eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Repki › Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Repki



Ogłoszenie z dnia 2023-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Repki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA REPKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582055

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Repki

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-307

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.skorupka@repki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://repki.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Repki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08ab4618-49f9-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00030696

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388055/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: In.G.Km.271.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Modernizacja budynku przy ul. Szkolna 3 w której znajduje się Gminny Ośrodek Kultury oraz Gminna Biblioteka Publiczna w Repkach”
Zakres prac obejmuje:
a)Modernizację dachów w tym wykonanie konstrukcji, ołacenia i pokrycia,
b)Malowanie elewacji zewnętrznej
c)Remont wszystkich pomieszczeń w zakresie budowlanym, sanitarnym i elektrycznym, d)Docieplenie stropu piwnicy
e)Wymiana instalacji c.o.
f) Kompleksowe zaprojektowanie i wybudowanie systemu modułów fotowoltaicznych, wraz z procedurą włączenia do sieci OSD mikroinstalacji fotowoltaicznych wytwarzających energię elektryczną na dachu budynku .
g) Kompleksowy montaż powietrznej pompy ciepła do c.o. wraz z c.w.u.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

37422200-4 - Belki gimnastyczne

4.5.5.) Wartość części: 2886361,58 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 „Modernizację budynku położonego w miejscowości Wyrozęby-Podawce wraz z jego dostosowaniem na potrzeby opieki zdrowotnej i rehabilitacji oraz osób po odbytej chorobie COVID-19”
Zakres prac obejmuje:
1) Skucie okładzin ściennych - tynków, glazur z wykonaniem nowych tynków, ułożeniem płytek ceramicznych i malowaniem na piętrze
2) Wykonanie nowych tynków, ułożeniem płytek ceramicznych i malowaniem na piętrze
3) Wykonanie nowych tynków i malowaniem na piętrze
4) Skucie okładzin sufitów - tynków z wykonaniem nowych tynków i malowaniem na
piętrze
5) Docieplenie ścian za pomocą styropianu o grubości minimum 15cm
6) Docieplenie ościeży za pomocą styropianu o grubości minimum 5cm
7) Docieplenie cokołu za pomocą styropianu o grubości minimum 12cm wraz z
robotami ziemnymi
8) Wykonanie skuć luźnych tynków i uzupełnienie tynków
9) Przygotowanie podłoża do docieplania (mycie myjką ciśnieniową)
10) Wymiana okien
11) Demontaż starych parapetów
12) Demontaż pokrycia dachowego, docieplenia wraz z utylizacją materiału z
demontażu
13) Demontaż rur spustowych
14) Montaż rur spustowych
15) Montaż podbitki dachowej
16) Wykonanie nowej konstrukcji więźby dachowej wraz z pokryciem
17) Wykonanie konstrukcji żelbetowej schodów i pochylni dla osób niepełnosprawnych
przy wejściu głównym do budynku
18) Ułożenie gresu antypoślizgowego na schodach i pochylni j.w.
19) Wykonanie barierek ze stali nierdzewnej/chromowanej wzdłuż schodów i pochylni
20) Ułożenie kostki polbruk przed schodami
21) Wykonanie opaski wokół budynku
22) Utwardzenie terenu kostką polbruk o gr 8 cm
23) Utwardzenie terenu asfaltem (dwie warstwy z podbudową)
24) Wykonanie przydomowej oczyszczalni mechaniczno-biologicznej na 15 osób wraz
z układem rozsączania
25) Wykonanie ogrodzenia panelowego wraz z systemową podmurówką̨,
26) Wykonanie bramy i furtki
27) Wykonanie instalacji wod-kan i c.o.
28) Wykonanie instalacji kotłowni gazowej wraz z zewnętrznym zbiornikiem
magazynowym gazu
29) Wykonanie instalacji elektrycznej i odgromowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 2150817,11 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 „Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Liszki"
Zakres prac obejmuje:
1) Docieplenie ścian zewnętrznych budynku
2) Docieplenie ścian fundamentowych
3) Wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45321000-3 - Izolacja cieplna

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 127021,35 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Repkach”
Zakres prac obejmuje:
1) Docieplenie ścian zewnętrznych budynku szkoły
2) Docieplenie ścian fundamentowych budynku szkoły
3) Wymiany stolarki okiennej w budynku szkoły
4) Remont pomieszczeń oraz korytarza w przedszkolu
5) Remont pomieszczeń łazienek w Szkole Podstawowej
6) Malowanie sali gimnastycznej
7) Przebudowa dachu nad łącznikiem Szkoły z Przedszkolem
8) Wykonanie pokrycia wraz z konstrukcją na istniejącym stropodachu przy sali gimnastycznej,
9) Wymianę przewodów instalacji ciepłowniczej pomiędzy szkołą a przedszkolem
10) Demontaż i montaż elementów ściennych
11) Malowanie elewacji zewnętrznej
12) Kompleksowe zaprojektowanie i wybudowanie systemu modułów fotowoltaicznych, wraz z procedurą włączenia do sieci OSD mikroinstalacji fotowoltaicznych wytwarzających energię elektryczną na dachu budynków Zespołu Szkół.
13) Kompleksowy montaż dwóch powietrznych pomp ciepła do c.o. wraz z c.w.u.
14) Wymiana kotłów olejowych centralnego ogrzewania na kotły gazowe
15) Wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne LED w budynkach Zespołu Szkół w Repkach

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 1729329,86 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 „Budowa budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wasilew Skrzeszewski”
Zakres prac obejmuje:
1) Roboty budowlane
2) Roboty sanitarne
3) Roboty elektryczne
4) Utwardzenie terenu kostką polbruk
5) Zbiornik na nieczystości ciekłe o poj. 10 m3 wraz z przyłączem
6) Zjazd na działkę z drogi kat. powiatowej
7) Przyłącze wodociągowe wraz z hydrantem p.poż na sieci wodociągowej
8) Przyłącze energetyczne
9) Zieleń
10) Wyposażenie budynku

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 1156788,38 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3475980 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3873427,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3475980 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji Budowlanych JACZEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8230000605

7.3.3) Ulica: REYMONTA 4

7.3.4) Miejscowość: Sokołów Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 08-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3475980 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-01-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2324762,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2643830,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2324762,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDIR SYSTEM Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522194054

7.3.3) Ulica: ALEJA GEN. WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO 9c lok. 19

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-758

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2324762,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-01-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109967,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109967,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135170,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE Jacek Przesmycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231636392

7.3.3) Ulica: Niemirki 39

7.3.4) Miejscowość: Jabłonna Lacka

7.3.5) Kod pocztowy: 08-304

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135170,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2705323,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3992334 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2705323,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDIR SYSTEM Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522194054

7.3.3) Ulica: ALEJA GEN. WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO 9c lok. 19

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-758

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2705323,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 995316 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1382039,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 995316 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIBUD Dawid Matusik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241736971

7.3.3) Ulica: Kolonie 38

7.3.4) Miejscowość: Miedzna

7.3.5) Kod pocztowy: 07-106

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 995316 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.