eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceDostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa defibrylatorów treningowych AED – 2 sztuki w ramach projektu
„Kompetencje pracowników rynku pracy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet w Siedlcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 25 6431955

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.gabryszewska-gochnio@uws.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uws.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uws-edu.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa defibrylatorów treningowych AED – 2 sztuki w ramach projektu
„Kompetencje pracowników rynku pracy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-037bbb44-f070-4cdc-aea2-2ad819bee867

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00029750

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w ramach realizacji projektu „Kompetencje pracowników rynku pracy” realizowanego na podstawie umowy o dofinansowanie projektu nr: FERS.01.05-IP.08-0446/23-00 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021 - 2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00012847

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5435,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa defibrylatorów treningowych AED – 2 sztuki w ramach projektu „Kompetencje
pracowników rynku pracy”.
Szczegółowy opis defibrylatorów objętych przedmiotem zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 niniejszej SWZ (Opis
przedmiotu zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

33196000-0 - Pomoce medyczne

33141620-2 - Zestawy medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 08.01.2025 r. ogłosił postępowanie wyznaczając termin składania ofert do 16.01.2025 r. do godz. 9:00.
W toku postępowania nastąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Już po ogłoszeniu postępowania Zamawiający stwierdził, że
w opisie przedmiotu zamówienia doszło do nieuzasadnionego użycia nazwy własnej, co w sposób znaczący zawęża krąg potencjalnych Wykonawców, a tym samy narusza zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania. Na skutek wad w opisie przedmiotu zamówienia, oraz w celu zachowania transparentności postępowania Zamawiający na podstawie art. 256 unieważnia postępowanie przed otwarciem ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.