Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00012847/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa defibrylatorów treningowych AED – 2 sztuki w ramach projektu
„Kompetencje pracowników rynku pracy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 25 6431955
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.gabryszewska-gochnio@uws.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uws.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uws-edu.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa defibrylatorów treningowych AED – 2 sztuki w ramach projektu„Kompetencje pracowników rynku pracy”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-037bbb44-f070-4cdc-aea2-2ad819bee867
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00029750
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w ramach realizacji projektu „Kompetencje pracowników rynku pracy” realizowanego na podstawie umowy o dofinansowanie projektu nr: FERS.01.05-IP.08-0446/23-00 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021 - 2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00012847
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5435,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa defibrylatorów treningowych AED – 2 sztuki w ramach projektu „Kompetencje
pracowników rynku pracy”.
Szczegółowy opis defibrylatorów objętych przedmiotem zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 niniejszej SWZ (Opis
przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
33196000-0 - Pomoce medyczne
33141620-2 - Zestawy medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 08.01.2025 r. ogłosił postępowanie wyznaczając termin składania ofert do 16.01.2025 r. do godz. 9:00.W toku postępowania nastąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Już po ogłoszeniu postępowania Zamawiający stwierdził, że
w opisie przedmiotu zamówienia doszło do nieuzasadnionego użycia nazwy własnej, co w sposób znaczący zawęża krąg potencjalnych Wykonawców, a tym samy narusza zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania. Na skutek wad w opisie przedmiotu zamówienia, oraz w celu zachowania transparentności postępowania Zamawiający na podstawie art. 256 unieważnia postępowanie przed otwarciem ofert.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Opracowanie i budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej na ulicy Wspólnej w miejscowości Błogoszcz
- Dostawa sprzętu dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach.
- Dostawa sprzętu gastronomicznego
- Materiały laboratoryjne z tworzyw sztucznych
- Dostawa komponentów na kompost - powtórzenie II
- Demontaż 2 sztuk starych dźwigów oraz dostawa i montaż fabrycznie nowych 2 sztuk dźwigów osobowych w obiekcie szpitalnym SPZOZ w Siedlcach przy ul. Bema 22
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i edukacyjnych dla Szkoły Podstawowej w Tęgoborzy wraz z przeprowadzeniem szkoleń dla kadr"
- Dostawa i montaż wyposażenia dydaktycznego i technicznego Żłobka Myszki Miki w Drewnicy
- IR.ZP.271.17.2025 Zakup i montaż wyposażenia do żłobka w miejscowości Florynka, Gmina Grybów, w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Dostawa wyposażenia do Żłobka Samorządowego w Czempiniu.
- Zakup pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektów unijnych
- Dostawa wyposażenia dla filii Szkoły Podstawowej nr 4 oraz oddziałów Przedszkola Miejskiego Nr 18 w Toruniu w zakresie dostawy artykułów i sprzętu ogrodniczego oraz budowlanego, sprzętu AGD, kontenera
więcej: Zestawy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.