Og³oszenie z dnia 2022-01-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00047427/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-04
- 2022/BZP 00111523/01 - Wynik z dnia 2022-04-06
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Placówek O¶wiatowych w Koz³owie
w terenach wiejskich gminy Ma³ogoszcz
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MA£OGOSZCZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009811
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Jaszowskiego 3A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ma³ogoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-366
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413855135
1.5.8.) Numer faksu: 413860159
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@malogoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.malogoszcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Placówek O¶wiatowych w Koz³owie
w terenach wiejskich gminy Ma³ogoszcz
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e83c554e-7ab5-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00031630
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00026878/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Placówek O¶wiatowych w Koz³owie w terenach wiejskich gminy Ma³ogoszcz
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/malogoszcz3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/malogoszcz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp art.65 ust.1 ustawy Pzp ) odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
Do z³o¿enia wa¿nej oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych.
Sk³adanie przez Wykonawców o¶wiadczeñ, podmiotowych i przedmiotowych ¶rodków dowodowych, dokumentów, wyja¶nieñ, wniosków, zawiadomieñ oraz innych informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem Platformy (poprzez formularz „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”). Komunikacja poprzez „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” umo¿liwia dodanie do tre¶ci wysy³anej wiadomo¶ci plików lub spakowanego katalogu (za³±czników). Za datê przekazania sk³adanych dokumentów, o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ i zapytañ oraz innych informacji uznaje siê datê ich dorêczenia za po¶rednictwem „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”, i pojawienie siê komunikatu, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego;
Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem „Wy¶lij
wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” wynosi 500 MB.
Komunikacja z Wykonawcami powinna odbywaæ siê tylko na platformie za
po¶rednictwem formularza “Wy¶lij wiadomo¶æ”.
W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku dzia³ania Platformy,
Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) ( Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Ma³ogoszcz, ul. Jaszowskiego 3A, 28-366 Ma³ogoszcz;
2) Administrator wyznaczy³ inspektora danych, z którym mo¿e siê Pan/i skontaktowaæ poprzez email: iod@malogoszcz.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Placówek O¶wiatowych w Koz³owie w terenach wiejskich gminy Ma³ogoszcz”
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja zwi±zana z realizacj± umowy;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym, okre¶lonym w przepisach ustawy - PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy – PZP;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych, decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO - prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO - prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa
w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9) w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO, przys³uguje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531-03-00, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IPSiP.271.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest budowa sali gimnastycznej przy szkole podstawowej w Koz³owie wraz z towarzysz±c± infrastruktur± uzupe³niaj±c± oraz roboty budowlane polegaj±ce na przebudowie elementów istniej±cego budynku szko³y w zakresie umo¿liwiaj±cym po³±czenie czê¶ci istniej±cej z now± i wykorzystanie obiektów zgodnie z przeznaczeniem na dz. nr ewid. 196/2 w miejscowo¶ci Koz³ów, gmina Ma³ogoszcz.
Istniej±ca szko³a jak dotychczas pozostanie budynkiem dwukondygnacyjnym, czê¶ciowo podpiwniczonym. Czê¶æ projektowana sali gimnastycznej bêdzie jednokondygnacyjna, poddasze zaplecza sanitarno-technicznego planuje siê wykorzystaæ na cele techniczne tj. umieszczenie centrali wentylacyjnej.
Czê¶æ projektowana budynku sk³adaæ siê bêdzie z sali gimnastycznej oraz zaplecza sanitarno-technicznego. Zaplecze sanitarno-techniczne bêdzie zawieraæ pomieszczenia takie jak: pokój nauczycieli, toalety, umywalnie, szatnie, pomieszczenie porz±dkowe, zaplecze sali gimnastycznej, magazyn sprzêtu zewnêtrznego, pomieszczenia gospodarcze, komunikacjê oraz wiatro³ap.
Budynek dostosowano do u¿ytkowania przez osoby niepe³nosprawne poprzez zastosowanie rampy podjazdowej przy wej¶ciu g³ównym, co w po³±czeniu z szerokimi drzwiami wej¶ciowymi zapewnia dogodny dostêp do obiektu. Dostosowane toalety oraz bezprogowa komunikacja pomiêdzy poszczególnymi pomieszczeniami dodatkowo zwiêksz± komfort osobom niepe³nosprawnym.
W zwi±zku z realizacj± przedmiotowej inwestycji zak³ada siê wykonanie nastêpuj±cych robót budowlanych szczegó³owo ujêtych w opracowaniach bran¿owych:
• wzniesienie sali gimnastycznej z zapleczem sanitarno-technicznym i niezbêdn± infrastruktur± techniczn±, w tym instalacji sanitarnych, c.o., elektrycznej po³±czonych
z instalacjami w czê¶ci istniej±cej oraz wentylacji mechanicznej;
• usuniêcie istniej±cego styropianu z czê¶ci ¶ciany zewnêtrznej przylegaj±cej do nowoprojektowanego wiatro³apu,
• poszerzenie istniej±cego otworu drzwiowego w istniej±cej ¶cianie przylegaj±cej do wiatro³apu czê¶ci projektowanej, w celu zapewnienia w³a¶ciwej komunikacji pomiêdzy czê¶ci± istniej±c± i projektowan±, z monta¿em drzwi w klasie odporno¶ci ogniowej EI60;
• wymurowanie ¶ciany wewnêtrznej w czê¶ci istniej±cej z monta¿em drzwi,
• demonta¿ istniej±cych drzwi DI.1 oraz DI.2 a tak¿e zamurowanie otworu w istniej±cej czê¶ci budynku,
• wykonanie otworu na przej¶cie w istniej±cej ¶cianie wewnêtrznej w czê¶ci istniej±cej budynku,
• wykonanie dodatkowego odcinka zewnêtrznej instalacji kanalizacyjnej do istniej±cego zbiornika na ¶cieki;
• wykonanie dodatkowego hydrantu zewnêtrznego do ochrony ppo¿ (wg odrêbnego opracowania);
• wyposa¿enie obiektu w elementy niezbêdne do prawid³owego funkcjonowania zgodnie z przeznaczeniem;
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45212225-9 - Roboty budowlane zwi±zane z halami sportowymi
45233140-2 - Roboty drogowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena zostanie przeprowadzona wg kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy z³o¿± wraz z ofert± o¶wiadczenia a wskazany Wykonawca na ¿±danie w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od wezwania, przed³o¿y wymagane w SWZ dokumenty w zakresie:1) spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu
2) niepodlegania wykluczeniu
2. O¶wiadczenia o których mowa w ust.1 nale¿y z³o¿yæ zgodnie z odpowiednim wzorem stanowi±cym za³±czniki do SWZ. O¶wiadczenia te dla podmiotów sk³adaj±cych ofertê wspólnie oraz podmiotów udostêpniaj±cych zasoby sk³adane s± oddzielnie dla ka¿dego z tych podmiotów. O¶wiadczenia wraz z ofert± sk³adane s± w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy nie dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie:
1) wykonanych robót
Na potwierdzenie niniejszego warunku nale¿y z³o¿yæ wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykona-ne, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w tym okresie wykona³:
• Jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie obiektu kubaturowego
o charakterze sportowym, tj. hala/ sala sportowa lub widowiskowo-
sportowa z instalacjami i przy³±czami
UWAGA!
Do ka¿dej pozycji wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy roboty te
zosta³y wykonane w sposób nale¿yty.
2) wykazu osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia publicznego. Na potwierdzenie niniejszego warunku nale¿y z³o¿yæ wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje n/w osobami:
• Kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia do kierowania robota-mi budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej i do¶wiadczenie
w pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy co
najmniej jednej zakoñczonej inwestycji zwi±zanej z budow± lub rozbudow± lub przebudow± budynku u¿yteczno¶ci publicznej;
• Kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych;
• Kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych
i kanalizacyjnych.
Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsy³a do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 220) przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego nie jest wymagana od obywateli pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdy¿ do posiadania uprawnieñ w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynale¿no¶æ do izby samorz±du zawodowego.
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie:
Wykonawca, w celu bie¿±cego finansowania robót, posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 3 000 000,00 z³ – udokumentowane w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli warto¶æ ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej zosta³a okre¶lona w walutach
innych ni¿ PLN Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs danej waluty podany przez NBP w dniu wydania dokumentu, je¿eli w dniu wydania dokumentu NBP nie poda³ ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs waluty podany pierwszego dnia po wydania dokumentu;
Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie
prowadzonej dzia³alno¶ci, zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 100 000,00 z³ ( s³ownie: sto tysiêcy z³otych 00/100 ).
6. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li wykonawca, prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz±, wyka¿e, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, o ile taki wpis jest obowi±zkowy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia okre¶lonych w rozdziale VI SWZ, Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy nastêpuj±cych dokumentów:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy – PZP, sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy – PZP;
b) o¶wiadczenia wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy
kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼
informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu; wzór o¶wiadczenia stanowi
za³. nr 7 do SWZ.
c) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej
Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzonej nie
wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed jej z³o¿eniem – w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy-PZP;
d) o¶wiadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego
wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu
z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji –
dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego
porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; wzór o¶wiadczenia stanowi za³.nr 8 do SWZ.
e) informacji z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej
potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ
kredytow± wykonawcy, w kwocie nie mniejszej ni¿ 3 000 000,00 z³ w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem
f) ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej
dzia³alno¶ci, ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ ( s³ownie: sto tysiêcy z³otych 00/100).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy, przed udzieleniem zamówienia, wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych ( tj. dokumentów wymienionych w Rozdziale VII SWZ ). W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w rozdziale V SWZ, Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy nastêpuj±cych dokumentów:
a) wykazu robót z okresu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których
roboty te zosta³y wykonane, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³. nr 5 do SWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo
ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne
dokumenty;
b) wykazu osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia,
uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu
wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do
dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³. nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia, przed up³ywem terminu sk³adania ofert: 30 000,00 z³ ( trzydzie¶ci tysiêcy z³otych ).6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze(konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w tym:1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. W zwi±zku z powy¿szym niezbêdne jest przed³o¿enie w ofercie dokumentu zawieraj±cego pe³nomocnictwo
w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy.
3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia w rozdziale VI wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia i przed³o¿enia na wezwanie dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta oddzielnie.
W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wymaga aby:
1) Do¶wiadczeniem, o którym mowa w rozdziale V ust. 4 pkt 1 SWZ - w zakresie wykonanych robót wykaza³ siê konsorcjant, który bêdzie wykonywa³ kluczowy zakres robót.
2) Pozosta³e warunki udzia³u w postêpowaniu podlegaj± sumowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy – PZP, tj. w razie: zmiany terminu wykonania umowy, w sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili jej zawarcia, o czas wystêpowania tych okoliczno¶ci, tj.: którego nie mo¿na by³o przewidzieæ i jemu zapobiec, uniemo¿liwiaj±cego lub powa¿nie utrudniaj±cego wykonanie umowy w ustalonym terminie (si³a wy¿sza), w szczególno¶ci: wojny, epidemii, powodzi, blokady komunikacyjnej o charakterze ponadregionalnym, kataklizmu spo³ecznego – zmiana terminu wykonania umowy mo¿e nast±piæ o ³±czny czas wystêpowania si³y wy¿szej (czas jest liczony w dniach);− opó¼nienia spowodowane uzgodnieniami z poszczególnymi organami, pod
warunkiem, ¿e wykonawca wykaza³ ze swojej strony wykona³ czynno¶ci
z zachowaniem nale¿ytej staranno¶ci i terminowo¶ci – zmiana terminu
wykonania umowy mo¿e nast±piæ o ³±czny czas opó¼nienia ;
− wyst±pienia robót dodatkowych i/lub zamiennych w trakcie realizacji robót
bêd±cych przedmiotem umowy lub zmniejszenia zakresu robót bêd±cych przedmiotem umowy – zmiana terminu wykonania umowy mo¿e nast±piæ
o ³±czny czas na wykonanie robót dodatkowych i/lub zamiennych;
− wniesienie odwo³ania na czynno¶æ Zamawiaj±cego zwi±zan±
z postêpowaniem przetargowym ,− wyd³u¿enia terminu zwi±zania ofert± w postêpowaniu przetargowym, które wp³ynê³o na pó¼niejsze zawarcie z wykonawc± umowy
b) zmiany sposobu wykonania lub zakresu przedmiotu umowy o nie wiêcej ni¿ 30% w stosunku do pierwotnej warto¶ci przedmiotu umowy, w przypadku:
− odst±pienia przez Zamawiaj±cego od wykonania czê¶ci robót zbêdnych do
wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze sztuk± budowlan± i wiedz±
techniczn±, a wynikaj±cych np. z technologii robót, faktycznych obmiarów, co skutkowaæ bêdzie obni¿eniem wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy;
− konieczno¶ci wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych
w dokumentacji, w sytuacji gdy wykonanie tych robót bêdzie niezbêdne do
prawid³owego i zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi przepisami wykonania przedmiotu umowy, co mo¿e skutkowaæ zmian± wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy, je¶li wykonanie robót zamiennych
bêdzie mia³o wp³yw na obni¿enie lub zwiêkszenie tego wynagrodzenia;
− wyst±pienia nieprzewidzianych w dokumentacji warunków geologicznych,
archeologicznych,
− konieczno¶ci zmniejszenia lub zwiêkszenia ilo¶ci i zakresu robót objêtych
dokumentacj±, pominiêcia niektórych robót, je¶li jest to niezbêdne do zgodnej
z umow± realizacji robót
c) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug d) zmiany kluczowego personelu Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, w tym zmiana kierownika budowy/ robót 6. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy mo¿e nast±piæ
w przypadkach dokonywania zmian, o których mowa w pkt 5 lit. b Rozdzia³ XX SWZ,
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-09 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/malogoszcz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-09 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-10
INNE PRZETARGI MA£OGOSZCZ
- II. Zakup sprzêtu w ramach realizacji zadañ z zakresu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- "Us³uga cateringu - przygotowanie i dowóz posi³ków do ¯³obka w Ma³ogoszczu w roku 2026"
wiêcej: przetargi MA£OGOSZCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dobudowa zewnêtrznego szybu windowego wraz z dostaw± i monta¿em windy osobowej przy budynku szko³y w Dobie¿ynie.
- WIW.DA.272.13A.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wroc³awskiej 170
- "Remont ulicy S³abskiej w Piñczowie - droga Gminna nr 365040T"
- Odbudowa mostu w ci±gu ul. Zarzecze we Wleniu - etap I - Budowa drogi objazdowej przy ul. Zarzecze - ul. Jana Kasprowicza we Wleniu
- Przebudowa drogi gminnej nr 390020T Grabki Du¿e - Zielonka przez wie¶, od km 0+430 do km 0+690
- Prace remontowo-budowlane, budowa instalacji fotowoltaicznej oraz punktów ³adowania samochodów elektrycznych w formule "zaprojektuj i wybuduj"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





