Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00008588/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Krościenko Wyżne w 2023 r. CZĘŚĆ 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krościenko Wyżne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Południowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Krościenko Wyżne
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-422
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kroscienkowyzne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienkowyzne.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aed352bb-8b51-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Krościenko Wyżne w 2023 r. CZĘŚĆ 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aed352bb-8b51-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00031335
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015879/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Krościenko Wyżne w 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00008588
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WGOŚ.IV.271.3.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Krościenko Wyżne w 2023 r.”
CZĘŚĆ 1 „Odśnieżanie, usuwanie gołoledzi i odśnieżanie z usuwaniem gołoledzi na drogach gminnych i powiatowych wraz
ich elementami oraz wywóz śniegu i błota pośniegowego” obejmująca:
1) Odśnieżanie dróg gminnych publicznych i powiatowych wraz z ich elementami zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik
nr 5 do SWZ.
2) Odśnieżanie dróg gminnych wewnętrznych, parkingów i placów zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
3) Usuwanie gołoledzi mieszanką piaskowo-solną na drogach gminnych publicznych i powiatowych wraz z ich elementami
zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4) Usuwanie gołoledzi mieszanką piaskowo-solną z dróg gminnych wewnętrznych, parkingów i placów zgodnie z wykazem
stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
5) Odśnieżanie dróg gminnych publicznych i powiatowych wraz z ich elementami z usuwaniem gołoledzi mieszanką
piaskowo-solną zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
6) Odśnieżanie dróg gminnych wewnętrznych, parkingów i placów z usuwaniem gołoledzi mieszanką piaskowo-solną
zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
7) Wywóz śniegu i błota pośniegowego z dróg gminnych i powiatowych – 20 h.
Elementami dróg gminnych i powiatowych są:
a) chodniki nieprzylegające bezpośrednio do nieruchomości stanowiących drogi publiczne powiatowe i gminne,
b) zatoki przystankowe,
c) chodniki pod wiatami przystankowymi.
2. Informacje ogólne dotyczące wszystkich części zamówienia:
1) Długość dróg i powierzchnia parkingów i placów objętych zimowym utrzymaniem:
a) długość dróg powiatowych wraz z ich elementami – 9,152 km,b) długość dróg gminnych publicznych wraz z ich elementami – 8,497 km,
c) długość dróg gminnych wewnętrznych – 15,717 km,
d) powierzchnia parkingów i placów – 10 706 m2.
2) Szczegółowy wykaz dróg gminnych i powiatowych wraz z ich elementami objętych planem zimowego utrzymania w
Gminie Krościenko Wyżne w 2023 r. określony został w załączniku do SWZ.
3) Przewidywana częstotliwość świadczenia usługi w okresie obowiązywania umowy została określona w formularzu
ofertowym.
4) Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia
a) Sposób i czas realizacji zamówienia:
zadanie będzie realizowane każdorazowo po uprzednim telefonicznym wydaniu dyspozycji przez upoważnionego
pracownika Urzędu Gminy;
czas rozpoczęcia pracy od wydania dyspozycji do 1 godziny;
o wykonaniu zleconego zakresu usług w danym dniu Wykonawca każdorazowo powiadomi upoważnionego pracownika
Urzędu Gminy najpóźniej do godziny 10:00 następnego dnia drogą elektroniczną;
średnia prędkość pojazdu przy odśnieżaniu – 15 km/h;
średnia prędkość pojazdu przy likwidacji śliskości jezdni – 25 km/h;
średnia prędkość pojazdu przy odśnieżaniu z usuwaniem gołoledzi – 20 km/h;
likwidacja śliskości jezdni przy użyciu soli oraz mieszanki piasku i soli, przy czym zawartość soli w mieszance nie powinna
być mniejsza niż 30%;
szerokość posypywania powinna obejmować minimum 90 % rzeczywistej szerokości nawierzchni jezdni liczonej od osi
jezdni;
szerokość odśnieżania obejmuje całą szerokość jezdni łącznie z zatokami przystankowymi, skrzyżowaniami i chodnikami na
obiektach mostowych.
b) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
prawnymi, przepisami BHP, z zachowaniem należytej staranności, zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą i doświadczeniem, w
sposób nieutrudniający ruchu drogowego ponad miarę utrudnień wynikających i związanych z należytą starannością
przedmiotu umowy, i postanowieniami umowy i SWZ.
c) Szerokość i wielkość pojazdów używanych podczas wykonywania przedmiotu zamówienia powinna być dostosowana do
parametrów dróg i chodników, które są objęte usługą, tj. do ich szerokości, rodzaju nawierzchni oraz ograniczeń
tonażowych.
d) Sprzęt używany podczas wykonywania przedmiotu zamówienia powinien być wyposażony zgodnie z obowiązującymi
przepisami w ostrzegawcze sygnały świetlne błyskowe barwy żółtej.
e) Sprzęt używany podczas wykonywania przedmiotu zamówienia powinien być sprawny technicznie i dopuszczony do
ruchu drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
f) Wykonawca odpowiada za ewentualne szkody spowodowane podczas wykonywania usługi.
g) Wykonawca we własnym zakresie będzie dokonywał zakupu, składu i załadunku materiałów do likwidacji gołoledzi.
h) Zamawiający może zrezygnować z polecenia wykonania danego rodzaju usługi.
i) Usługa będzie realizowana zgodnie z informacją o zimowym utrzymaniu dróg na terenie Gminy Krościenko Wyżne
stanowiącą załącznik do SWZ.
5) Przedmiot umowy realizowany przez wykonawcę musi spełniać wymogi dostępności. Zapewnienie dostępności dotyczy w
szczególności zgodności z przepisami prawa, w tym zwłaszcza z art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu
dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062). Wykonawca zapewnia dostępność poprzez
włączanie do zespołów odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy przedstawicieli wykonawcy wyznaczonych do
spraw dostępności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.).W ustalonym terminie tj. do 12 stycznia 2023 r. do godz. 900 nie wpłynęła żadna oferta.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
- Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Turku kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku, wraz z terenem przyległym, zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Nowy Zjazd 1.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.