eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechocinek › Utrzymanie w czystości i porządku trawników w ciągach ulicznych , letnie i zimowe utrzymanie chodników, zbieranie i zagospodarowanie odpadów z koszy ulicznych,

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie w czystości i porządku trawników w ciągach ulicznych , letnie i zimowe utrzymanie chodników, zbieranie i zagospodarowanie odpadów z koszy ulicznych,

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA CIECHOCINEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 19

1.5.2.) Miejscowość: Ciechocinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-720

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@ciechocinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechocinek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.ciechocinek.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie w czystości i porządku trawników w ciągach ulicznych , letnie i zimowe utrzymanie chodników, zbieranie i zagospodarowanie odpadów z koszy ulicznych,

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2a814f2-714b-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00031424

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009925/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie w czystości i porządku trawników w ciągach ulicznych w okresie letnim i zimowym, letnie i zimowe utrzymanie chodników, zbieranie i zagospodarowanie odpadów z koszy ulicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00469288/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac do wykonania obejmuje między innymi:
Prace określone w wykazach rzeczowo cenowych stanowiących załączniki do specyfikacji w tym:
- prace porządkowe tj. zamiatanie, grabienie i usuwanie nieczystości stałych, w tym opadłych liści z chodników, opasek, krawężników i trawników, bieżące usuwanie ptasich odchodów z ławek w pasach drogowych i chodników, w tym zmywanie zanieczyszczonej nawierzchni,
- zbieranie opadłych gałęzi i nieczystości (papiery, torby foliowe itp. ) z pasów drogowych,
- konserwacja terenów zielonych tj. koszenie (maksymalna wysokość trawy 7cm), grabienie i odchwaszczanie trawników oraz likwidacja kretowin,
- usuwanie przerostów darniny i chwastów z obrzeży trawnikowych, chodników i krawężników,
- usuwanie odrostów przy drzewach, przekopywanie mis,
- wywóz uprzątniętych nieczystości stałych - w tym pokosów trawy, liści do RIPOK udokumentowany kartą przekazania odpadu,
- usuwanie szkód powstałych w wyniku zdarzeń drogowych w zakresie wyrównania terenu, uzupełnienia warstwy ziemi urodzajnej i dosiania trawy,
- zimowe utrzymanie chodników, usunięcie pokrywy śnieżnej, uszorstkowienie nawierzchni,
- usunięcie materiału użytego do uszorstkowienia po ustąpieniu pokrywy lodowej,
- opróżnianie koszy ulicznych
- usuwanie reklam i ogłoszeń umieszczonych bez zgody UM: z drzew i słupów oświetleniowych w pasach drogowych oraz wszelkiego rodzaju „potykaczy” z reklamami z chodników i trawników,
- podcinanie gałęzi drzew i krzewów zasłaniających znaki drogowe, lampy uliczne,
- usuwanie odrostów przy drzewach w pasach drogowych do wysokości zapewniającej skrajnię chodnika do wysokości min. 2,5 m
- po okresie zimowym w uzgodnionym terminie przez UM umycie do wysokości 1,5 m metalowych słupów oświetleniowych w pasach drogowych,
- bieżące usuwanie ewentualnych zanieczyszczeń z słupów oświetleniowych do wys. 1,5 m
- zimowe utrzymanie przystanków autobusowych wymienionych na załączonym wykazie
- zimowe utrzymanie przejść dla pieszych
- wykonanie cięć formujących żywopłotu przy ul. Raczyńskich i Polnej
- wykonanie cięć formujących korony drzew w ulicach:
głogi - Kopernika, Broniewskiego, Raczyńskich ,Widok, Poprzecznej, , Traugutta,
klony – Piłsudskiego, Tężniowej, Chrobrego, Osiedlowej, Norwida, 3-go Maja,
- 4-krotne koszenie w ciągu roku rowu odwadniającego przy ul. Lipnowskiej (ok. 6000m2) i rowu odwadniającego przy ul. Wołuszewskiej (ok. 1500 m2)
- zabezpieczenie i oznakowanie otworów po uszkodzonych włazach, kratkach ściekowych i innych urządzeniach infrastruktury technicznej,
- oczyszczanie wpustów deszczowych na deptaku w Al. Armii Krajowej,
- powiadamianie Zamawiającego o wszelkich nagłych zdarzeniach, wypadkach mających miejsce na utrzymywanym terenie a ujawnionych w czasie wykonywania przedmiotu umowy (np. brakujące kratki, włazy nagłe uszkodzenia nawierzchni stwarzające zagrożenie itp.
Jednemu Wykonawcy podlega cały zakres prac objęty zamówieniem.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych..
Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
W przypadku wystąpienia zmniejszonego zakresu usług np. z powodu rezygnacji przez Zamawiającego wartość niewykonanych usług zostanie rozliczona na podstawie inwentaryzacji i kosztorysu ofertowego złożonego do przetargu i pomniejszy to wartość umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 687575,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 687575,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 687575,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KPUP „Ekociech” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910015900

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 33

7.3.4) Miejscowość: Ciechocinek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-720

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 687575,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.