eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Zadanie nr 1: Utrzymanie cmentarza komunalnego w Kolbuszowej Dolnej



Ogłoszenie z dnia 2022-01-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zadanie nr 1: Utrzymanie cmentarza komunalnego w Kolbuszowej Dolnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zadanie nr 1: Utrzymanie cmentarza komunalnego w Kolbuszowej Dolnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59de7ac9-5c0f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00029752

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000796/33/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 Bieżąca eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej

1.3.31 Utrzymanie cmentarza komunalnego w Kolbuszowej Dolnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312649/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Na podstawie art. 305 ust 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 11ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie warunki określone w rat 214 ust 1 pkt. 11 ustawy pzp
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o. spełnia wszystkie w/w przesłanki. Wobec powyższego Gmina Kolbuszowa zleci realizację w/w zadań.
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o. o. w Kolbuszowej posiada odpowiedni potencjał techniczny a także wiedzę i doświadczenie zdobyte w ubiegłych latach. Zna również specyfikę wykonywania niniejszych prac na terenie Gminy Kolbuszowa. Niniejsze zamówienie mieści się w podstawowym zakresie działalności ZGKIM Sp. z o. o. w Kolbuszowej. Przedmiotowe zamówienie należy do zadań własnych Gminy Kolbuszowa, dla których powołano ZGKiM Sp. z o. o. w Kolbuszowej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.77.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 23534,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: Utrzymanie cmentarza komunalnego w Kolbuszowej Dolnej
Przedmiot umowy i zakres rzeczowy:
1. Zobowiązuje się Wykonawcę do utrzymania Cmentarza Komunalnego w Kolbuszowej przy
ul. Sokołowskiej.
2. Do zadań Wykonawcy będzie należeć m.in.:
1) wywóz zmieszanych odpadów komunalnych z pojemnika znajdującego się na cmentarzu,
2) utrzymanie zieleni: regularne koszenie trawy na całej powierzchni cmentarza i poboczy drogi dojazdowej do cmentarza (kosiarką rotacyjną, podkaszarką) wraz z transportem skoszonej trawy do miejsca składowania; nasadzenia kwiatów koło krzyża (wraz z zakupem kwiatów); zakup
i ustawienie zniczy koło krzyża,
3) utrzymanie czystości na terenie cmentarza: prace porządkowe w okresie wiosenno-letnio-jesiennym oraz zimowe utrzymanie alejek na cmentarzu i drogi dojazdowej do cmentarza.

Zadanie nr 2: Bieżąca eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej
Zamówienie obejmuje eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej w ulicach:
1. Krzaklewskiego,
2. Partyzantów
3. Bytnara, Wojska Polskiego, , Matejki, Jana Pawła II, Szopena, Zacisze, Sienkiewicza
4. Partyzantów (POIiŚ 2020)
Szczegółowy zakres zadań objętych zamówieniem:
1) prowadzenie prac konserwacyjnych zapewniających utrzymanie na bieżąco drożności oraz właściwego stanu technicznego urządzeń kanalizacji deszczowej;
2) remonty studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej (odkucie nawierzchni, demontaż włazu
i podmurówki, wymiana uszkodzonego elementu studni rewizyjnej, montaż włazu, odtworzenie do stanu poprzedniego rozebranej nawierzchni);
3) remonty wpustów ulicznych (odkucie nawierzchni, demontaż wpustu, wymiana uszkodzonego elementu studzienki ściekowej pokrywy nastudziennej, montaż wpustu, przywrócenie stanu poprzedniego rozebranej nawierzchni itp.);
4) czyszczenie z mułu, gruzu i osadów ręczne lub z użyciem sprzętu specjalistycznego
z wywozem nieczystości w miejsce utylizacji:
a) studni,
b) wpustów ulicznych wraz z przykanalikami;
5) czyszczenie kanałów z użyciem sprzętu specjalistycznego bądź ręcznie;
6) wywożenie zanieczyszczeń i osadów w miejsce utylizacji;
7) informowanie Zlecającego o wykrytych w trakcie prowadzonej eksploatacji urządzeń kanalizacji deszczowej nielegalnych przyłączach ściekowych;
8) monitoring wybranych odcinków sieci z opisem stanu technicznego i zapisem na płycie DVD;
9) wymiana lub uzupełnianie uszkodzonych krat wpustów ściekowych, korpusów i żeliwnych pokryw włazów kanałowych lub pokryw betonowych;
10) usuwanie awarii w możliwie najkrótszym terminie (w tym zabezpieczenia miejsca awarii
w sposób uwzględniający wymogi bezpieczeństwo ruchu drogowego i ruchu pieszych
– z wprowadzeniem czasowej organizacji ruchu na odcinku drogi do chwili rozpoczęcia robót naprawczych); organizację robót, czasową organizację ruchu oraz niezbędne uzgodnienia w trakcie robót w pasach drogowych;

4.5.3.) Główny kod CPV: 98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23534,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23534,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23534,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363020205

7.3.3) Ulica: Piłsudskiego

7.3.4) Miejscowość: Kolbuszowa

7.3.5) Kod pocztowy: 36-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23534,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.