Ogłoszenie z dnia 2024-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00465582/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ W POPOWIE KOŚCIELNYM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA MIEŚCISKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 572140590
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 13
1.5.2.) Miejscowość: Mieścisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-290
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@miescisko.nowoczesnagmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miescisko.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/miescisko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ W POPOWIE KOŚCIELNYM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0db5aed-74a0-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00030698
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044509/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa sali gminastycznej w Popowie Kościelnym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465582
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą i parkingiem. Zamówienie obejmuje przebudowę i rozbudowę szkoły podstawowej o salę gimnastyczną oraz zaplecze socjalne dla sali i pomieszczenie biblioteki. Sala gimnastyczna o powierzchni ok 500 m2. Prace będą prowadzone w technologii tradycyjnej murowanej, żelbetowej oraz drewnianej. Posadowienie budynku na ławach i stopach fundamentowych. Ściany zewnętrzne z cegły silikatowej grubości 24 cm na zaprawie klejowej, ocieplenie ścian styropianem gr. 20 cm. Konstrukcja dachu sali sportowej z drewna klejonego warstwowo, pokrycie z membrany PCV. Konstrukcja dachu części socjalnej z żelbetowych płyt kanałowych gr. 20 cm. Obiekt zaprojektowano bez barier architektonicznych, dzięki czemu posiada swobodny dostęp, zarówno z zewnątrz jak i poprzez łącznik ze szkołą. Budynek jednokondygnacyjnych z dachem dwuspadowym, bez podpiwniczenia wyposażony w instalacje techniczne niezbędne do funkcjonowania obiektu. Przebudowa wraz z rozbudowa realizowana będzie na działce o nr. ew. 392 Popowo Kościelne. Rozbudowywany obiekt jest obiektem wpisanym do wojewódzkiego rejestru zabytków, roboty budowlane należy wykonywać pod nadzorem archeologicznym, zgodnie z wydana decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
Zamówienie obejmuje również budowę parkingu na działkach o nr ew. 392; 380; 398 oraz 70 obręb Popowo Kościelne. Wybudować należy zjazd oraz parking dla 21 miejsc postojowych (w tym 2 dla niepełnosprawnych) wraz z obustronnymi chodnikami o szerokości 2,0m. Miejsca postojowe zaprojektowano prostopadle do osi drogi manewrowej. Nawierzchnię zjazdu, parkingu i chodnika przewidziano wykonać z kostki betonowej brukowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ orz załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262800-9 - Rozbudowa budynków
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4773568,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7357063,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4773568,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CERTA TRZEMESZNO SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 784 25 34 556
7.3.4) Miejscowość: Trzemeszno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4773568,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont części korytarza w ZSCKR w Mieczysławowie"
- "Modernizacja zaplecza kuchennego i jadalni w Domu Dziecka w Dąbrówce"
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.