eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudna › Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu bus dla potrzeb ZSCKR w Rudnej_III



Ogłoszenie z dnia 2024-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu bus dla potrzeb ZSCKR w Rudnej_III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W RUDNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 391066993

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Rudna

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-305

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48768497310

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsckr-rudna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsckr-rudna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb47b5f9-885f-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu bus dla potrzeb ZSCKR w Rudnej_III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb47b5f9-885f-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00030245

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00480681/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502602

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR.261.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 173789,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu min. 8-mio osobowego.
2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wyprodukowany minimum w 2022 roku, wolny od
wad fizycznych i prawnych, roszczeń osób trzecich, oraz aby posiadał kompletną dokumentację pojazdu niezbędną do jego
rejestracji oraz eksploatacji spełniający minimalne wymagania określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia
(zał. nr 4 do SWZ), gotowy do użytkowania.
3. Zamawiając wymaga, aby dostarczony samochód spełniał następujące wymagania:
1) wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach
publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 30 sierpnia 2012 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z
2023 r. poz. 1047 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy;
2) pojazd musi posiadać homologację (z wyłączeniem ciężarowej) na przewóz min. 8 (ośmiu) osób, umożliwiającą zgodnie z
obowiązującymi przepisami dopuszczenie pojazdów do ruchu;
3) pojazd musi posiadać w języku polskim instrukcję obsługi, książkę serwisową i gwarancyjną oraz inne niezbędne
dokumenty wymagane prawem. 4) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na dostarczony samochód minimum 24 miesięcznej
gwarancji mechanicznej (na prawidłowe działanie samochodu, w tym części mechaniczne, elektryczne, elektroniczne
pojazdu) z limitem minimum 100 000 kilometrów, minimum 24 miesięcznej gwarancji na powłoki lakiernicze oraz minimum 5
letniej gwarancji na perforację nadwozia.
Okres udzielanej gwarancji mechanicznej podlega ocenie wg kryteriów oceny ofert opisanych w SWZ (rozdział XVIII), wobec
czego dla Wykonawcy, który zaoferuje dłuższy okres gwarancji mechanicznej, wiążący będzie okres gwarancji określony w
ofercie Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213760,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213760,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toyota Sabaj Łódź Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7280003195

7.3.3) Ulica: ul. Łódzka 69A

7.3.4) Miejscowość: Rzgów

7.3.5) Kod pocztowy: 95-030

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213760,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.