Ogłoszenie z dnia 2021-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00010722/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-25
- 2021/BZP 00010722/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-25 (po zmianach)
- 2021/BZP 00013972/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00031567 z dnia 2021-04-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa druku Zeszytów Naukowych AMS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Morska w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145129
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wały Chrobrego 1-2
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@am.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/am_szczecin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
publiczna uczelnia wyższa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa druku Zeszytów Naukowych AMS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-986c7aa3-775a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031567
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010722/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP-BW/262-1/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 146000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10648,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest druk:Druk Zeszytów Naukowych 200 sztuk (4 wydania po 50 sztuk)a) Środki 30000 stron (600 x 50)format A4 papier satyna 120gZamawiający wymaga wyceny jednej strony, przy założeniu że zamawiający zamierza zlecić wydruk do 30000 stron środka w ciągu roku. Zakładając że 70 % drukowanych stron będzie w pełnym kolorze. Zamawiający wymaga wyceny jednej strony, przy założeniu, że każdy z zeszytów będzie liczył nie mniej niż 70 stron. Wycena wymagana jest dla oceny oferty. Zamawiający zapłaci za ilość faktycznie wydrukowanych stron.druk: druk cyfrowy b) okładki 200 sztuk (4 wydania po 50 sztuk)okładka 4 + 1 + 1str folia mat + 1str UV wybiórczy papier kreda 2str 350goprawa broszura klejonaZamawiający wymaga wydruku egzemplarza sygnalnego dla każdego nakładu. Zleceniodawca dostarczy pracę w formie PDF. Przedmioty zamówienia otrzyma ISSN nadany przez ZamawiającegoTermin realizacji egz. sygnalnego 2 dni robocze, nakładu 5 dni roboczych od momentu przekazania materiałów przez zamawiającego.Dostawa zlecenia na koszt wykonawcy.2) Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. 3) Nomenklatura wg CPV: 79823000-9 – usługi drukowania i dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8782,20
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16566,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8782,20
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU OLEJNIK Piotr Olejnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5271026043
7.3.3) Ulica: E. Szwankowskiego 2 M3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-318
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU "OLEJNIK" - PIOTR OLEJNIK; "OLEJNIK" S.C. - WSPÓLNIK S.C.
jakie przetargi wygrała firma
PHU "OLEJNIK" - PIOTR OLEJNIK; "OLEJNIK" S.C. - WSPÓLNIK S.C.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8782,20
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-312021-04-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług cateringowych dla Uniwersytetu Szczecińskiego przez okres 12 miesięcy od zawarcia umowy
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Świadczenie usługi hotelarskiej i gastronomicznej podczas Pol and Rock Festiwal 2024
- "Dostawa materiałów biurowych dla Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na dwie części"
- CZYNNIKI DIAGNOSTYCZNE I PREPARATY KRWIOPOCHODNE
- Wykonanie remontu nawierzchni podwórza wraz z wymianą instalacji kanalizacji sanitarnych i robotami towarzyszącymi przy ul. Krzywoustego 51 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i dostawa 5 tytułów książek naukowych i 2 zeszytów czasopism naukowych
- Usługa druku trzech publikacji na rzecz Narodowego Instytutu Kultury i Dziedzictwa Wsi
- Wykonanie wraz z sukcesywną dostawą kartek z kalendarza oraz informacji dodatkowej na ekspozycję
- Druk i dostawa książek dla Muzeum Zamkowego w Malborku z podziałem na cztery części
- Świadczenie usługi poligraficznej dla Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku
- Opracowanie projektu graficznego, koncepcji wraz z treściami merytorycznymi oraz skład, wydruk lub wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno-edukacyjnych
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.