Ogłoszenie z dnia 2021-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00021148/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-22
- 2021/BZP 00026096/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-31
- 2021/BZP 00085087/01 - Wynik z dnia 2021-06-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00030632 z dnia 2021-04-12 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej boiska w Pawłowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pawłów
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010582
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Pawłów 56
1.4.2.) Miejscowość: Pawłów
1.4.3.) Kod pocztowy: 27-225
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.7.) Numer telefonu: 41 271-16-14
1.4.8.) Numer faksu: 41 271-16-70
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: Inwestycje@gmina-pawlow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030632
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-04-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00021148/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu nowej nawierzchni poliuretanowej boiska usytuowanego na działce nr 318/2 w Pawłowie (gmina Pawłów, powiat starachowicki, woj. świętokrzyskie). Roboty będą polegały na:
Demontażu sprzętu sportowego: 2 bramek do piłki ręcznej, 1-go zestawu do piłki siatkowej oraz zestawu słupów do koszykówki szt. 4.
Demontażu nawierzchni poliuretanowej boiska o pow. 1345,707 m2 i grubości 11+2 mm.
Wywiezieniu i utylizacji zdemontowanej nawierzchni boiska – ok. 30 t.
Punktowej naprawie podbudowy betonowej – zakłada się 10 % powierzchni tj. 135 m2 – z uwagi na to, iż realna ilość napraw podłoża możliwa będzie do określenia po dokonaniu rozbiórki nawierzchni poliuretanowej. Rozliczenie tego zakresu robót nastąpi kosztorysem powykonawczym,
Ułożeniu nowej nawierzchni poliuretanowej natryskowej w kolorze ceglasto-czerwonym 1345,707 m2.
Pomalowaniu linii w kolorach przypisanych dla różnych funkcji boiska.
Inwestycja ma na celu poprawę bezpieczeństwa uczestników zajęć sportowych i rekreacyjnych.
Widok remontowanego boiska obrazują elementy z projektu podstawowego w oparciu o który zrealizowano przedmiotowe boisko - zagospodarowanie terenu i rzut boiska. Stanowią one integralną część niniejszej SIWZ.
Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z opisem i warunkami zawartymi w SIWZ, wzorem umowy oraz z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.
Wszystkie zastosowane materiały powinny odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. W zależności od zastosowanych materiałów należy bezwzględnie przestrzegać technologii i wymagań producentów. Przed odbiorem końcowym należy przedstawić komplet certyfikatów PZH i załączyć je do dokumentacji odbiorowej.
Zamawiający nie wprowadza wymogu dokonania wizji lokalnej i sprawdzenia dokumentów. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy dla robót budowlanych licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Przedłużenie min. okresu gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu nowej nawierzchni poliuretanowej boiska usytuowanego na działce nr 318/2 w Pawłowie (gmina Pawłów, powiat starachowicki, woj. świętokrzyskie). Roboty będą polegały na:
1. Demontażu sprzętu sportowego: 2 bramek do piłki ręcznej, 1-go zestawu do piłki siatkowej oraz zestawu słupów do koszykówki szt. 4.
2. Demontażu nawierzchni poliuretanowej boiska o pow. 1345,707 m2 i grubości 11+2 mm.
3. Wywiezieniu i utylizacji zdemontowanej nawierzchni boiska – ok. 30 t. – z uwagi na to, iż realna ilość zdemontowanej nawierzchni boiska możliwa będzie do określenia po dokonaniu jej rozbiórki rozliczenie tego zakresu robót nastąpi kosztorysem powykonawczym,
4. Punktowej naprawie podbudowy betonowej – zakłada się 10 % powierzchni tj. 135 m2 – z uwagi na to, iż realna ilość napraw podłoża możliwa będzie do określenia po dokonaniu rozbiórki nawierzchni poliuretanowej. Rozliczenie tego zakresu robót nastąpi kosztorysem powykonawczym,
5. Ułożeniu nowej nawierzchni poliuretanowej natryskowej w kolorze ceglasto-czerwonym 1345,707 m2 i grubości 11+2 mm.
6. Pomalowaniu linii w kolorach przypisanych dla różnych funkcji boiska.
Inwestycja ma na celu poprawę bezpieczeństwa uczestników zajęć sportowych i rekreacyjnych.
Widok remontowanego boiska obrazują elementy z projektu podstawowego w oparciu o który zrealizowano przedmiotowe boisko - zagospodarowanie terenu i rzut boiska. Stanowią one integralną część niniejszej SIWZ.
Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z opisem i warunkami zawartymi w SIWZ, wzorem umowy oraz z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.
Wszystkie zastosowane materiały powinny odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. W zależności od zastosowanych materiałów należy bezwzględnie przestrzegać technologii i wymagań producentów. Przed odbiorem końcowym należy przedstawić komplet certyfikatów PZH i załączyć je do dokumentacji odbiorowej.
Zamawiający nie wprowadza wymogu dokonania wizji lokalnej i sprawdzenia dokumentów.
Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy dla robót budowlanych licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy.
Przedłużenie min. okresu gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-04-12 10:00
Po zmianie:
2021-04-16 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-04-12 11:00
Po zmianie:
2021-04-16 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-05-11
Po zmianie:
2021-05-15
2021-04-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.