eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orzesze › Remont ul. Słowiańskiej w Orzeszu-Jaśkowicach - odc. I



Ogłoszenie z dnia 2021-04-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00031646 z dnia 2021-04-13

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont ul. Słowiańskiej w Orzeszu-Jaśkowicach - odc. I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ORZESZE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257653

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. św. Wawrzyńca 21

1.4.2.) Miejscowość: Orzesze

1.4.3.) Kod pocztowy: 43-180

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.7.) Numer telefonu: 323248800

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@orzesze.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.orzesze.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031646

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-04-13

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00022260/03

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 03

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Remont drogi na długości – 400 mb (od km 0+00,00 do km 0+400,00)ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1. Roboty pomiarowe w terenie równinnym - 0,400 km2. Naprawy poboczy wykonywane mechanicznie – ścinanie poboczy - 490,00 m23. Frezowanie naw. bitum gr 7 cm z wywozem mat z rozbiórki – 1 675,00 m24. Rozebranie nawierzchni z kostki beton. 14x12 lub żużlowej 14x14cm – 20,00 m2na podsypce piaskowej (kostka betonowa w poboczu po rozbiórce budynku)KRAWĘŻNIKI 5. Rowki w gruncie kat. III-IV o wym 40x40cm pod krawężniki - 8,00 mi ławy krawężnikowe6. Ława z kruszywa łamanego pod krawężniki - 0,56 m37. Ława betonowa z oporem pod krawężniki - 0,48 m38. Krawężniki betonowe najazdowe o wym 15x22cm - 8,00 mna podsypce cementowo-piaskowej 9. Wyrównanie istn podbudowy tłuczniem sortownym - 0,48 m3zagęszczanym mech. o śr. gr. ponad 10 – wzdłuż krawężnikaNAWIERZCHNIE DROGI9. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asf. podbudowy lub naw. bit. - 1 715,00 m2przy użyciu emulsji 0,8 kg/m210. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11W z transportem mieszanki – 1 715,00 m2(warstwa wiążąca - gr. 4 cm)11. Regulacja pionowa kratek ściekowych ulicznych - 2,00 szt12. Regulacja pionowa włazów kanałowych - 1,00 szt13. Regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 2,00 szt14. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asf. podbudowy lub naw. bit. - 1 675,00 m2przy użyciu emulsji 0,5 kg/m215. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC8S z transportem mieszanki - 1 675,00 m2(warstwa ścieralna - gr. 4 cm)16. Remonty cząstkowe naw. z klinkieru drogowego na podsypce cem-piask. - 3,00 m2(przełożenie kostki betonowej przy wpustach drogowych)ZJAZDY17. Rozebranie krawężników beton o wym 15x30 na podsypce cem-piaskowej – 6,00 m18. Rozebranie ław z betonu pod krawężniki (z odwozem i utylizacją) -0,36 m319. Rowki w gruncie kat III-IV o wym 40x40 pod krawężniki i ławy kraw. –6,00 m(pod krawężniki i ławy krawężnikowe)20. Ława z kruszywa łamanego pod krawężniki - 0,42 m321. Ława betonowa z oporem pod krawężniki - 0,36 m322. Krawężniki betonowe o wym. 15x22 cm na podsypce cem-piask. – 6,00 m23. Wyrównanie istn. podbudowy tłuczniem sort. zagęszcz. mech śr. gr 20 cm – 0,36 m3(wzdłuż krawężnika)24. Remonty cząstkowe naw. na podsypce cem-piaskowej z klinkieru drog. – 12,00 m2(przełożenie kostki betonowej na zjazdach)25. Rozebranie mechaniczne podbudowy beton. o gr 12 cm – 27,16 m2(nawierzchnie betonowe i z płyt bet. na zjazdach)26. Roboty ziemne w gruncie kat. IV koparkami pods. o poj. łyżki 0,60m3 - 43,06 m3 (koryto pod zjazdy wraz z odwozem i utylizacją urobku)27. Profilowanie i zagęszczanie mech podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 107,66 m2nawierzchni w gruncie kat. I-IV28. Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 17cm - 107,66 m2frakcja 0/63mm29. Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 8cm - 107,66 m2frakcja 0/31,5mm30. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asf. podbudowy lub naw. bit. - 107,66 m2przy użyciu emulsji 0,8 kg/m231. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11W z transportem mieszanki - 107,66 m2(warstwa wiążąca - gr. 4 cm)32. Regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 2,00 szt33. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asf. podbudowy lub naw. bit. - 107,66 m2przy użyciu emulsji 0,5 kg/m234. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC8S z transportem mieszanki - 107,66 m2(warstwa ścieralna - gr. 4 cm)35. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE36. Wyrównanie istn. podbudowy tłuczniem sort. zagęszcz. mech śr. gr 8 cm – 42,00 m3(pobocza z destruktu asfaltowego)37. Humusowanie skarp warstwą humusu gr 5cm z obsianiem - 280,00 m238. Rozebranie ścieków z elemnentów betonowych gr. 15 cm - 22,00 m na podsypce cem-piaskowej – wymiana uszkodzonych koryt ściekowych39. Rozebranie ław z betonu pod krawężniki – pod ścieki - 2,64 m3(z odwozem i utylizacją) 40. Rowki w gruncie kat III-IV o wym 40x40 pod krawężniki i ławy kraw. – 22,00 m(pod krawężniki i ławy krawężnikowe)41. Ława betonowa z oporem pod krawężniki (ława pod ściek) - 2,64 m342. Ścieki z elementów beton o gr. 15 cm na podsypce cement-piaskowej - 22,00 m43. Oczyszczenie koryt ściekowych z namułu - 280,00 mII. Zakres zamówienia:1. roboty budowlane wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia2. Zaplanować harmonogram robót w sposób umożliwiający zakończenie budowy sieci gazowej (deklarowany termin zakończenia robót do końca kwietnia 2021r.)3. w wypadku uszkodzenia istniejącej nawierzchni dróg gminnych poza terenem prowadzenia prac remontowych, ww. nawierzchnię należy doprowadzić do stanu pierwotnego4. prace zorganizować w sposób zapewniający mieszkańcom dojście i dojazd do posesji w godzinach od 16.00 do 8.00 rano, a także korzystanie z wody, kanalizacji, energii elektrycznej i środków łączności5. przy kalkulowaniu ceny oferty uwzględnić koszty nadzorów branżowych i zabezpieczenia sieci uzbrojenia terenu6. w miejscu występowania istniejącej sieci uzbrojenia podziemnego zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych. Jakiekolwiek zbliżenia należy uzgodnić z gestorami sieci. 7. oznakować wykonywane roboty w ciągu ww. dróg zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uwagami zawartymi w decyzji zatwierdzającej ten projekt8. umożliwić w razie konieczności dojazd samochodem uprzywilejowanym9. powiadomić zarządcę drogi – Burmistrza Miasta Orzesze, Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie (z siedzibą: Łaziska Górne ul. Chopina 8) oraz Komendę Powiatową Policji w Mikołowie oraz mieszkańców o terminie wprowadzenia ograniczeń w ruchu na czas robót na 7 dni przed terminem jej wprowadzenia10. przekazanie frontu robót nastąpi po odebraniu oznakowania na czas prowadzenia robót11. po zakończonych robotach remontowych usunąć oznakowanie oraz uporządkować teren 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 4 do SWZ). 1.4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi.1.5. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ. 1.6. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym.1.7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).1.8. Warunki gwarancji min. 60 miesięcy gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót bez uwag. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji.1.9. KODY CPVOznaczenie nazwy i kodu Wspólnego Słownika Zamówień, co do przedmiotu zamówienia45233123–7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych1.10. Dokumentacja projektowa przewiduje rozwiązania, które dopuszczają korzystanie z przedmiotu zamówienia przez wszystkich użytkowników w tym przez osoby niepełnosprawne.1.12. Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz.1320). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli robotników budowlanych wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy i kierownika robot m.in. - czynności związane z robotami ziemnymi, czynności związane z przebudową nawierzchni wykonywane podczas realizacji zamówienia.Wymóg nie dotyczy więc, miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem, sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.

Po zmianie:
Remont drogi na długości – 400 mb (od km 0+00,00 do km 0+400,00)ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1. Roboty pomiarowe w terenie równinnym - 0,400 km2. Naprawy poboczy wykonywane mechanicznie – ścinanie poboczy - 490,00 m23. Frezowanie naw. bitum gr 7 cm z wywozem mat z rozbiórki – 1 675,00 m24. Rozebranie nawierzchni z kostki beton. 14x12 lub żużlowej 14x14cm – 20,00 m2na podsypce piaskowej (kostka betonowa w poboczu po rozbiórce budynku)KRAWĘŻNIKI 5. Rowki w gruncie kat. III-IV o wym 40x40cm pod krawężniki - 8,00 mi ławy krawężnikowe6. Ława z kruszywa łamanego pod krawężniki - 0,56 m37. Ława betonowa z oporem pod krawężniki - 0,48 m38. Krawężniki betonowe najazdowe o wym 15x22cm - 8,00 mna podsypce cementowo-piaskowej 9. Wyrównanie istn podbudowy tłuczniem sortownym - 0,48 m3zagęszczanym mech. o śr. gr. ponad 10 – wzdłuż krawężnikaNAWIERZCHNIE DROGI9. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asf. podbudowy lub naw. bit. - 1 715,00 m2przy użyciu emulsji 0,8 kg/m210. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11W z transportem mieszanki – 1 715,00 m2(warstwa wiążąca - gr. 4 cm)11. Regulacja pionowa kratek ściekowych ulicznych - 2,00 szt12. Regulacja pionowa włazów kanałowych - 1,00 szt13. Regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 2,00 szt14. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asf. podbudowy lub naw. bit. - 1 675,00 m2przy użyciu emulsji 0,5 kg/m215. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC8S z transportem mieszanki - 1 675,00 m2(warstwa ścieralna - gr. 4 cm)16. Remonty cząstkowe naw. z klinkieru drogowego na podsypce cem-piask. - 3,00 m2(przełożenie kostki betonowej przy wpustach drogowych)ZJAZDY17. Rozebranie krawężników beton o wym 15x30 na podsypce cem-piaskowej – 6,00 m18. Rozebranie ław z betonu pod krawężniki (z odwozem i utylizacją) -0,36 m319. Rowki w gruncie kat III-IV o wym 40x40 pod krawężniki i ławy kraw. –6,00 m(pod krawężniki i ławy krawężnikowe)20. Ława z kruszywa łamanego pod krawężniki - 0,42 m321. Ława betonowa z oporem pod krawężniki - 0,36 m322. Krawężniki betonowe o wym. 15x22 cm na podsypce cem-piask. – 6,00 m23. Wyrównanie istn. podbudowy tłuczniem sort. zagęszcz. mech śr. gr 20 cm – 0,36 m3(wzdłuż krawężnika)24. Remonty cząstkowe naw. na podsypce cem-piaskowej z klinkieru drog. – 12,00 m2(przełożenie kostki betonowej na zjazdach)25. Rozebranie mechaniczne podbudowy beton. o gr 12 cm – 27,16 m2(nawierzchnie betonowe i z płyt bet. na zjazdach)26. Roboty ziemne w gruncie kat. IV koparkami pods. o poj. łyżki 0,60m3 - 43,06 m3 (koryto pod zjazdy wraz z odwozem i utylizacją urobku)27. Profilowanie i zagęszczanie mech podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 107,66 m2nawierzchni w gruncie kat. I-IV28. Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 17cm - 107,66 m2frakcja 0/63mm29. Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 8cm - 107,66 m2frakcja 0/31,5mm30. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asf. podbudowy lub naw. bit. - 107,66 m2przy użyciu emulsji 0,8 kg/m231. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11W z transportem mieszanki - 107,66 m2(warstwa wiążąca - gr. 4 cm)32. Regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 2,00 szt33. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asf. podbudowy lub naw. bit. - 107,66 m2przy użyciu emulsji 0,5 kg/m234. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC8S z transportem mieszanki - 107,66 m2(warstwa ścieralna - gr. 4 cm)35. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE36. Wyrównanie istn. podbudowy tłuczniem sort. zagęszcz. mech śr. gr 8 cm – 42,00 m3(pobocza z destruktu asfaltowego)37. Humusowanie skarp warstwą humusu gr 5cm z obsianiem - 280,00 m238. Rozebranie ścieków z elemnentów betonowych gr. 15 cm - 22,00 m na podsypce cem-piaskowej – wymiana uszkodzonych koryt ściekowych39. Rozebranie ław z betonu pod krawężniki – pod ścieki - 2,64 m3(z odwozem i utylizacją) 40. Rowki w gruncie kat III-IV o wym 40x40 pod krawężniki i ławy kraw. – 22,00 m(pod krawężniki i ławy krawężnikowe)41. Ława betonowa z oporem pod krawężniki (ława pod ściek) - 2,64 m342. Ścieki z elementów beton o gr. 15 cm na podsypce cement-piaskowej - 22,00 m43. Oczyszczenie koryt ściekowych z namułu - 280,00 mII. Zakres zamówienia:1. roboty budowlane wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia2. Zaplanować harmonogram robót w sposób umożliwiający zakończenie budowy sieci gazowej (deklarowany termin zakończenia robót do końca kwietnia 2021r.)3. w wypadku uszkodzenia istniejącej nawierzchni dróg gminnych poza terenem prowadzenia prac remontowych, ww. nawierzchnię należy doprowadzić do stanu pierwotnego4. prace zorganizować w sposób zapewniający mieszkańcom dojście i dojazd do posesji w godzinach od 16.00 do 8.00 rano, a także korzystanie z wody, kanalizacji, energii elektrycznej i środków łączności5. przy kalkulowaniu ceny oferty uwzględnić koszty nadzorów branżowych i zabezpieczenia sieci uzbrojenia terenu6. w miejscu występowania istniejącej sieci uzbrojenia podziemnego zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych. Jakiekolwiek zbliżenia należy uzgodnić z gestorami sieci. 7. oznakować wykonywane roboty w ciągu ww. dróg zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uwagami zawartymi w decyzji zatwierdzającej ten projekt8. umożliwić w razie konieczności dojazd samochodem uprzywilejowanym9. powiadomić zarządcę drogi – Burmistrza Miasta Orzesze, Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie (z siedzibą: Łaziska Górne ul. Chopina 8) oraz Komendę Powiatową Policji w Mikołowie oraz mieszkańców o terminie wprowadzenia ograniczeń w ruchu na czas robót na 7 dni przed terminem jej wprowadzenia10. przekazanie frontu robót nastąpi po odebraniu oznakowania na czas prowadzenia robót11. po zakończonych robotach remontowych usunąć oznakowanie oraz uporządkować teren 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 4 do SWZ). 1.4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi.1.5. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ. 1.6. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym.1.7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).1.8. Warunki gwarancji min. 60 miesięcy gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót bez stwierdzenia wad istotnych przedmiotu odbioru. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji.1.9. KODY CPVOznaczenie nazwy i kodu Wspólnego Słownika Zamówień, co do przedmiotu zamówienia45233123–7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych1.10. Dokumentacja projektowa przewiduje rozwiązania, które dopuszczają korzystanie z przedmiotu zamówienia przez wszystkich użytkowników w tym przez osoby niepełnosprawne.1.12. Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz.1320). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli robotników budowlanych wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy i kierownika robot m.in. - czynności związane z robotami ziemnymi, czynności związane z przebudową nawierzchni wykonywane podczas realizacji zamówienia.Wymóg nie dotyczy więc, miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem, sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-04-15 09:00

Po zmianie:
2021-04-20 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-04-15 09:30

Po zmianie:
2021-04-20 09:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-05-14

Po zmianie:
2021-05-19

2021-04-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.