eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › "Dostawa paliw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim w 2024r."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa paliw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim w 2024r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W MIŃSKU MAZOWIECKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711586700

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 219

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpmm@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatminski.pl/strona-47-zamowienia_publiczne.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-85a99754-8d09-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa paliw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim w 2024r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85a99754-8d09-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00030653

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014679/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa paliw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim (na rok 2024)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522985

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.3.272.46.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 - SŁUŻBA DROGOWO-MOSTOWA W MIŃSKU MAZOWIECKIM. Dostawa obejmuje następujący asortyment:
 benzyna bezołowiowa Pb-95 w ilości 4 500 litrów
 olej napędowego ON w ilości 19 600 litrów
 gaz w butli 11 kg w ilości 30 sztuk
z odbiorem własnym zamawiającego ze stacji paliw położonej w odległości do 5 km od siedziby Służby Drogowo-Mostowej w Mińsku Mazowieckim, ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki.
Odległość od siedziby Służby Drogowo-Mostowej będzie określona jako długość trasy przejazdu do wskazanej stacji Wykonawcy po drogach publicznych wg. „Google maps” na stronie internetowej: https://www.google.pl/maps .
Zamawiający zastrzega możliwość tankowania pojazdów na innych stacjach, położonych w odległości różnej od wskazanych powyżej, będących własnością Wykonawcy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia założonych ilości dla poszczególnego asortymentu w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w ramach wynagrodzenia określonego w zawartej umowie.
3. W przypadku braku asortymentu objętego dostawą, Zamawiający zastrzega możliwość zatankowania/pobrania asortymentu/paliwa alternatywnego, odpowiedniego dla pojazdów i sprzętów będących w posiadaniu Zamawiającego.
4. Parametry pobranego paliwa muszą być zgodne z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015r. poz. 1680 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 22 kwietnia 2020r. zmieniające Rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz normami PN-EN 228+A1:2017-06 i PN-EN 590+A1:2017-06/Ap2:2018-09 określającymi wymagania dla przedmiotowych asortymentów paliw samochodowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09122000-0 - Propan i butan

4.5.5.) Wartość części: 133462,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 - SŁUŻBA DROGOWO-MOSTOWA W STANISŁAWOWIE. Dostawa obejmuje następujący asortyment:
 benzyna bezołowiowa Pb-95 w ilości 1 400 litrów
 olej napędowego ON w ilości 14 000 litrów
 gaz w butli 11 kg w ilości 20 sztuk
z odbiorem własnym zamawiającego ze stacji paliw położonej w odległości do 13 km od siedziby Służby Drogowo-Mostowej w Stanisławowie, ul. Polna 57, 05-304 Stanisławów.
Odległość od siedziby Służby Drogowo-Mostowej będzie określona jako długość trasy przejazdu do wskazanej stacji Wykonawcy po drogach publicznych wg. „Google maps” na stronie internetowej: https://www.google.pl/maps .
Zamawiający zastrzega możliwość tankowania pojazdów na innych stacjach, położonych w odległości różnej od wskazanych powyżej, będących własnością Wykonawcy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia założonych ilości dla poszczególnego asortymentu w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w ramach wynagrodzenia określonego w zawartej umowie.
3. W przypadku braku asortymentu objętego dostawą, Zamawiający zastrzega możliwość zatankowania/pobrania asortymentu/paliwa alternatywnego, odpowiedniego dla pojazdów i sprzętów będących w posiadaniu Zamawiającego.
4. Parametry pobranego paliwa muszą być zgodne z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015r. poz. 1680 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 22 kwietnia 2020r. zmieniające Rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz normami PN-EN 228+A1:2017-06 i PN-EN 590+A1:2017-06/Ap2:2018-09 określającymi wymagania dla przedmiotowych asortymentów paliw samochodowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09122000-0 - Propan i butan

4.5.5.) Wartość części: 85545,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162382,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162382,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162382,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. PARTNER SP.J. Adam i Grażyna Wiącek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710007900

7.3.3) Ulica: Dąbrówki 30

7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162382,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 357 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102550,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102550,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102550,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH W STANISŁAWOWIE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000566368

7.3.3) Ulica: Warszawska 52

7.3.4) Miejscowość: Stanisławów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-304

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102550,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 357 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.