eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Dostawa worków do zbierania odpadów komunalnych selektywnych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Goleniowie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00031802 z dnia 2021-04-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa worków do zbierania odpadów komunalnych selektywnych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Goleniowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810042260

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. I Brygady Legionów 17C

1.5.2.) Miejscowość: Goleniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 914184426

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgkgol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkgoleniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pgkgol.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


podmiot inny utworzony w szczególnymcelu zaspakajania potrzeb o charakterze publicznym

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa worków do zbierania odpadów komunalnych selektywnych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Goleniowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb0930a8-8b00-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031802

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020954/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/OG-GP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 316750

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nowych worków foliowych do zbierania odpadów komunalnych selektywnych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Goleniowie2. Dostawy mają być realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego. Ilość niezbędnych worów opisana dla zamówienia podstawowego podano w punkcie 5.5 SWZ. a dla zamówienia objętego prawem opcji w punkcie 5.5.1 SWZ. Wielkość zamawianej partii worków zostanie określona w korespondencji elektronicznej na adres poczty e-mail wykonawcy podanej dla zamawiającego. Umowa z wykonawcą określa osobę upoważnioną do zamawiana odpowiedniej partii worków. 3. Z uwagi na sytuacją rynkową Zamawiający przewiduje zastosowanie w tym postępowania prawa opcji zgodnie z art. 441 ustawy pzp.4. Zamawiający planuje zakup następujących ilości worków – ilość podstawowa zamówienia:a) Worek żółty 120l – 400000 szt.b) Worek zielony 120 l – 165000 szt.c) Worek niebieski 120 l – 165000 szt.d) Worek brązowy 120 l – 350000 szt.e) Worek czarny 120 l – 25000 szt.f) Worek czarny 240 l – 27000 szt.Zamawiający wskazuje, że z powodu sytuacji rynkowej może nie zamówić pełnej ilości określonej w zamówieniu podstawowym. Zamówi i odbierze jednak nie mniej jak (zamówienie minimalne):a) Worek żółty 120l – 260000 szt.b) Worek zielony 120 l – 107250 szt.c) Worek niebieski 120 l – 107250 szt.d) Worek brązowy 120 l – 227500 szt.e) Worek czarny 120 l – 16250 szt.f) Worek czarny 240 l – 16200 szt.4.1Zamawiający przewiduje w tym postępowaniu prawo opcji związane z możliwością zamówienia niżej podanych rodzajów i ilości worków. Prawo opcji zostanie uruchomione oświadczeniem zamawiającego o jego uruchomieniu z uwagi na sytuację rynkową związaną z odbiorem odpadów przez Zamawiającego. Zasady dostawy przedmiotu zamówienia opisanego prawem opcji są takie same jak dla zamówienia podstawowego. Przy pełnym zastosowaniu przewidywalnej opcji zamawiający zamówi nie więcej niż:a) Worek żółty 120l – 540000 szt.b) Worek zielony 120 l – 222750 szt.c) Worek zielony 60 l – 150000 szt.d) Worek niebieski 120 l – 222750 szt.e) Worek brązowy 120 l – 472500 szt.f) Worek czarny 120 l – 33750 szt.g) Worek czarny 240 l – 36450 szt.5.Parametry worków powinny spełniać wymagania określone w normie PN-EN 13592 lub równoważnej to jest spełniającej w minimalnym stopniu parametry podane w w/w normie dotyczącej worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów w gospodarstwach domowych.6. Dostawa worków zostanie potwierdzona protokołem odbiorczym spisanym w dniu dostawy między Zamawiającym a Wykonawcą. Przed podpisaniem protokołu odbiorczego Wykonawca przedstawi niezbędne atesty opisane w pkt. 5.10 – 5.11 SIWZ.7. Miejsce dostawy: teren Bazy PG.K. Sp. z o.o. w Goleniowie, ul I Brygady Legionów 17 C, 72-100 Goleniów. Cena całości zamówienia uwzględnia wszystkie koszty wykonania umowy przez Wykonawcę, w tym w szczególności koszty załadunku, dostarczenia przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz jego rozładunku8. Koszt sporządzenia matrycy oraz opracowanie projektu nadruku na worki leży po stronie Wykonawcy. Matryca musi być wykonana na podstawie danych określonych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie zatwierdzenie wzoru matrycy przedstawionej przez Wykonawcę w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania wzoru do zatwierdzenia.Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednorazowej zmiany napisów na każdym kolorze worka w trakcie trwania umowy w zakresie zaoferowanej ceny przez wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 352825,50

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 352825,50

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 352825,50

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIPEKO GROUP Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7922059034

7.3.3) Ulica: Makowisko 162

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 352825,50

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

2021-04-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.