Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00658347/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
- 2025/BZP 00263859/01 - Wynik z dnia 2025-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych
i specjalistycznych GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 3 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD Oddział w Rzeszowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500122
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 20
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatrzeszow@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami krajowym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowychi specjalistycznych GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 3 części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d76350e4-dace-4b90-9c6e-faa4eff8d499
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00029507
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00214138/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Naprawy i przeglądy pojazdów służbowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00658347
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/RZ.D-3.2421.29.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 555400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych
i specjalistycznych GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 3 części.
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonywaniu przeglądów okresowych, napraw awaryjnych i remontach pojazdów samochodowych oraz pojazdów specjalistycznych wraz z osprzętem do bieżącego i zimowego utrzymania dróg będących w dyspozycji GDDKiA Oddział w Rzeszowie i Rejonów w Rzeszowie i Krośnie. Zakres usług określony został w Opisach przedmiotu zamówienia dla pojazdów samochodowych i specjalistycznych.
Część nr 1:
Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw awaryjnych pojazdów samochodowych i przyczep lekkich będących w użytkowaniu Biura Oddziału GDDKiA w Rzeszowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 360000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych
i specjalistycznych GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 3 części.
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonywaniu przeglądów okresowych, napraw awaryjnych i remontach pojazdów samochodowych oraz pojazdów specjalistycznych wraz z osprzętem do bieżącego i zimowego utrzymania dróg będących w dyspozycji GDDKiA Oddział w Rzeszowie i Rejonów w Rzeszowie i Krośnie. Zakres usług określony został w Opisach przedmiotu zamówienia dla pojazdów samochodowych i specjalistycznych.
Część nr 2:
Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw awaryjnych pojazdów samochodowych i przyczep lekkich będących w użytkowaniu Rejonu w Rzeszowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 160000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych
i specjalistycznych GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 3 części.
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonywaniu przeglądów okresowych, napraw awaryjnych i remontach pojazdów samochodowych oraz pojazdów specjalistycznych wraz z osprzętem do bieżącego i zimowego utrzymania dróg będących w dyspozycji GDDKiA Oddział w Rzeszowie i Rejonów w Rzeszowie i Krośnie. Zakres usług określony został w Opisach przedmiotu zamówienia dla pojazdów samochodowych i specjalistycznych.
Część nr 3:
Wykonywanie przeglądów okresowych, napraw awaryjnych pojazdów specjalistycznych wraz z osprzętem do bieżącego i zimowego utrzymania dróg będących w użytkowaniu GDDKiA Oddział w Rzeszowie Rejon w Krośnie”
4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 35400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp w związku z art. 259 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla przedmiotowej części postępowania, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 30.12.2024r. do godz. 11:00
w postępowaniu o udzielenie zamówienia dla przedmiotowej części postępowania nie złożono żadnej oferty.
Tym samym Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia dla przedmiotowej części postępowania.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp w związku z art. 259 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla przedmiotowej części postępowania, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 30.12.2024r. do godz. 11:00
w postępowaniu o udzielenie zamówienia dla przedmiotowej części postępowania nie złożono żadnej oferty.
Tym samym Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia dla przedmiotowej części postępowania.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- "Dostawa 2 aparatów USG dla potrzeb WZS w Rzeszowie"
- Zakup sortów ubraniowych na potrzeby PZDW oraz jednostek terenowych RDW w 2025 roku
- Projekt remontu elewacji z wymianą okien i remont pokrycia dachowego w budynku PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAPEWNIENIU OSÓB ŚWIADCZĄCYCH WSPARCIE NA RZECZ DZIECI I MŁODZIEŻY POLEGAJĄCE NA WSPARCIU W POSTACI TRENINGÓW BIOFEEDBACK ORAZ ZAPEWNIENIU SAL NA POTRZEBY REALIZACJI WW. WSPARCIA"
- Remont pokrycia dachu na budynku hali sportowej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 7
- Usługa polegająca na kompleksowej organizacji wizyt studyjnych i spotkania
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawy sprzętu transportowego NOSG
- Naprawy sprzętu transportowego NOSG
- Usługa naprawy quadów i motocykli w tym regeneracja wymontowanych podzespołów oraz usługa naprawy pojazdu sanitarnego 4-noszowego SCAM SM50 z 32WOG w zakresie 2 (dwóch) części.
- Kompleksowa obsługa techniczna i naprawy bieżące pojazdów działu gospodarki odpadami, działu utrzymania czystości KPWiK Sp. z o.o. w Nakle nad Notecią
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.