eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zadanie 1 - Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 336 przy ul. Małcużyńskiego 4 w Warszawie. Zadanie 2 - Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 336 przy ul. Na Uboczu 9 w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zadanie 1 - Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 336 przy ul. Małcużyńskiego 4 w Warszawie.
Zadanie 2 - Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 336 przy ul. Na Uboczu 9 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zadanie 1 - Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 336 przy ul. Małcużyńskiego 4 w Warszawie.
Zadanie 2 - Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 336 przy ul. Na Uboczu 9 w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24559061-5b72-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00031343

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016469/46/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja budynków SP 336 przy ul. Małcużyńskiego/ Na Uboczu w Warszzawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422264/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 101/WZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3558866,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 336 przy ul. Małcużyńskiego 4 w Warszawie.
Informacje ogólne:
Budynek Szkoły Podstawowej nr 336 zlokalizowany jest w Warszawie, Dzielnica Ursynów, przy ul. Małcużyńskiego 4.
Budynek Szkoły został zbudowany w latach 80-tych XX wieku. Budynek wolno stojący składa się z kilku segmentów.
Są to:
- segment dydaktyczny – trzykondygnacyjny, niepodpiwniczony budynek z wewnętrznym dziedzińcem
- segment administracyjny – podpiwniczony o dwóch kondygnacjach naziemnych
- segment sportowy – układ mieszany, jedna/dwie kondygnacje naziemne
- łącznik – dwukondygnacyjny, podpiwniczony
- segment bloku żywienia – poza zakresem realizacji
- przedszkole – poza zakresem realizacji

Budynek szkoły to obiekt z dachem płaskim na planie rozczłonkowanym ortogonalnym, niski.
Jest to konstrukcja szkieletowa, zastosowano elementy systemu „Ż” szkolne, słupy, podciągi i nadproża U.W.U. Fundamenty żelbetowe wylewane. Szkielet prefabrykowany, słupy, podciągi i nadproża UWU, ściany zewnętrzne nośne i korytarzowe z elementów szkolnych, ściany osłonowe gazobeton odmiany 0,6. Stropy kanałowe typu Sz A- III, częściowo wylewane.

Pow. użytkowa Szkoły Podstawowej 3 342,00 m2
Pow. użytkowa części modernizowanej 2270 m2
Zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia nie jest realizacja całości dokumentacji projektowej, a jedynie zakres wskazany na I i II piętrze budynku.

Roboty budowlane przewidziane do wykonania:
- kompleksowa modernizacja instalacji elektrycznej i teletechnicznej na I i II piętrze
- modernizacja instalacji sanitarnych I i II piętra w zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej
- roboty remontowe budowlane we wszystkich wskazanych w dokumentacji pomieszczeniach na piętrze I i II o różnym zakresie wykonywania prac– np. prace rozbiórkowe i demontażowe, wymiana podłóg, naprawy i malowania ścian oraz sufitów, wymiana drzwi
- wykonanie sal tematycznych lekcyjnych wraz z wyposażeniem
- remont kominów
- wyłaz dachowy.
Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie robót budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, roboty instalacyjne elektryczne i sanitarne.
4. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
- Projektowane postanowienia umowy dla Zadania 1 stanowiące załącznik nr 2a do SWZ;
- Dokumentacja projektowa dla Zadania 1 stanowiąca załącznik nr 5a do SWZ;
- Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 stanowiący załącznik nr 6a do SWZ;
- Przedmiary robót dla Zadania 1 stanowiące załącznik nr 7a do SWZ;
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót dla Zadania 1 stanowiące załącznik nr 8a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 1630735,55 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 336 przy ul. Na Uboczu 9 w Warszawie.
Informacje ogólne
Budynek Szkoły Podstawowej nr 336 zlokalizowany jest w Warszawie, Dzielnica Ursynów, przy ul. Na Uboczu 9.
Budynek Szkoły został zbudowany w latach 80-tych XX wieku.
Budynek wolno stojący składa się z kilku segmentów.
Są to:
- segment dydaktyczny – trzykondygnacyjny, niepodpiwniczony budynek z wewnętrznym dziedzińcem
- segment administracyjny – podpiwniczony o dwóch kondygnacjach naziemnych
- segment sportowy – układ mieszany, jedna/dwie kondygnacje naziemne
- łącznik – dwukondygnacyjny, podpiwniczony
- segment bloku żywienia – poza zakresem realizacji
- przedszkole – poza zakresem realizacji

Budynek szkoły to obiekt z dachem płaskim na planie rozczłonkowanym ortogonalnym, niski.
Jest to konstrukcja szkieletowa, zastosowano elementy systemu „Ż” szkolne, słupy, podciągi i nadproża U.W.U. Fundamenty żelbetowe wylewane. Szkielet prefabrykowany, słupy, podciągi i nadproża UWU, ściany zewnętrzne nośne i korytarzowe z elementów szkolnych, ściany osłonowe gazobeton odmiany 0,6. Stropy kanałowe typu Sz A- III, częściowo wylewane.

Pow. użytkowa Szkoły Podstawowej 4896,70 m2
Pow. użytkowa części modernizowanej 2632,09 m2

Zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia nie jest realizacja całości dokumentacji projektowej, a jedynie zakres wskazany na I i II piętrze budynku.

Roboty budowlane przewidziane do wykonania:

- kompleksowa modernizacja instalacji elektrycznej i teletechnicznej na I i II piętrze
- modernizacja instalacji sanitarnych I i II piętra w zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej
- roboty remontowe budowlane we wszystkich wskazanych w dokumentacji pomieszczeniach na piętrze I i II o różnym zakresie wykonywania prac– np. prace rozbiórkowe i demontażowe, wymiana podłóg, naprawy i malowania ścian oraz sufitów, wymiana drzwi
- wykonanie sal tematycznych lekcyjnych wraz z wyposażeniem
- wyłaz dachowy.

Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie robót budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, roboty instalacyjne elektryczne i sanitarne.
4. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
- Projektowane postanowienia umowy dla Zadania 2 stanowiące załącznik nr 2b do SWZ;
- Dokumentacja projektowa dla Zadania 2 stanowiąca załącznik nr 5b do SWZ;
- Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 2 stanowiący załącznik nr 6b do SWZ;
- Przedmiary robót dla Zadania 2 stanowiące załącznik nr 7b do SWZ;
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót dla Zadania 2 stanowiące załącznik nr 8b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 1928130,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1761193,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3223400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1761193,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMASZ ORZECHOWSKI INWEST-TOOR USŁUGI W BUDOWNICTWIE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222133750

7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Wojciechowskiego 36 lok. 23B

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1761193,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1994803,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3737440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1994803,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMASZ ORZECHOWSKI INWEST-TOOR USŁUGI W BUDOWNICTWIE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222133750

7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Wojciechowskiego 36 lok. 23B

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1994803,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.