eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Sprzątanie i utrzymanie porządku oraz świadczenie innych usług związanych z utrzymaniem czystości w budynkach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie oraz na terenie przyległym do budynków

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie i utrzymanie porządku oraz świadczenie innych usług związanych z utrzymaniem czystości w budynkach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie oraz na terenie przyległym do budynków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288886

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rybacka 1

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-204

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: (91) 81-32-611, (91) 48-00-779

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pum.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pum_edu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzątanie i utrzymanie porządku oraz świadczenie innych usług związanych z utrzymaniem czystości w budynkach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie oraz na terenie przyległym do budynków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c96b08ce-6eee-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00030814

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00404487/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach PUM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00465807/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-240/67/TP2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania i utrzymania porządku oraz świadczenie innych usług związanych z utrzymaniem czystości w budynkach PUM oraz na terenie przyległym do budynków.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje także zapewnienie środków czystości i higienicznych i innych np. nasion traw, nawozów, środków do oprysków itp. niezbędnych do prawidłowego i należytego świadczenia usługi, w budynkach PUM oraz na terenie przyległym do budynków.
3. Usługi świadczone będą na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 1 PUM w Szczecinie przy ul. Unii Lubelskiej 1.
4. Niniejsze zamówienie obejmuje realizacje usług określonych w 5 zadaniach.
5. Przedmiotem zamówienia w ramach Zadania I jest realizacja prac na powierzchniach wszystkich, wymienionych w OPZ - zadanie I, punkt 1, pomieszczeń, korytarzy i klatek schodowych znajdujących się w budynku Centrum Nowych Technologii Medycznych Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie, a także na terenie do tego budynku przylegającym oraz 6 sal dydaktycznych na I piętrze w budynku Centrum Diagnostyki i Leczenia Nowotworów Dziedzicznych zlokalizowanych na obszarze Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego nr 1 PUM w Szczecinie.
6. Przedmiotem zamówienia w ramach Zadania II jest realizacja prac na powierzchniach, wskazanych w OPZ - Zadanie II, punkt 1, pomieszczeń, korytarzy i klatek schodowych znajdujących się na IV piętrze budynku A, V piętrze budynku B oraz Sali im. J. Węgierki (z zapleczem i szatnią), zlokalizowanych na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 1 PUM w Szczecinie.
7. Przedmiotem zamówienia w ramach Zadania III jest realizacja prac na powierzchniach, wskazanych w OPZ - Zadanie III, punkt 1, pomieszczeń, korytarzy i klatek schodowych znajdujących się w budynku Zakładu Patomorfologii Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie zlokalizowanego na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 1 PUM w Szczecinie oraz na terenie bezpośrednio z nim sąsiadującym.
8. Przedmiotem zamówienia w ramach Zadania IV jest realizacja prac na powierzchniach, wskazanych w OPZ – Zadanie IV, punkt 1, pomieszczeń i powierzchni znajdujących się na IV piętrze budynku C, zlokalizowanego na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 1 PUM w Szczecinie.
9. Przedmiotem zamówienia w ramach zadania V jest realizacja usługi wysokościowej mycia okien, naświetli oraz przeszkleń w lokalizacjach wskazanych w OPZ – Zadanie V, punkt 1, na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 1 PUM w Szczecinie.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak również szczegółowy zakres czynności określony jest dla każdego zadania w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 631467,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1122310,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 981376,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Lider: Firma Handlowo-Usługowa „Thomas” Sp. z o. o. Sp. K

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner: Firma Handlowo-Usługowa „Thomas” Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 851-321-31-65

7.3.3) Ulica: Lubieszyńska 34

7.3.4) Miejscowość: Mierzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 72-006

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 981376,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa obowiązuje przez okres 12 miesięcy, od 01.02.2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.