Ogłoszenie z dnia 2022-01-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00324896/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa posiłków profilaktycznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: MPGK Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690439247
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 44
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 58 20 570
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mpgk.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.mielec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.mpgk.mielec.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa posiłków profilaktycznych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a246f3ab-59a4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00029511
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324896/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 19/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 368900 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowią dostawy artykułów spożywczych do przygotowania posiłków profilaktycznych na podstawie bloczków dla pracowników Zamawiającego (CPV: 15.80.00.00-6 Różne produkty spożywcze). Artykuły spożywcze Wykonawca wydawał będzie na podstawie bloczków „Posiłków profilaktycznych” na okaziciela. Bloczki posiłków profilaktycznych upoważniają do odebrania przez uprawnionych - okazujących je pracowników Zamawiającego, posiłków profilaktycznych (tj. artykułów spożywczych) za kwotę do wysokości nominalnej bloczka, tj. do wysokości: 10,54 zł. Ostatecznego wyboru artykułów spożywczych, składających się na dany posiłek profilaktyczny, dokona uprawniony pracownik w chwili realizacji bloczka.
2. Zamawiający ustala wartość nominalną jednego posiłku profilaktycznego w wysokości 10,54 zł. Zatem na podstawie bloczka pracownik będzie mógł odebrać produkty spożywcze, wchodzące w skład posiłku, do wartości (brutto) 10,54 zł - za nadwyżkę ponad kwotę 10,54 zł pracownik zapłaci samodzielnie. Każdy bloczek wystawiony będzie na dany miesiąc kalendarzowy i tylko w tym miesiącu upoważniał będzie do odebrania artykułów spożywczych. Dokumenty bloczków „Posiłków profilaktycznych” sporządzi Zamawiający przed zawarciem umowy.
3. Maksymalna ilość posiłków profilaktycznych przez okres trwania umowy: 35 000, przy czym Zamawiający gwarantuje zamówienie dostaw 28 000 posiłków.
4. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, obowiązany jest zapewnić wydawanie artykułów spożywczych od poniedziałku do soboty, w godzinach od 8:00 do 20:00 w minimum 2 placówkach handlowych na terenie miasta Mielca; w ilościach uzależnionych od potrzeb Zamawiającego (uprawnionych pracowników Zamawiającego).
5. Wykonawca będzie wydawał artykuły spożywcze do bezpośredniego spożycia, obejmujące co najmniej asortyment opisany w punkcie 7. Wykluczone jest wydawanie w szczególności napojów alkoholowych, wyrobów tytoniowych i chemii gospodarczej. Wydawane artykuły mają być świeże (z aktualnym terminem ważności).
6. Miejsce realizacji zamówienia:
Dostawy mają być realizowane w punktach sprzedaży Wykonawcy (co najmniej dwóch), którego ofertę wybrano, i z którym zawarto umowę. Punkty sprzedaży winny znajdować się na terenie miasta Mielca i być położone na różnych osiedlach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316750 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316750 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 316750 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU "BDM" Rybczak Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171996358
7.3.3) Ulica: ul. Lelewela 10
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "BDM" RYBCZAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "BDM" RYBCZAK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 316750 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z MIELCA
- "Remont sieci wodno-kanalizacyjnej i częściowy remont szkoły"
- Usługa poczty elektronicznej w chmurze obliczeniowej - udostępnienie oprogramowania
- 28.2025 Sprzedaż i dostawa szwów chirurgicznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1 143R w km 5+400 - 6+900 w m. Chrząstów"
- Bieżące utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Mielec w 2025 roku
- Transport i zagospodarowanie odpadów pochodzących z czyszczenia ulic i placów na obszarze Powiatu Mieleckiego o kodzie 20 03 03
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH, SYPKICH I PAKOWANYCH DO STOŁÓWKI W DOBRZENIU WIELKIM PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa artykułów sypkich oraz mrożonek warzywnych i ryb mrożonych dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 4 w Rydułtowach w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 4 im. Jana Brzechwy w Rydułtowach w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 3 w Rydułtowach w roku szkolnym 2025/2026.
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.