Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00465807/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
- 2022/BZP 00476786/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie i utrzymanie porządku oraz świadczenie innych usług związanych z utrzymaniem czystości w budynkach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie oraz na terenie przyległym do budynków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288886
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rybacka 1
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-204
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: (91) 81-32-611, (91) 48-00-779
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pum.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pum_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie i utrzymanie porządku oraz świadczenie innych usług związanych z utrzymaniem czystości w budynkach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie oraz na terenie przyległym do budynków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c96b08ce-6eee-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00030814
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00404487/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach PUM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00465807/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-240/67/TP2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania i utrzymania porządku oraz świadczenie innych usług związanych z utrzymaniem czystości w budynkach PUM oraz na terenie przyległym do budynków.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje także zapewnienie środków czystości i higienicznych i innych np. nasion traw, nawozów, środków do oprysków itp. niezbędnych do prawidłowego i należytego świadczenia usługi, w budynkach PUM oraz na terenie przyległym do budynków.
3. Usługi świadczone będą na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 1 PUM w Szczecinie przy ul. Unii Lubelskiej 1.
4. Niniejsze zamówienie obejmuje realizacje usług określonych w 5 zadaniach.
5. Przedmiotem zamówienia w ramach Zadania I jest realizacja prac na powierzchniach wszystkich, wymienionych w OPZ - zadanie I, punkt 1, pomieszczeń, korytarzy i klatek schodowych znajdujących się w budynku Centrum Nowych Technologii Medycznych Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie, a także na terenie do tego budynku przylegającym oraz 6 sal dydaktycznych na I piętrze w budynku Centrum Diagnostyki i Leczenia Nowotworów Dziedzicznych zlokalizowanych na obszarze Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego nr 1 PUM w Szczecinie.
6. Przedmiotem zamówienia w ramach Zadania II jest realizacja prac na powierzchniach, wskazanych w OPZ - Zadanie II, punkt 1, pomieszczeń, korytarzy i klatek schodowych znajdujących się na IV piętrze budynku A, V piętrze budynku B oraz Sali im. J. Węgierki (z zapleczem i szatnią), zlokalizowanych na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 1 PUM w Szczecinie.
7. Przedmiotem zamówienia w ramach Zadania III jest realizacja prac na powierzchniach, wskazanych w OPZ - Zadanie III, punkt 1, pomieszczeń, korytarzy i klatek schodowych znajdujących się w budynku Zakładu Patomorfologii Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie zlokalizowanego na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 1 PUM w Szczecinie oraz na terenie bezpośrednio z nim sąsiadującym.
8. Przedmiotem zamówienia w ramach Zadania IV jest realizacja prac na powierzchniach, wskazanych w OPZ – Zadanie IV, punkt 1, pomieszczeń i powierzchni znajdujących się na IV piętrze budynku C, zlokalizowanego na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 1 PUM w Szczecinie.
9. Przedmiotem zamówienia w ramach zadania V jest realizacja usługi wysokościowej mycia okien, naświetli oraz przeszkleń w lokalizacjach wskazanych w OPZ – Zadanie V, punkt 1, na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 1 PUM w Szczecinie.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak również szczegółowy zakres czynności określony jest dla każdego zadania w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 631467,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1122310,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 981376,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Lider: Firma Handlowo-Usługowa „Thomas” Sp. z o. o. Sp. K
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner: Firma Handlowo-Usługowa „Thomas” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 851-321-31-65
7.3.3) Ulica: Lubieszyńska 34
7.3.4) Miejscowość: Mierzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 72-006
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "THOMAS" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "THOMAS" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 981376,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Modernizacja dachu budynków warsztatowo-dydaktycznych Zachodniopomorskiego Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej przy ul. Hożej 6 w Szczecinie - etap I
- Dostawa spektroskopu terahercowego pracującego w dziedzinie częstotliwości wraz z elementami dodatkowymi
- Sztuczne zasilanie w miejscowości Wicie na odcinku wybrzeża km 260,690-261,190
- Dostawa, instalacja i uruchomienie dwóch sztuk aparatów do znieczulania.
- Usługi przygotowania Kontenerowych Stacji Paliw KSP-20, stacjonarnych stacji paliw do badań dozorowych oraz usługi przeglądu technicznego, konserwacji, oraz naprawy awaryjnej wyposażenia stacji paliw
- Wykonanie robót konserwacji Izby Przyjęć 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania
- Usługa sprzątania siedziby FRSE
- Czyszczenie ulic na mokro na terenie miasta Ciechanów w 2024 r.
- Rozbudowa drogi powiatowej 2702S - ul. Słowiczej w Cieszynie wraz z przebudową skrzyżowania z ul. Hallera.
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.