu:1) kanalizacja sanitarna,2) kanalizacja deszczowa,3) sieæ wodoci±gowa, 4) sieæ telekomunikacyjna,5) sieæ elektroenergetyczna,6) s³upy o¶wietleniowe.3. Przed rozpoczêciem robót wszystkie istniej±ce punkty osnowy geodezyjnej i repery nale¿y zabezpieczyæ lub przenie¶æ poza zasiêg przebudowy drogi. Robotê tê nale¿y zleciæ uprawnionemu geodecie i najlepiej wykonaæ j± przed rozpoczêciem robót budowlano-drogowych. Now± lokalizacjê ww. punktów ustali geodeta.4. Rozbiórki: Projektowana modernizacja drogi wymaga dokonania rozbiórki koliduj±cych z ni± elementów zagospodarowania. Rozbiórce podlega w ca³o¶ci istniej±ca nawierzchnia bitumiczna wraz z podbudow±. Powierzchnia rozbiórki nawierzchni wynosi ok. 1 350 m2. Materia³y rozbiórkowe takie jak frez asfaltowy, kamienie z podbudowy zostan± przetransportowane przez Wykonawcê w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego oddalone od miejsca prac maksymalnie o 6 km. Rozbiórce podlega równie¿ istniej±ce umocnienie dna oraz skarp po³o¿onego po lewej stronie drogi rowu na odcinku o d³ugo¶ci ok. 135,0 mb. Na d³ugo¶ci tego rowu rozbiórce podlegaj± równie¿ przepusty pod zjazdami o ³±cznej d³ugo¶ci wynosz±cej dla poszczególnych ¶rednic: Dn 500 – 9,5 mb, Dn 400 – 18,1 mb, Dn 350 – 8,2 mb. Ze wzglêdu na z³y stan techniczny rozbiórce podlega równie¿ istniej±cy odcinek kanalizacji deszczowej Dn 300 o d³ugo¶ci 6,6 mb oraz 3 studnie kanalizacyjne bêd±ce jej elementem.5. Projektowana modernizacja drogi: Wykonanie nowej nawierzchni jezdni wraz z poboczami, odwodnieniem oraz przebudow± istniej±cych zjazdów do nieruchomo¶ci przyleg³ych do pasa drogowego. Konstrukcjê nawierzchni dostosowano do kategorii ruchu KR-1. 6. Podstawowy uk³ad projektowanych warstw jest nastêpuj±cy:1) warstwa ¶cieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 3 cm,2) warstwa wi±¿±ca z betonu asfaltowego AC16W gr. 4 cm,3) podbudowa z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm gr. 22 cm,4) warstwa ods±czaj±ca z piasku ¶redniego gr. 20 cm.7. Zaprojektowano trzy odcinki modernizacji:1) odcinek I-II o d³ugo¶ci 453,3 mb i szeroko¶ci nawierzchni jezdni 4,5 m,2) odcinek III-IV d³ugo¶ci 51,6 mb i szeroko¶ci nawierzchni jezdni 3,5 m,3) odcinek V-VI d³ugo¶ci 33,6 mb i szeroko¶ci nawierzchni jezdni 3,5 m,4) na odcinku od km 0+252,80 do km 0+277,90 po stronie prawej poszerzenie jezdni o dodatkowe 2,5 m,5) ³±czna d³ugo¶æ modernizowanych odcinków wynosi 538,5 mb.8. Spadek poprzeczny nawierzchni jednostronny 2,0 % w kierunku rowu przydro¿nego oraz wpustów kanalizacji deszczowej. Na odcinku I-II nawierzchnia czê¶ciowo oddzielona krawê¿nikiem drogowym 15x30 cm wystaj±cym oraz 15x22 cm wtopionym. Na czê¶ci odcinka I-II nieobramowanym krawê¿nikiem projektuje siê przy krawêdzi jezdni pobocza umocnione o szeroko¶ci 0,75 m z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm gr. 15 cm. Na pozosta³ej czê¶ci odcinka I-II oraz na odcinkach III-IV i V-VI pobocze wykonane z wyprofilowanego i zagêszczonego gruntu pozyskanego z koryta rozbieranej jezdni.9. Przebudowa istniej±cych zjazdów do nieruchomo¶ci przyleg³ych do pasa drogowego. Szeroko¶æ nawierzchni zjazdów zmienna, zgodna ze stanem istniej±cym. Nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm koloru szarego na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm, podbudowie z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm gr. 15 cm i warstwie ods±czaj±cej z piasku ¶redniego gr. 20 cm. Nawierzchnia zjazdów oddzielona opornikiem betonowym 12x25 cm posadowionym na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm i ³awie betonowej z oporem z betonu C-12/15.10. Przebudowa istniej±cego rowu przydro¿nego. Wykonanie rowu o umocnionym dnie (p³yty korytkowe betonowe) i umocnionych skarpach (p³yty betonowe pe³ne i a¿urowe). Szeroko¶æ dna rowu 0,4 m, szeroko¶æ korony rowu 2,0 – 2,4 m. Pochylenie skarp: 1:1 – 1:1,5. Na rowie pod zjazdami budowa przepustów z rur HDPE Dn 400 o ³±cznej d³ugo¶ci 36,5 mb. Rury przepustowe posadowione na ³awie z pospó³ki gr. 20 cm. Wlot i wylot z przepustu wykonany z prefabrykowanego elementu betonowego z betonu C-35/40. Na koñcu rowu wlot do studni kanalizacyjnej z wlotem bocznym. Wlot wyposa¿ony w osadnik z betonu C-25/30 wg KPED 01.14.11. Budowa kanalizacji deszczowej. Kanalizacjê deszczow± podzielono na dwa odcinki. Odcinek I obejmuje zagospodarowanie wód opadowych i roztopowych pochodz±cych z drogi powiatowej oraz modernizowanego odcinka drogi od km 0+009,20 do km 0+248,00, dla których odbiornikiem jest zestaw trzech studni rozs±czaj±cych betonowych Dn2000. G³êboko¶æ studni 4,42 – 5,42 m. Studnie wype³nione do wysoko¶ci min. 2,5 m licz±c od dna z³o¿em filtracyjnym, zabezpieczonym przed nap³ywem zanieczyszczeñ z zawiesiny ogólnej geow³óknin±. Studnie zlokalizowane w poboczu drogi. Odcinek II obejmuj±cy pozosta³y modernizowany odcinek drogi od km 0+248,00 do km 0+453,30, dla którego odbiornikiem jest projektowany zestaw retencyjno-rozs±czaj±cy z elementów PP prefabrykowanych o pojemno¶ci 21,77 m3. Urz±dzeniami wprowadzaj±cymi wody opadowe i roztopowe do projektowanych odbiorników s± sieæ i urz±dzenia kanalizacji deszczowej. £±cznie planuje siê wykonanie:1) studni kanalizacyjnych Dn1200 z krêgów betonowych z w³azem ¿eliwnym klasy D400 w ilo¶ci 10 sztuk, w tym 1 sztuka z wlotem bocznym,2) studzienek ¶ciekowych Dn500 z osadnikiem z krêgów betonowych w ilo¶ci 9 sztuk,3) separatora koalescencyjnego Dn1500 15/150 z bypassem i osadnikiem V=1,5 m3 w ilo¶ci 1 sztuki,4) separatora koalescencyjnego Dn1000 3/30 z bypassem i osadnikiem V=0,9 m3 w ilo¶ci 1 sztuki,5) studni ch³onnych Dn2000 w ilo¶ci 3 sztuk,6) zestawu rozs±czaj±cego z elementów PP o pojemno¶ci roboczej V=21,77 m3,7) ogrodzenia miejsca lokalizacji zestawu rozs±czaj±cego,8) kana³u deszczowego z rur PVC Dn500 klasy SN8 ³±czonych na uszczelkê gumow± d³ugo¶ci ³±cznie 72,50 mb,9) kana³u deszczowego z rur PVC Dn400 klasy SN8 ³±czonych na uszczelkê gumow± d³ugo¶ci ³±cznie 65,00 mb,10) kana³u deszczowego z rur PVC Dn315 klasy SN8 ³±czonych na uszczelkê gumow± d³ugo¶ci ³±cznie 5,00 mb,11) kana³u deszczowego z rur PVC Dn250 klasy SN8 ³±czonych na uszczelkê gumow± d³ugo¶ci ³±cznie 77,90 mb,12) kana³u deszczowego i przykanalików kanalizacji deszczowej z rur PVC Dn200 klasy SN8 ³±czonych na uszczelkê gumow± d³ugo¶ci ³±cznie 60,20 mb.12. Przebudowa infrastruktury telekomunikacyjnej. Modernizacja nawierzchni drogi spowodowa³a konieczno¶æ przebudowy infrastruktury telekomunikacyjnej w nastêpuj±cym zakresie:1) przebudowa istniej±cego kabla sieci przy³±czeniowej XzTKMXpw 5x4x0,6 wraz z dwoma przy³±czami abonenckimi XzTKMXpw 2x(2x2x0,5) poprzez zmianê jego przebiegu (w zwi±zku z kolizj± z projektowanym rowem przydro¿nym) na odcinku d³ugo¶ci 116,10 m bezprzerwowo wraz z monta¿em na przebudowanych kablach rur ochronnych dwudzielnych pod projektowanymi do przebudowy zjazdami,2) przebudowa istniej±cego kabla przy³±cza abonenckiego XzTKMXpw 2x2x0,5 koliduj±cego z projektowan± nawierzchni± jezdni na odcinku d³ugo¶ci 35,7 m bezprzerwowo wraz z monta¿em na przebudowanych kablach rur ochronnych dwudzielnych pod projektowanymi do przebudowy zjazdami,3) przebudowa istniej±cego kabla przy³±cza abonenckiego XzTKMXpw 2x2x0,5 koliduj±cego z projektowan± nawierzchni± jezdni na odcinku d³ugo¶ci 26,8 m bezprzerwowo wraz z monta¿em na przebudowanych kablach rur ochronnych dwudzielnych pod projektowanymi do przebudowy zjazdami,4) monta¿ na istniej±cych kablach sieci przy³±czeniowej i przy³±czy abonenckich rur ochronnych w miejscach kolizji z projektowanym i istniej±cym zagospodarowaniem, orientacyjne ilo¶ci rur ochronnych typu A110PS – 63,8 m, typu A83PS – 51,5 m.13. Zabezpieczenie sieci kablowej elektroenergetycznej poprzez za³o¿enie w miejscach kolizji z projektowanymi do przebudowy zjazdami rur ochronnych dwudzielnych.14. Warunki gruntowe okre¶la opinia geotechniczna firmy GEOXX Sp. z o. o. Sp. k. stanowi±ca za³±cznik numer 3f do niniejszej SWZ. 15. Wykonawca ma w obowi±zku powiadomienie wszystkich gestorów sieci o prowadzonych pracach. Po stronie Wykonawcy le¿y koszt wszelkich nadzorów z tym zwi±zanych.16. Przed przyst±pieniem do prac Wykonawca musi uzgodniæ z Zamawiaj±cym czasow± organizacjê ruchu, która musi nastêpnie zostaæ zatwierdzona przez Starostwo Powiatowe w Olsztynie.17. Zadanie dofinansowane w ramach funduszu dróg samorz±dowych. Dofinansowanie udzielane przez Wojewodê Warmiñsko-Mazurskiego.

Po zmianie:
1. Zadanie obejmuje projekt budowlany, który jest za³±cznikiem do decyzji pozwolenia na budowê numer Ok/34/2018 z dnia 29 czerwca 2018 r. wydanej przez Starostê Olsztyñskiego stanowi±ce za³±czniki numer 3b i 3c do SWZ. Przedmiotem zadania jest modernizacja drogi w Jemio³owie w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja drogi w Jemio³owie. 2.Nawierzchniê jezdni stanowi warstwa z mieszanki bitumiczno-mineralnej na bazie asfaltu a czê¶ciowo równie¿ smo³y o grubo¶ci 5-7 cm, u³o¿ona na podbudowie z brukowca i innych materia³ów kruszonych i naturalnych (odcinek o d³ugo¶ci ok. 385 mb) oraz o nawierzchni gruntowej umocnionej kruszywem kamiennym (naturalnym i kruszonym) i betonowym na odcinku o d³ugo¶ci ok. 75 mb. Szeroko¶æ nawierzchni jezdni wynosi 3,0 – 3,8 m. Odwodnienie nawierzchni poprzez spadki poprzeczne i pod³u¿ne do rowu przydro¿nego lub powierzchniowo na przyleg³y teren pasa drogowego. Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z rowu przydro¿nego odbywa siê poprzez istniej±c± kanalizacjê deszczow± do zlokalizowanego w poboczu po stronie prawej jej wylotu, a dalej powierzchniowo do jeziora Jemio³owskiego. W granicach pasa drogowego wystêpuje zieleñ wysoka i niska. W pasie drogowym znajduj± siê nastêpuj±ce sieci uzbrojenia terenu:1) kanalizacja sanitarna,2) kanalizacja deszczowa,3) sieæ wodoci±gowa, 4) sieæ telekomunikacyjna,5) sieæ elektroenergetyczna,6) s³upy o¶wietleniowe.3. Przed rozpoczêciem robót wszystkie istniej±ce punkty osnowy geodezyjnej i repery nale¿y zabezpieczyæ lub przenie¶æ poza zasiêg przebudowy drogi. Robotê tê nale¿y zleciæ uprawnionemu geodecie i najlepiej wykonaæ j± przed rozpoczêciem robót budowlano-drogowych. Now± lokalizacjê ww. punktów ustali geodeta.4. Projektowana modernizacja drogi wymaga dokonania rozbiórki koliduj±cych z ni± elementów zagospodarowania. Rozbiórce podlega w ca³o¶ci istniej±ca nawierzchnia bitumiczna wraz z podbudow±. Powierzchnia rozbiórki nawierzchni wynosi ok. 1 350 m2. Materia³y rozbiórkowe takie jak frez asfaltowy, kamienie z podbudowy zostan± przetransportowane przez Wykonawcê w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego oddalone od miejsca prac maksymalnie o 6 km. Rozbiórce podlega równie¿ istniej±ce umocnienie dna oraz skarp po³o¿onego po lewej stronie drogi rowu na odcinku o d³ugo¶ci ok. 135,0 mb. Na d³ugo¶ci tego rowu rozbiórce podlegaj± równie¿ przepusty pod zjazdami o ³±cznej d³ugo¶ci wynosz±cej dla poszczególnych ¶rednic: Dn 500 – 9,5 mb, Dn 400 – 18,1 mb, Dn 350 – 8,2 mb. Ze wzglêdu na z³y stan techniczny rozbiórce podlega równie¿ istniej±cy odcinek kanalizacji deszczowej Dn 300 o d³ugo¶ci 6,6 mb oraz 3 studnie kanalizacyjne bêd±ce jej elementem.5. Projektowana modernizacja drogi: Wykonanie nowej nawierzchni jezdni wraz z poboczami, odwodnieniem oraz przebudow± istniej±cych zjazdów do nieruchomo¶ci przyleg³ych do pasa drogowego. Konstrukcjê nawierzchni dostosowano do kategorii ruchu KR-1. 6. Podstawowy uk³ad projektowanych warstw jest nastêpuj±cy:1) warstwa ¶cieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 3 cm,2) warstwa wi±¿±ca z betonu asfaltowego AC16W gr. 4 cm,3) podbudowa z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm gr. 22 cm,4) warstwa ods±czaj±ca z piasku ¶redniego gr. 20 cm.7. Zaprojektowano trzy odcinki modernizacji:1) odcinek I-II o d³ugo¶ci 453,3 mb i szeroko¶ci nawierzchni jezdni 4,5 m,2) odcinek III-IV d³ugo¶ci 51,6 mb i szeroko¶ci nawierzchni jezdni 3,5 m,3) odcinek V-VI d³ugo¶ci 33,6 mb i szeroko¶ci nawierzchni jezdni 3,5 m,4) na odcinku od km 0+252,80 do km 0+277,90 po stronie prawej poszerzenie jezdni o dodatkowe 2,5 m,5) ³±czna d³ugo¶æ modernizowanych odcinków wynosi 538,5 mb.8. Spadek poprzeczny nawierzchni jednostronny 2,0 % w kierunku rowu przydro¿nego oraz wpustów kanalizacji deszczowej. Na odcinku I-II nawierzchnia czê¶ciowo oddzielona krawê¿nikiem drogowym 15x30 cm wystaj±cym oraz 15x22 cm wtopionym. Na czê¶ci odcinka I-II nieobramowanym krawê¿nikiem projektuje siê przy krawêdzi jezdni pobocza umocnione o szeroko¶ci 0,75 m z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm gr. 15 cm. Na pozosta³ej czê¶ci odcinka I-II oraz na odcinkach III-IV i V-VI pobocze wykonane z wyprofilowanego i zagêszczonego gruntu pozyskanego z koryta rozbieranej jezdni.9. Przebudowa istniej±cych zjazdów do nieruchomo¶ci przyleg³ych do pasa drogowego. Szeroko¶æ nawierzchni zjazdów zmienna, zgodna ze stanem istniej±cym. Nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm koloru szarego na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm, podbudowie z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm gr. 15 cm i warstwie ods±czaj±cej z piasku ¶redniego gr. 20 cm. Nawierzchnia zjazdów oddzielona opornikiem betonowym 12x25 cm posadowionym na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm i ³awie betonowej z oporem z betonu C-12/15.10. Przebudowa istniej±cego rowu przydro¿nego. Wykonanie rowu o umocnionym dnie (p³yty korytkowe betonowe) i umocnionych skarpach (p³yty betonowe pe³ne i a¿urowe). Szeroko¶æ dna rowu 0,4 m, szeroko¶æ korony rowu 2,0 – 2,4 m. Pochylenie skarp: 1:1 – 1:1,5. Na rowie pod zjazdami budowa przepustów z rur HDPE Dn 400 o ³±cznej d³ugo¶ci 36,5 mb. Rury przepustowe posadowione na ³awie z pospó³ki gr. 20 cm. Wlot i wylot z przepustu wykonany z prefabrykowanego elementu betonowego z betonu C-35/40. Na koñcu rowu wlot do studni kanalizacyjnej z wlotem bocznym. Wlot wyposa¿ony w osadnik z betonu C-25/30 wg KPED 01.14.11. Kanalizacjê deszczow± podzielono na dwa odcinki. Odcinek I obejmuje zagospodarowanie wód opadowych i roztopowych pochodz±cych z drogi powiatowej oraz modernizowanego odcinka drogi od km 0+009,20 do km 0+248,00, dla których odbiornikiem jest zestaw trzech studni rozs±czaj±cych betonowych Dn2000. G³êboko¶æ studni 4,42 – 5,42 m. Studnie wype³nione do wysoko¶ci min. 2,5 m licz±c od dna z³o¿em filtracyjnym, zabezpieczonym przed nap³ywem zanieczyszczeñ z zawiesiny ogólnej geow³óknin±. Studnie zlokalizowane w poboczu drogi. Odcinek II obejmuj±cy pozosta³y modernizowany odcinek drogi od km 0+248,00 do km 0+453,30, dla którego odbiornikiem jest projektowany zestaw retencyjno-rozs±czaj±cy z elementów PP prefabrykowanych o pojemno¶ci 21,77 m3. Urz±dzeniami wprowadzaj±cymi wody opadowe i roztopowe do projektowanych odbiorników s± sieæ i urz±dzenia kanalizacji deszczowej. £±cznie planuje siê wykonanie:1) studni kanalizacyjnych Dn1200 z krêgów betonowych z w³azem ¿eliwnym klasy D400 w ilo¶ci 10 sztuk, w tym 1 sztuka z wlotem bocznym,2) studzienek ¶ciekowych Dn500 z osadnikiem z krêgów betonowych w ilo¶ci 9 sztuk,3) separatora koalescencyjnego Dn1500 15/150 z bypassem i osadnikiem V=1,5 m3 w ilo¶ci 1 sztuki,4) separatora koalescencyjnego Dn1000 3/30 z bypassem i osadnikiem V=0,9 m3 w ilo¶ci 1 sztuki,5) studni ch³onnych Dn2000 w ilo¶ci 3 sztuk,6) zestawu rozs±czaj±cego z elementów PP o pojemno¶ci roboczej V=21,77 m3,7) ogrodzenia miejsca lokalizacji zestawu rozs±czaj±cego,8) kana³u deszczowego z rur PVC Dn500 klasy SN8 ³±czonych na uszczelkê gumow± d³ugo¶ci ³±cznie 72,50 mb,9) kana³u deszczowego z rur PVC Dn400 klasy SN8 ³±czonych na uszczelkê gumow± d³ugo¶ci ³±cznie 65,00 mb,10) kana³u deszczowego z rur PVC Dn315 klasy SN8 ³±czonych na uszczelkê gumow± d³ugo¶ci ³±cznie 5,00 mb,11) kana³u deszczowego z rur PVC Dn250 klasy SN8 ³±czonych na uszczelkê gumow± d³ugo¶ci ³±cznie 77,90 mb,12) kana³u deszczowego i przykanalików kanalizacji deszczowej z rur PVC Dn200 klasy SN8 ³±czonych na uszczelkê gumow± d³ugo¶ci ³±cznie 60,20 mb.12. Przebudowa infrastruktury telekomunikacyjnej. Modernizacja nawierzchni drogi spowodowa³a konieczno¶æ przebudowy infrastruktury telekomunikacyjnej w nastêpuj±cym zakresie:1) przebudowa istniej±cego kabla sieci przy³±czeniowej XzTKMXpw 5x4x0,6 wraz z dwoma przy³±czami abonenckimi XzTKMXpw 2x(2x2x0,5) poprzez zmianê jego przebiegu (w zwi±zku z kolizj± z projektowanym rowem przydro¿nym) na odcinku d³ugo¶ci 116,10 m bezprzerwowo wraz z monta¿em na przebudowanych kablach rur ochronnych dwudzielnych pod projektowanymi do przebudowy zjazdami,2) przebudowa istniej±cego kabla przy³±cza abonenckiego XzTKMXpw 2x2x0,5 koliduj±cego z projektowan± nawierzchni± jezdni na odcinku d³ugo¶ci 35,7 m bezprzerwowo wraz z monta¿em na przebudowanych kablach rur ochronnych dwudzielnych pod projektowanymi do przebudowy zjazdami,3) przebudowa istniej±cego kabla przy³±cza abonenckiego XzTKMXpw 2x2x0,5 koliduj±cego z projektowan± nawierzchni± jezdni na odcinku d³ugo¶ci 26,8 m bezprzerwowo wraz z monta¿em na przebudowanych kablach rur ochronnych dwudzielnych pod projektowanymi do przebudowy zjazdami,4) monta¿ na istniej±cych kablach sieci przy³±czeniowej i przy³±czy abonenckich rur ochronnych w miejscach kolizji z projektowanym i istniej±cym zagospodarowaniem, orientacyjne ilo¶ci rur ochronnych typu A110PS – 63,8 m, typu A83PS – 51,5 m.13. Zabezpieczenie sieci kablowej elektroenergetycznej poprzez za³o¿enie w miejscach kolizji z projektowanymi do przebudowy zjazdami rur ochronnych dwudzielnych.14. Warunki gruntowe okre¶la opinia geotechniczna firmy GEOXX Sp. z o. o. Sp. k. stanowi±ca za³±cznik numer 3f do niniejszej SWZ. 15. Wykonawca ma w obowi±zku powiadomienie wszystkich gestorów sieci o prowadzonych pracach. Po stronie Wykonawcy le¿y koszt wszelkich nadzorów z tym zwi±zanych.16. Przed przyst±pieniem do prac Wykonawca musi uzgodniæ z Zamawiaj±cym czasow± organizacjê ruchu, która musi nastêpnie zostaæ zatwierdzona przez Starostwo Powiatowe w Olsztynie.17. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu sta³ej organizacji ruchu, uzyskanie uzgodnienia od Zarz±dcy drogi oraz zatwierdzenie jej w Starostwie Powiatowym w Olsztynie. Ponadto Wykonawca jest zobowi±zany do jej wprowadzenia poprzez monta¿ znaków pionowych oraz poziomych, a tak¿e urz±dzeñ bezpieczeñstwa w ruchu drogowym. W organizacji ruchu musi zostaæ zastosowany, co najmniej 1 próg zwalniaj±cy wyspowy (kpl) oraz znaki B-33 (30). Istniej±ce oznakowanie pionowe zostanie zdemontowane si³ami w³asnymi Zamawiaj±cego.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego og³oszenia:

SEKCJA IX - POZOSTA£E INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmian±:

Po zmianie:
Zadanie dofinansowane w ramach funduszu dróg samorz±dowych. Dofinansowanie udzielane przez Wojewodê Warmiñsko-Mazurskiego.Zgodnie z art. art. 310 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki publiczne, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie czê¶ci zamówienia, nie zostan± mu przyznane, a mo¿liwo¶æ uniewa¿nienia postêpowania na tej podstawie zosta³a przewidziana w og³oszeniu o zamówieniu.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego og³oszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:

8.1. Termin sk³adania ofert

Przed zmian±:
2021-04-16 12:00

Po zmianie:
2021-04-19 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmian±:
2021-04-16 12:10

Po zmianie:
2021-04-19 12:10

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:

8.4. Termin zwi±zania ofert±

Przed zmian±:
2021-05-15

Po zmianie:
2021-05-18

2021-04-13 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zmianie og³oszenia - -

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.