eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, autobusów, urządzeń i rzeczy, części składowych oraz awionetek dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych jej jednostek.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-04-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00030255 z dnia 2021-04-09

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, autobusów, urządzeń i rzeczy, części składowych oraz awionetek dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych jej jednostek.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W SIERADZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731646408

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Sieradz

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438266451

1.5.8.) Numer faksu: 438266473

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wba@sieradz.po.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-sieradz

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, autobusów, urządzeń i rzeczy, części składowych oraz awionetek dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych jej jednostek.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-748fd1e6-978c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030255

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015464/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, autobusów, urządzeń i rzeczy, części składowych oraz awionetek dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych jej jednostek.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.ms.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.ms.gov.pl W sytuacji awarii, błędów lub niedostępności platformy https://ezamowienia.ms.gov.pl uniemożliwiających komunikację wykonawcy i zamawiającego oraz możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów oraz oświadczeń poprzez platformę, zamawiający dopuszcza komunikację oraz przesyłanie ww. za pomocą poczty elektronicznej na adres: wba@sieradz.po.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu musi posiadać aktywne konto na portalu: https://ezamowienia.ms.gov.pl oraz zapoznać się z instrukcją użytkowania portalu określającą szczegółowo wymagania sprzętowe oraz wymagania w zakresie oprogramowania.2. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. 3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych .doc, .docx, .pdf, .xml, .xlsx, .xls i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.4. Oferta, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu muszą być złożone w oryginale.5. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu winny być złożone w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że: 1. administratorem danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Sieradzu, ul. Piłsudskiego 4, 98-200 Sieradz, tel. 43 82 66 450 faks: 043 82 66 470, e-mail: sekretariat@sieradz.po.gov.pl2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: iod@sieradz.po.gov.pl,3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, autobusów, urządzeń i rzeczy, części składowych oraz awionetek dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych jej jednostek – nr postępowania PO VII WB 261.5.2021 prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1;4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa”;5. dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. wykonawca posiada :a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących wykonawcy;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych wykonawcy (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przysługuje:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PO VII WB 261.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 490416,05 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w zakresie całodobowego holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, powyżej 3,5 tony, pojazdów członowych, autobusów, urządzeń i rzeczy, części składowych oraz awionetek na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Sieradzu obejmującego gminy: Błaszki, Brąszewice, Brzeźnio, Burzenin, Goszczanów, Klonowa, Sieradz, Warta, Wróblew i Złoczew.Przedmiot zamówienia winien być wykonywany zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 6 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 47596,35 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50118000-5 - Usługi w zakresie pomocy drogowej

50118110-9 - Usługi holownicze

63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja ofert zostanie wyliczona wg wzorów: a) Kryterium cena - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru: cena brutto najtańszej oferty/cena brutto badanej oferty X waga kryterium X 100. b) Kryterium odległość drogowa parkingu - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru: najkrótsza odległość parkingu spośród badanych ofert/odległość parkingu oferty badanej X waga kryterium X100

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość drogowa parkingu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Punktacja ofert zostanie wyliczona wg wzorów: a) Kryterium cena - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru: cena brutto najtańszej oferty/cena brutto badanej oferty X waga kryterium X 100. b) Kryterium odległość drogowa parkingu - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru: najkrótsza odległość parkingu spośród badanych ofert/odległość parkingu oferty badanej X waga kryterium X100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w zakresie całodobowego holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, powyżej 3,5 tony, pojazdów członowych, autobusów, urządzeń i rzeczy, części składowych oraz awionetek na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Rejonowej w Łasku obejmującego gminy: Buczek, Dobroń, Lutomiersk, Łask, Sędziejowice, Widawa i Wodzierady.Przedmiot zamówienia winien być wykonywany zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 6 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 76666,02 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50118000-5 - Usługi w zakresie pomocy drogowej

50118110-9 - Usługi holownicze

63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja ofert zostanie wyliczona wg wzorów: a) Kryterium cena - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru: cena brutto najtańszej oferty/cena brutto badanej oferty X waga kryterium X 100. b) Kryterium odległość drogowa parkingu - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru: najkrótsza odległość parkingu spośród badanych ofert/odległość parkingu oferty badanej X waga kryterium X100

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość drogowa parkingu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Punktacja ofert zostanie wyliczona wg wzorów: a) Kryterium cena - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru: cena brutto najtańszej oferty/cena brutto badanej oferty X waga kryterium X 100. b) Kryterium odległość drogowa parkingu - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru: najkrótsza odległość parkingu spośród badanych ofert/odległość parkingu oferty badanej X waga kryterium X100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w zakresie całodobowego holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, powyżej 3,5 tony, pojazdów członowych, autobusów, urządzeń i rzeczy, części składowych oraz awionetek na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Rejonowej w Poddębicach obejmującego gminy: Dalików, Pęczniew, Poddębice, Uniejów, Wartkowice i Zadzim.Przedmiot zamówienia winien być wykonywany zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 6 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 35260,26 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50118000-5 - Usługi w zakresie pomocy drogowej

50118110-9 - Usługi holownicze

63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja ofert zostanie wyliczona wg wzorów: a) Kryterium cena - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru: cena brutto najtańszej oferty/cena brutto badanej oferty X waga kryterium X 100. b) Kryterium odległość drogowa parkingu - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru: najkrótsza odległość parkingu spośród badanych ofert/odległość parkingu oferty badanej X waga kryterium X100

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość drogowa parkingu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Punktacja ofert zostanie wyliczona wg wzorów: a) Kryterium cena - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru: cena brutto najtańszej oferty/cena brutto badanej oferty X waga kryterium X 100. b) Kryterium odległość drogowa parkingu - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru: najkrótsza odległość parkingu spośród badanych ofert/odległość parkingu oferty badanej X waga kryterium X100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w zakresie całodobowego holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, powyżej 3,5 tony, pojazdów członowych, autobusów, urządzeń i rzeczy, części składowych oraz awionetek na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Rejonowej w Zduńskiej Woli obejmującego gminy: Szadek, Zapolice i Zduńska Wola.Przedmiot zamówienia winien być wykonywany zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 6 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 13315,66 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50118000-5 - Usługi w zakresie pomocy drogowej

50118110-9 - Usługi holownicze

63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja ofert zostanie wyliczona wg wzorów: a) Kryterium cena - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru: cena brutto najtańszej oferty/cena brutto badanej oferty X waga kryterium X 100. b) Kryterium odległość drogowa parkingu - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru: najkrótsza odległość parkingu spośród badanych ofert/odległość parkingu oferty badanej X waga kryterium X100

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość drogowa parkingu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Punktacja ofert zostanie wyliczona wg wzorów: a) Kryterium cena - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru: cena brutto najtańszej oferty/cena brutto badanej oferty X waga kryterium X 100. b) Kryterium odległość drogowa parkingu - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru: najkrótsza odległość parkingu spośród badanych ofert/odległość parkingu oferty badanej X waga kryterium X100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w zakresie całodobowego holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, powyżej 3,5 tony, pojazdów członowych, autobusów, urządzeń i rzeczy, części składowych oraz awionetek na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Rejonowej w Wieluniu obejmującego gminy: Bolesławiec, Czastary, Galewice, Lututów, Łubnice, Sokolniki i Wieruszów.Przedmiot zamówienia winien być wykonywany zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 6 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 57833,84 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50118000-5 - Usługi w zakresie pomocy drogowej

50118110-9 - Usługi holownicze

63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja ofert zostanie wyliczona wg wzorów: a) Kryterium cena - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru: cena brutto najtańszej oferty/cena brutto badanej oferty X waga kryterium X 100. b) Kryterium odległość drogowa parkingu - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru: najkrótsza odległość parkingu spośród badanych ofert/odległość parkingu oferty badanej X waga kryterium X100

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość drogowa parkingu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Punktacja ofert zostanie wyliczona wg wzorów: a) Kryterium cena - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru: cena brutto najtańszej oferty/cena brutto badanej oferty X waga kryterium X 100. b) Kryterium odległość drogowa parkingu - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru: najkrótsza odległość parkingu spośród badanych ofert/odległość parkingu oferty badanej X waga kryterium X100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w zakresie całodobowego holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, powyżej 3,5 tony, pojazdów członowych, autobusów, urządzeń i rzeczy, części składowych oraz awionetek na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Rejonowej w Wieluniu obejmującego gminy: Biała, Czarnożyły, Konopnica, Mokrsko, Osjaków, Ostrówek, Pątnów, Skomlin, Wieluń, Wierzchlas, Działoszyn, Kiełczygłów, Nowa Brzeźnica, Pajęczno, Rząśnia, Siemkowice, Strzelce Wielkie i Sulmierzyce.Przedmiot zamówienia winien być wykonywany zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 6 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 259743,92 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50118000-5 - Usługi w zakresie pomocy drogowej

50118110-9 - Usługi holownicze

63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja ofert zostanie wyliczona wg wzorów: a) Kryterium cena - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru: cena brutto najtańszej oferty/cena brutto badanej oferty X waga kryterium X 100. b) Kryterium odległość drogowa parkingu - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru: najkrótsza odległość parkingu spośród badanych ofert/odległość parkingu oferty badanej X waga kryterium X100

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość drogowa parkingu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Punktacja ofert zostanie wyliczona wg wzorów: a) Kryterium cena - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru: cena brutto najtańszej oferty/cena brutto badanej oferty X waga kryterium X 100. b) Kryterium odległość drogowa parkingu - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru: najkrótsza odległość parkingu spośród badanych ofert/odległość parkingu oferty badanej X waga kryterium X100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał aktualną Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy wydanej na podstawie Ustawy z dnia 6 września 2001 r. - o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 poz. 2140 ze zm.);2. Zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 40.000,00 zł dla części I, 70.000,00 zł dla części II, 30.000,00 dla części III, 10.000,00 zł dla części IV, 50.000,00 zł dla części V, 250.000,00 zł dla części VI.3. Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał potencjał techniczny i zawodowy umożliwiający realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości (dla każdej z części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę), tj.a) usługi holowania winny być realizowane odpowiednim sprzętem technicznym (np. własnym, najętym, użyczonym, dzierżawionym, leasingowanym), do załadunku, rozładunku, przewozu i holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, powyżej 3,5 tony, pojazdów członowych, autobusów, urządzeń i rzeczy oraz części składowych. Zamawiający poprzez odpowiednią zdolność techniczną rozumie własność lub prawo do dysponowania niezbędnym sprzętem (np. na podstawie umowy najmu, użyczenia, dzierżawy, leasingu) w okresie realizacji zamówienia w minimalnym zakresie: 1 samochód specjalny – holownik osobowy, 1 samochód specjalny – holownik ciężarowy, 1 dźwig – żuraw samochodowy, 1 samochód specjalny – pojazd dodatkowy (pomoc drogowa), 1 laweta.b) zamawiający wymaga, aby na terenie parkingu udostępnione było miejsce do przeprowadzania oględzin procesowych pojazdu w jednej z form: wiata lub garaż – wyposażone w najazd bądź kanał lub specjalistyczny podnośnik, c) zamawiający wymaga, aby parking miał utwardzone podłoże (dopuszcza się również szlakowe lub żwirowe). Zamawiający nie dopuszcza placów parkingowych o nawierzchni ziemnej lub trawiastej, d) zamawiający wymaga, aby parking liczył co najmniej 10 wydzielonych miejsc parkingowych, oznakowanych w sposób umożliwiający identyfikację zabezpieczonych pojazdów, w tym co najmniej 1 miejsce dla pojazdu członowego (ciągnik siodłowy + naczepa) i autobusu,e) zamawiający wymaga, aby parking posiadał czynne oświetlenie umożliwiające w nocy skuteczną obserwację znajdujących się tam pojazdów i terenu bezpośrednio przylegającego do ogrodzenia oraz aby wyposażony był w telefon.f) zamawiający wymaga, aby parking był oznakowany i ogrodzony ogrodzeniem stałym, na całym obwodzie w sposób zabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych, wysokość ogrodzenia nie mniej niż 1,5 m,g) zamawiający wymaga, aby parking był strzeżony całodobowo, h) zamawiający wymaga, aby odległość drogowa parkingu od granic administracyjnych miasta będącego siedzibą jednostki prokuratury, na terenie której świadczone będą usługi nie była większa niż 10 km, za wyjątkiem części nr 3, tj. terenu działania Prokuratury Rejonowej w Poddębicach, gdzie odległość nie może być większa niż 35 km.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, składanych na wezwanie zamawiającego: a) aktualną Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy wydaną na podstawie Ustawy z dnia 6 września 2001 r. – o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 poz. 2140 t.j.), b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy oraz parametry parkingu w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ. c) dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przynajmniej na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w części C 2.2.3 SWZZamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda złożenia żadnych dokumentów w tym zakresie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dopuszcza się, aby warunki udziału w postępowaniu opisane w pkt C.2. SWZ spełniał przynajmniej jeden z wykonawców albo wszyscy wykonawcy (łącznie). Oferty składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia muszą zawierać pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian zawartej umowy na zasadach określonych w art. 455 ustawy Pzp oraz wprowadzenie zmiany w postanowieniach zawartej umowy w sytuacji zastąpienia dotychczasowego wykonawcy nowym wykonawcą, jeżeli w wyniku sukcesji, wstępuje w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, i nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy - zmiana ta wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy.2. Zgodnie z art. 436 ppkt 4b ustawy Pzp. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku:a) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokosci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,na zasadach i w sposób określony w zapisach umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.3. Strony przewidują zmiany dotyczące realizacji umowy o zamówienie publiczne na zasadach określonych w art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 1842 z późn.zm.). Zmiany wymagają sporządzenia stosownego aneksu do umowy.4. Ponadto Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień umowy w następujących przypadkach i na określonych warunkach:1) dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego;2) dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy określonego w § 7,3) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),4) dopuszczalna jest zmiana nazwy, oznaczenia przedmiotu świadczenia Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości,5) dopuszczalna jest zmiana lokalizacji parkingu, w razie zmian organizacyjnych przedsiębiorstwa Wykonawcy, przy zachowaniu warunków określonych w § 3. 6) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego5. Zgodnie z art. 439 ustawy Prawo zamówień publicznych, wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy może podlegać waloryzacji w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. Przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętego w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie, na zasadach opisanych w umowie. Szczegółowy rodzaj i zakres zmian umowy przedstawia projekt umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy elektronicznej https://ezamowienia.ms.gov.pl. Sposób złożenia oferty opisany został w instrukcji użytkowania portalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-19 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-18

2021-04-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.