Ogłoszenie z dnia 2024-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie i wydawanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego w Nowogrodźcu w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Bolesława Chrobrego w Nowogrodźcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000243458
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza
1.5.2.) Miejscowość: Nowogrodziec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-730
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spnowogrodziec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spnowogrodziec.edupage.org/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowywanie i wydawanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego w Nowogrodźcu w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0aa6257d-b11e-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00031129
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00086278/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowywanie i wydawanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego w Nowogrodźcu w roku 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Art. 214 ust. 1 pkt 1 ppkt a) ustawy Pzp, tj. w/w usługi mogą być świadczone tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Zamawiający powołuje się na fakt posiadania przez danego Wykonawcę wyłącznego prawa do prowadzenia danej stołówki szkolnej, a szkoła jest związana umową z Wykonawcą na jej prowadzenie. Do szkoły uczęszczają również dzieci zakwalifikowane do korzystania z posiłków szkolnych, finansowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowogrodźcu – dożywianie na podstawie indywidualnych decyzji. Z przyczyn prawnych (umowy dzierżawy), finansowych i organizacyjnych nie jest możliwe świadczenie usług przygotowania posiłków w kuchni oraz wydawania posiłków w danej stołówce szkolnej przez innego Wykonawcę. Nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydawanie posiłków dla uczniów SP w Nowogrodźcu w ilości szacunkowej 110 posiłków dziennie.4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 316115,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydawanie posiłków dla uczniów SP w Nowogrodźcu objętych pomocą społeczną w ilości szacunkowej 51 posiłków dziennie.4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 146562,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "Oleńka" sp.j. Antonina Kopała - Wdowiak, Jarosław Giszter
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 61200010145
7.3.4) Miejscowość: Bolesławiec
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320320 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "Oleńka" sp.j. Antonina Kopała - Wdowiak, Jarosław Giszter
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 61200010145
7.3.4) Miejscowość: Bolesławiec
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148512 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI NOWOGRODZIEC
- Dostawa leków i produktów leczniczych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowogrodźcu.
- Budowa stacji uzdatniania wody w Gierałtowie
- Budowa Wiejskich Ośrodków Zdrowia w Zebrzydowej i Wykrotach w technologii szkieletowej wraz z towarzyszącą infrastrukturą
więcej: przetargi NOWOGRODZIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prowadzenie Rodzinnych Domów Pomocy w Wińsku" - Rodzinny Dom Pomocy "Lawendowy Dom"
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dla dzieci przedszkolnych w Szkole Podstawowej Nr 24 w Rzeszowie
- Działania animacyjne Organizatora Społeczności Lokalnej - Animacje dla rodzin z dziećmi oraz osób z niepełnosprawnościami
- Usługi w zakresie przygotowania, dostaw i dystrybucji posiłków dla pacjentów
- Przygotowanie, dostawa i wydawanie gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do Szkół Podstawowych w Lublińcu w okresie od września 2025r. do czerwca 2026r.
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 20 im. Orła Białego we Wrocławiu w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.