eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra › ,, Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Poprawa stanu technicznego kapliczki w m. Sławęcice,,



Ogłoszenie z dnia 2024-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,, Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n.
Poprawa stanu technicznego kapliczki w m. Sławęcice,,

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Góra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050669

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pomieszcz@gora.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gora.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gora.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,, Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n.
Poprawa stanu technicznego kapliczki w m. Sławęcice,,

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7aa3455-8dca-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00029930

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046115/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycjnego p.n. ,Poprawa stanu technicznego kapliczki w m. Sławęcice,,

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00520684

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.70.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Poprawa stanu technicznego zabytkowej kapliczki w m. Sławęcice,,.
Kapliczka zlokalizowana na dz. nr 192, obręb Sławęcice, wpisana do rejestru zabytków decyzją A/3609/2057 Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 02.06.1972 r.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących zakresów robót:
Pokrycie dachowe z konstrukcją więźby dachowej, w tym krycie dachu dachówką karpiówką ok. 21,299 m2
Podmurówka ceglana, w tym naprawa powierzchni murów, częściowa wymiana fragmentu cokołu i fundamentu z cegły pełnej ok. 0,625 m3, wykonanie tynku renowacyjnego ok. 8,280 m2
Tynki ścian zewnętrznych i wewnętrznych, w tym odbicie i wykonanie tynków renowacyjnych gruboziarnistych ok. 61,260 m2, tynków renowacyjnych drobnoziarnistych ok. 61,260 m2, szpachla renowacyjna ok. 61,260 m2
Gzyms okapowy i boniowanie w tynku, w tym odbicie tynku cementowo-wapiennego ok. 15,664 m, przemurowanie odcinkowo gzymsu z cegły gotyckiej z wykuciem ok szt. 5, gruntowanie, gzymsy z wykonaniem naroży z cegieł ok. 1,00 m, bonie prostokątne tynków szlachetnych – ok. 42,560 m,
Renowacja okna i drzwi frontowych -
Malowanie ścian zewnętrznych, w tym gruntowanie ok. 51,544 m2, malowanie ok. 51,544 m2,
Malowanie ścian wewnętrznych, w tym gruntowanie ok. 30,90 m2, malowanie ok. 25,380 m2, malowanie sufitu ok. 5,520 m2
Malowanie podłogi z przygotowaniem, gruntowaniem ok. 6,346 m2
Opaska odwadniająca wokół kaplicy, w tym nawierzchnia kamienna z otoczaków ok. 3,710 m2
Chodnik wejściowy , w tym nawierzchnie z kostki betonowej, wykonanie przepustu

Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, wszelkie postanowienia SWZ wraz z pytaniami i odpowiedziami jeżeli takowe padły w postępowaniu i zostały opublikowane na stronie, na której postępowanie było prowadzone.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262522-6 - Roboty murarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128987,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199058,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128987,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAN - BUD Przemysław Panasewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972186521

7.3.3) Ulica: Poniatowskiego

7.3.4) Miejscowość: Rydzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 64-130

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128987,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.