eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pawłów › Wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej boiska w Pawłowie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00030632 z dnia 2021-04-12

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej boiska w Pawłowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pawłów

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010582

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Pawłów 56

1.4.2.) Miejscowość: Pawłów

1.4.3.) Kod pocztowy: 27-225

1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.7.) Numer telefonu: 41 271-16-14

1.4.8.) Numer faksu: 41 271-16-70

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: Inwestycje@gmina-pawlow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030632

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-04-12

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00021148/02

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu nowej nawierzchni poliuretanowej boiska usytuowanego na działce nr 318/2 w Pawłowie (gmina Pawłów, powiat starachowicki, woj. świętokrzyskie). Roboty będą polegały na:
Demontażu sprzętu sportowego: 2 bramek do piłki ręcznej, 1-go zestawu do piłki siatkowej oraz zestawu słupów do koszykówki szt. 4.
Demontażu nawierzchni poliuretanowej boiska o pow. 1345,707 m2 i grubości 11+2 mm.
Wywiezieniu i utylizacji zdemontowanej nawierzchni boiska – ok. 30 t.
Punktowej naprawie podbudowy betonowej – zakłada się 10 % powierzchni tj. 135 m2 – z uwagi na to, iż realna ilość napraw podłoża możliwa będzie do określenia po dokonaniu rozbiórki nawierzchni poliuretanowej. Rozliczenie tego zakresu robót nastąpi kosztorysem powykonawczym,
Ułożeniu nowej nawierzchni poliuretanowej natryskowej w kolorze ceglasto-czerwonym 1345,707 m2.
Pomalowaniu linii w kolorach przypisanych dla różnych funkcji boiska.
Inwestycja ma na celu poprawę bezpieczeństwa uczestników zajęć sportowych i rekreacyjnych.
Widok remontowanego boiska obrazują elementy z projektu podstawowego w oparciu o który zrealizowano przedmiotowe boisko - zagospodarowanie terenu i rzut boiska. Stanowią one integralną część niniejszej SIWZ.
Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z opisem i warunkami zawartymi w SIWZ, wzorem umowy oraz z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.
Wszystkie zastosowane materiały powinny odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. W zależności od zastosowanych materiałów należy bezwzględnie przestrzegać technologii i wymagań producentów. Przed odbiorem końcowym należy przedstawić komplet certyfikatów PZH i załączyć je do dokumentacji odbiorowej.
Zamawiający nie wprowadza wymogu dokonania wizji lokalnej i sprawdzenia dokumentów. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy dla robót budowlanych licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Przedłużenie min. okresu gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu nowej nawierzchni poliuretanowej boiska usytuowanego na działce nr 318/2 w Pawłowie (gmina Pawłów, powiat starachowicki, woj. świętokrzyskie). Roboty będą polegały na:
1. Demontażu sprzętu sportowego: 2 bramek do piłki ręcznej, 1-go zestawu do piłki siatkowej oraz zestawu słupów do koszykówki szt. 4.
2. Demontażu nawierzchni poliuretanowej boiska o pow. 1345,707 m2 i grubości 11+2 mm.
3. Wywiezieniu i utylizacji zdemontowanej nawierzchni boiska – ok. 30 t. – z uwagi na to, iż realna ilość zdemontowanej nawierzchni boiska możliwa będzie do określenia po dokonaniu jej rozbiórki rozliczenie tego zakresu robót nastąpi kosztorysem powykonawczym,
4. Punktowej naprawie podbudowy betonowej – zakłada się 10 % powierzchni tj. 135 m2 – z uwagi na to, iż realna ilość napraw podłoża możliwa będzie do określenia po dokonaniu rozbiórki nawierzchni poliuretanowej. Rozliczenie tego zakresu robót nastąpi kosztorysem powykonawczym,
5. Ułożeniu nowej nawierzchni poliuretanowej natryskowej w kolorze ceglasto-czerwonym 1345,707 m2 i grubości 11+2 mm.
6. Pomalowaniu linii w kolorach przypisanych dla różnych funkcji boiska.
Inwestycja ma na celu poprawę bezpieczeństwa uczestników zajęć sportowych i rekreacyjnych.
Widok remontowanego boiska obrazują elementy z projektu podstawowego w oparciu o który zrealizowano przedmiotowe boisko - zagospodarowanie terenu i rzut boiska. Stanowią one integralną część niniejszej SIWZ.
Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z opisem i warunkami zawartymi w SIWZ, wzorem umowy oraz z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.
Wszystkie zastosowane materiały powinny odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. W zależności od zastosowanych materiałów należy bezwzględnie przestrzegać technologii i wymagań producentów. Przed odbiorem końcowym należy przedstawić komplet certyfikatów PZH i załączyć je do dokumentacji odbiorowej.
Zamawiający nie wprowadza wymogu dokonania wizji lokalnej i sprawdzenia dokumentów.
Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy dla robót budowlanych licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy.
Przedłużenie min. okresu gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-04-12 10:00

Po zmianie:
2021-04-16 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-04-12 11:00

Po zmianie:
2021-04-16 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-05-11

Po zmianie:
2021-05-15

2021-04-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.