Ogłoszenie z dnia 2022-01-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00332376/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-28
- 2022/BZP 00010249/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-10
- 2022/BZP 00029009/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-20
- 2022/BZP 00041123/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-31
- 2022/BZP 00045945/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-04
- 2022/BZP 00054554/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-11
- 2022/BZP 00103664/01 - Wynik z dnia 2022-03-30
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
przebudowa i remont siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301313654
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Szczepanowskiego, 15A
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 60-541
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.7.) Numer telefonu: 61 845 62 00
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@wfosgw.poznan.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosgw.poznan.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi finansowe - pozostałe formy udzielania kredytów
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00030985
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-01-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00332376/03
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 03
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.3. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
remont siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu
Po zmianie:
przebudowa i remont siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2) Przed zmianą:
termin realizacji prac
Po zmianie:
gwarancja
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2) Przed zmianą:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
Po zmianie:
inne.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (%) (Kryterium 2) Przed zmianą:
25
Po zmianie:
40,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3) Przed zmianą:
gwarancja
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 3) Przed zmianą:
inne.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (%) (Kryterium 3) Przed zmianą:
15
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 10 mln złotych (słownie: dziesięć milionów złotych).
Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego zostaną przeliczone dla posiadanych „środków finansowych/zdolności kredytowej” wg średniego kursu NBP na dzień wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia.
2) zdolność techniczna:
Wykonawca wykonał minimum dwie roboty budowlane w postaci budowy, rozbudowy lub, przebudowy obejmujące (każda z nich), malowanie, instalację elektryczną i teletechniczną, klimatyzację, instalację alarmową, wodno-kanalizacyjną, sieci logiczne, roboty w zakresie pokryć i konstrukcji dachowych, w budynku o powierzchni minimum 1 500,00 m2, o wartości minimum 8 mln złotych brutto każda, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;
3) zdolność zawodowa:
a) Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą spełniającą następujące wymagania bez ograniczeń:
- posiadająca uprawnienia kierownika budowy w robotach budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.);
b) Wykonawca dysponuje osobami (co najmniej po jednej osobie w każdej z niżej podanych specjalnościach) posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalnościach:
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i teletechnicznych,
posiadającymi co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe, które wykażą się kierowaniem jednej roboty budowlanej w postaci budowy, rozbudowy lub, przebudowy obejmującej, malowanie, instalację elektryczną i teletechniczną, klimatyzację, instalację alarmową, wodno-kanalizacyjną, sieci logiczne, roboty w zakresie pokryć i konstrukcji dachowych, w budynku o powierzchni minimum 1 000,00 m2. Okres doświadczenia należy liczyć od momentu uzyskania uprawnień budowlanych.
Powyższe uprawnienia można łączyć.
Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.).
Po zmianie:
1) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 4 mln złotych (słownie: cztery miliony złotych).
Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego zostaną przeliczone dla posiadanych „środków finansowych/zdolności kredytowej” wg średniego kursu NBP na dzień wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia.
2) zdolność techniczna:
Wykonawca wykonał minimum dwie roboty budowlane w postaci budowy, rozbudowy lub, przebudowy obejmujące (każda z nich), malowanie, instalację elektryczną i teletechniczną, klimatyzację, instalację alarmową, wodno-kanalizacyjną, sieci logiczne, roboty w zakresie pokryć i konstrukcji dachowych, w budynku o powierzchni minimum 1 500,00 m2, o wartości minimum 8 mln złotych brutto każda, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;
3) zdolność zawodowa:
a) Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą spełniającą następujące wymagania bez ograniczeń:
- posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.);
b) Wykonawca dysponuje osobami (co najmniej po jednej osobie w każdej z niżej podanych specjalnościach) posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalnościach:
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
posiadającymi co najmniej pięcioletnie doświadczenie w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych, w budynku o powierzchni minimum 1 000,00 m2. Okres doświadczenia należy liczyć od momentu uzyskania uprawnień budowlanych.
Powyższe uprawnienia można łączyć.
Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Możliwe są istotne zmiany umowy polegające na przedłużeniu terminu jej wykonania, jeżeli niemożność dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencję:
1) zmian do umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3 i 4 oraz art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych lub robót zamiennych,
2) przyczyn zależnych od Zamawiającego, Organów Administracji, innych osób lub podmiotów, za których działania nie odpowiada Wykonawca
3) siły wyższej lub warunków atmosferycznych nie pozwalających na realizację robót, dla których określona odpowiednimi normami technologia wymaga właściwych warunków atmosferycznych,
4) zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, terenowymi (w szczególności przebiegiem urządzeń podziemnych, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych), archeologicznymi, wodnymi itp., odmiennymi od przyjętych w dokumentacji projektowej.
2. Przypadkach wskazanych w ust. 1 termin wykonania umowy ulegnie zmianie, jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć niedochowania terminu umownego – o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z wyżej wymienionych powodów.
3. Możliwe są istotne zmiany do umowy polegające na robotach zamiennych, jeżeli takie zmiany:
1) zapewnią prawidłową realizację Umowy,
2) obniżą koszty wykonania robót lub eksploatacji obiektów stanowiących Przedmiot Umowy,
3) zapewnią optymalne parametry technicznych lub podniosą standard jakości robót i obiektów stanowiących Przedmiot Umowy,
4) będą wynikały ze sposobu zagospodarowania terenu;
5) będą wynikały z konieczności zmiany dokumentacji projektowej;
6) przyniosą inne, wymierne korzyści dla Zamawiającego.
4. Dopuszczalne są roboty zamienne wynikające ze sposobu zagospodarowania terenu, konieczności zmian w dokumentacji projektowej oraz w zakresie zmian materiałów, technologii, urządzeń na materiały, technologie i urządzenia spełniające parametry techniczne lub na materiały, technologie i urządzenia o wyższych parametrach niż określone w umowie.
Po zmianie:
1. Możliwe są istotne zmiany umowy polegające na przedłużeniu terminu jej wykonania, jeżeli niemożność dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencję:
1) zmian do umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3 i 4 oraz art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
2) przyczyn zależnych od Zamawiającego, Organów Administracji, innych osób lub podmiotów, za których działania nie odpowiada Wykonawca
3) siły wyższej lub warunków atmosferycznych nie pozwalających na realizację robót, dla których określona odpowiednimi normami technologia wymaga właściwych warunków atmosferycznych,
2. Przypadkach wskazanych w ust. 1 termin wykonania umowy ulegnie zmianie, jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć niedochowania terminu umownego – o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z wyżej wymienionych powodów.
3. Możliwe są istotne zmiany do umowy polegające na robotach zamiennych, jeżeli takie zmiany:
1) zapewnią prawidłową realizację Umowy,
2) obniżą koszty wykonania robót lub eksploatacji obiektów stanowiących Przedmiot Umowy,
3) zapewnią optymalne parametry technicznych lub podniosą standard jakości robót i obiektów stanowiących Przedmiot Umowy,
4) będą wynikały ze sposobu zagospodarowania terenu;
5) będą wynikały z konieczności zmiany dokumentacji projektowej;
6) przyniosą inne, wymierne korzyści dla Zamawiającego.
4. Dopuszczalne są roboty zamienne wynikające ze sposobu zagospodarowania terenu, konieczności zmian w dokumentacji projektowej oraz w zakresie zmian materiałów, technologii, urządzeń na materiały, technologie i urządzenia spełniające parametry techniczne lub na materiały, technologie i urządzenia o wyższych parametrach niż określone w umowie.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Likwidacja wyrobów zawierających azbest
- Przebudowa terenu przyszkolnego - dziedzińca szkoły z uwzględnieniem małej retencji. Modernizacja dziedzińca na terenie Szkoły Podstawowej nr 60
- Wykonanie dokumentacji projektowej pn.: Modernizacja pomieszczeń w budynku przy ul. Słowackiego 8 w Poznaniu - etap II sanitariaty.
- USUNIĘCIE GUMY Z NAWIERZCHNI BETONOWEJ LOTNISKA ORAZ OZNAKOWANIA POZIOMEGO NAWIERZCHNI LOTNISKOWYCH
- Usługi przygotowania wideo z tłumaczeniem na Polski Język Migowy wraz z montażem do 28 filmów, (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. Część I
- Wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Termomodernizacja i przebudowa Hali Sportowej
- Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej - etap II
więcej: Instalacje słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.