eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogard › Naprawa rozrywarki do worków BRT Schlitz-O-Mat w hali sortowni w RZGO w Słajsinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-04-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00030758 z dnia 2021-04-12

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Naprawa rozrywarki do worków BRT Schlitz-O-Mat w hali sortowni w RZGO w Słajsinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Celowy Związek Gmin R-XXI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812546696

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 5

1.5.2.) Miejscowość: Nowogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@czg.nowogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czg.nowogard.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa rozrywarki do worków BRT Schlitz-O-Mat w hali sortowni w RZGO w Słajsinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1dc2d64-9b67-11eb-90e5-2aec432e2be5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030758

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008691/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Naprawa rozrywarki do worków BRT Schlitz-O-Mat w hali sortowni w RZGO w Słajsinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://czgnowogard.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://czgnowogard.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający będzie się komunikował z wykonawcami za pośrednictwem platformy
zakupowej znajdującej się pod adresem: https://czgnowogard.ezamawiajacy.pl7.2.2. Wymagania
techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji
elektronicznej:1)zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania wykonawcy do systemu
https://czgnowogard.ezamawiajacy.pl(przez Biuletyn Informacji Publicznej zakładka „Platforma
zakupowa”);2)wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do
strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do
założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;
podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestrujsię”;3)zamawiający zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), określa
dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:-dokumenty w formacie „pdf" - zaleca się
podpisywać formatem PAdES,-dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf",
wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany
załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.4)niezbędne wymagania
sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej tj.:- stały dostęp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowości niemniejszej niż 512 kb/s;- komputer klasy PC lub MAC, o następującej
konfiguracji: pamięć min 2GBRam, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS
Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;- zainstalowana dowolna przeglądarka
internetowa obsługująca TLS 1.2,najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer
minimalnie wersja 10.0;-włączona obsługa JavaScript;- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny
obsługujący pliki w formaciepdf.5)dopuszczalne formaty przesyłanych danych: pliki o wielkości do 100
MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt,ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png,
svg, wav, mp3, avi, mpg,mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml,
xsd, gml, rng, xsl, xslt,TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc;6)informacje na temat kodowania
i czasu odbioru danych: plik załączony przez wykonawcę na platformie zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna
jest dopiero po odszyfrowaniu przez zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert;7)oznaczenie
czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg.
czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu – zegarem Głównego
Instytutu Miar. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pozostałe wymagania określa SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określone w rozdziale 19 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa rozrywarki do worków BRT Schlitz-O-Mat,
polegająca na regeneracji z uwzględnieniem wymiany części zużywających się.2.W rozrywarce
BRTSCHLITZ-O-MAT o nr fabr. 1112380 dostarczenie i wymiana przez wykonawcę na nowe:
a)Kompletna podłoga ze ślizgami i śrubami
b) Uszczelnienie boczne i tylne podłogi +śruby
c)Kompletne uszczelnienie bębna + śruby
d) Dwie boczne ściany przy bębnie
e) Kompletne łożyska na bębny
f) Czujniki położenia podłogi
g) Komplet pierścieni z nożami na bębny
h)Kompletne smarowanie łożysk na bębny
i) Naprawa mocowania hydromotoru
j) Wymiana wszystkich filtrów ioleju
3. Wykonawca wykona zamówienie przy użyciu własnych materiałów,
urządzeń i narzędzi oraz zaopatrzy się w części, o których mowa w pkt 3.2 we własnym zakresie.
4. Zamawiający wymaga stosowania części (wskazanych w pkt 3.2) i materiałów
eksploatacyjnych (dla części wskazanych w pkt 3.2.)wyłącznie oryginalnych zakupionych u producenta.
5. Materiały eksploatacyjne oraz części zamienne muszą być fabrycznie nowe, nie
noszące śladów uszkodzeń, nie mogą być regenerowane.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50530000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 214
ust.1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości do 30% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualny zakres:
Ewentualna naprawa lub wymiana na nowe uszkodzonych części rozrywarki, które nie zostały wymienione w zakresie zamówienia podstawowego, a są niezbędne do prawidłowego działania rozrywarki. Zamówienie ,,podobnych usług’’ zostanie udzielone na warunkach umowy podstawowej za wynagrodzeniem uzgodnionym w drodze negocjacji i z terminem realizacji niezbędnym do wykonania ,,podobnych usług’’

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania
ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa może zostać zmieniona w zakresie i okolicznościach wynikających bezpośrednio z przepisów prawa w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poprzez: a) zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy, co nastąpi w drodze jego przedłużenia o czas wstrzymania wykonania przedmiotu umowy spowodowany warunkami uniemożliwiającymi wykonanie tej
umowy, a w szczególności klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi itp. zmianom
zakresu przedmiotu umowy zgodnie z lit. b. b) zmiana zakresu przedmiotu umowy, jeżeli w trakcie realizacji naprawy okaże się konieczna naprawa dodatkowych elementów niż te które zostały wskazane w §1 ust.1 i 2. c) zmianę Wynagrodzenia Wykonawcy z uwagi na zmianę przepisów dotyczących stawek podatku od towarów i usług (VAT) oraz z uwagi na wystąpienie innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością realizacji umowy lub zmiany zakresu przedmiotu umowy zgodnie z lit.
b.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-20 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://czgnowogard.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-20 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-19

2021-04-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.