Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00522638/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SVA/U/4620-131/2024 Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów biodegradowalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.amwsinevia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SVA/U/4620-131/2024 Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów biodegradowalnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-979dde86-397e-4612-be7a-8740eb129fe8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00029252
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522638
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SVA/U/4620-131/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 387312,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych z terenu J.W. Garwolin.Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu Jednostki Wojskowej w m. Garwolin. Miejsce odbioru odpadów: WCR, Tadeusza Kościuszki 28, 08-400 Garwolin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 1800 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych z terenu J.W. Celestynów.Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu Jednostki Wojskowej w m. Celestynów. Miejsce odbioru odpadów: Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej, ul. Wojska Polskiego 57, 05-430 Celestynów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 14700 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych z terenu J.W. Chełm.Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu Jednostki Wojskowej w m. Chełm. Miejsce odbioru odpadów: Jednostka Wojskowa 5322, ul. Lubelska 139, 22-100 Chełm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 20462,90 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych z terenu J.W. Jarosław.Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenów Jednostek Wojskowych w m. Jarosław.
Miejsce odbioru odpadów:
Jednostka Wojskowa 3957, ul. 3-go Maja 80, 37-500 Jarosław;
WCR Jarosław, ul. 3-go Maja 67, 37-500 Jarosław.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 14400 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych z terenu J.W. Mińsk Mazowiecki.Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu Jednostki Wojskowej w m. Mińsk Mazowiecki. Miejsce odbioru odpadów: Jednostka Wojskowa 2742 w Mińsku Mazowieckim przy ul. Warszawskiej 267.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 35600 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych z terenu J.W. Kolonia Janów.Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu Jednostki Wojskowej w Kolonii Janów. Miejsce odbioru odpadów: Jednostka Wojskowa 1131 w Kolonii Janów przy
ul. Wojska Polskiego 48
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 35600 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych z terenu J.W. Lublin.Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenów Jednostek Wojskowych w m. Lublin.
Miejsce odbioru odpadów:
20 Rejonowe Warsztaty Techniczne, Al. Racławickie 44;
2 Lubelska BOT, ul. Droga Męczenników Majdanka 70;
Batalion Dowodzenia Wielonarodowej Brygady, ul. Zbigniewa Herberta 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 45000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych z terenu J.W. Nisko.Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu Jednostki Wojskowej w m. Nisko. Miejsce odbioru odpadów: Jednostka Wojskowa 3538, ul. Sandomierska 20, 37-400 Nisko
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 19950 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych z terenu J.W. Dębica.Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu Jednostki Wojskowej w m. Dębica. Miejsce odbioru odpadów: ul. Kościuszki 32, 39-200 Dębica
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 19800 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych z terenu J.W. Zegrze;Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu Jednostki Wojskowej w m. Zegrze. Miejsce odbioru odpadów: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy,
ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych z terenu J.W. Kraśnik.Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu Jednostki Wojskowej w m. Kraśnik. Miejsce odbioru odpadów: 24 Batalion Lekkiej Piechoty, ul. Lubelska 159, 23-200 Kraśnik.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 25500 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 12 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych z terenu J.W. Zamość;Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu Jednostki Wojskowej w m. Zamość. Miejsce odbioru odpadów: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 13 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych z terenu J.W. Hrubieszów;Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu Jednostki Wojskowej w m. Miejsce odbioru odpadów: Hrubieszów. 2 Hrubieszowski Pułk Rozpoznawczy,
ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 22500 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 14 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych z terenu J.W. Wola Uhruska.Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych (kod z grupy 20 02 01) z terenu Jednostki Wojskowej w m. Wola Uhruska. Miejsce odbioru odpadów: ul. Szkolna 2, 22-230 Wola Uhruska.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 12000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
art. 255 pkt 1) ustawy – nie złożono żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 09.10.2024 r. do godziny 09:30 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 6) ustawy - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z Częścią V pkt. 2.2 specyfikacji warunków zamówienia, dalej „SWZ”, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada, zezwolenie na zbieranie odpadów (kod odpadu 20 02 01), wydane przez właściwy organ wydający zezwolenia na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach.
Zamawiający badając dokumenty podmiotowe przesłane przez wykonawców, zauważył trudność przy spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Po ponownym przeanalizowaniu dokumentów zamówienia, stwierdził, że postawiony warunek jest nieadekwatny do zakresu usługi będącej przedmiotem zamówienia.
Przedmiot zamówienia dotyczy jedynie transportu odpadów biodegradowalnych, a Zamawiający żądał podmiotowych środków dowodowych w postaci zezwolenia na zbieranie odpadów (kod odpadu 20 02 01), wydane przez właściwy organ wydający zezwolenie na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach.
Z uwagi na fakt, że termin składania ofert upłynął, Zamawiający mimo iż dostrzegł ww. uchybienie, w prowadzonym postępowaniu, nie ma możliwości dokonania jego konwalidacji, a więc wada ma charakter nieusuwalny. Tylko bowiem w takim przypadku zawarcie umowy nastąpiłoby zgodnie z art. 17 ust. 2, który wskazuje, że zamówienia udziela się wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy.
Zamawiający nie może zmienić katalogu podmiotowych środków dowodowych, gdyż nie są to czynności, które można powtórzyć na tym etapie prowadzonej procedury. Zamawiający po otwarciu ofert nie może w zakresie błędów w SWZ/ogłoszeniu dokonać czynności naprawczych, treść SWZ/ogłoszenia można zmienić tylko do upływu terminu składania ofert.
Dopuszczalność usunięcia wady postępowania powoduje wyłączenie możliwości unieważnienia postępowania.
Wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 ust. 6 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 6) ustawy - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z Częścią V pkt. 2.2 specyfikacji warunków zamówienia, dalej „SWZ”, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada, zezwolenie na zbieranie odpadów (kod odpadu 20 02 01), wydane przez właściwy organ wydający zezwolenia na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach.
Zamawiający badając dokumenty podmiotowe przesłane przez wykonawców, zauważył trudność przy spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Po ponownym przeanalizowaniu dokumentów zamówienia, stwierdził, że postawiony warunek jest nieadekwatny do zakresu usługi będącej przedmiotem zamówienia.
Przedmiot zamówienia dotyczy jedynie transportu odpadów biodegradowalnych, a Zamawiający żądał podmiotowych środków dowodowych w postaci zezwolenia na zbieranie odpadów (kod odpadu 20 02 01), wydane przez właściwy organ wydający zezwolenie na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach.
Z uwagi na fakt, że termin składania ofert upłynął, Zamawiający mimo iż dostrzegł ww. uchybienie, w prowadzonym postępowaniu, nie ma możliwości dokonania jego konwalidacji, a więc wada ma charakter nieusuwalny. Tylko bowiem w takim przypadku zawarcie umowy nastąpiłoby zgodnie z art. 17 ust. 2, który wskazuje, że zamówienia udziela się wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy.
Zamawiający nie może zmienić katalogu podmiotowych środków dowodowych, gdyż nie są to czynności, które można powtórzyć na tym etapie prowadzonej procedury. Zamawiający po otwarciu ofert nie może w zakresie błędów w SWZ/ogłoszeniu dokonać czynności naprawczych, treść SWZ/ogłoszenia można zmienić tylko do upływu terminu składania ofert.
Dopuszczalność usunięcia wady postępowania powoduje wyłączenie możliwości unieważnienia postępowania.
Wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 ust. 6 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
art. 255 pkt 1) ustawy – nie złożono żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 09.10.2024 r. do godziny 09:30 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 6) ustawy - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z Częścią V pkt. 2.2 specyfikacji warunków zamówienia, dalej „SWZ”, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada, zezwolenie na zbieranie odpadów (kod odpadu 20 02 01), wydane przez właściwy organ wydający zezwolenia na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach.
Zamawiający badając dokumenty podmiotowe przesłane przez wykonawców, zauważył trudność przy spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Po ponownym przeanalizowaniu dokumentów zamówienia, stwierdził, że postawiony warunek jest nieadekwatny do zakresu usługi będącej przedmiotem zamówienia.
Przedmiot zamówienia dotyczy jedynie transportu odpadów biodegradowalnych, a Zamawiający żądał podmiotowych środków dowodowych w postaci zezwolenia na zbieranie odpadów (kod odpadu 20 02 01), wydane przez właściwy organ wydający zezwolenie na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach.
Z uwagi na fakt, że termin składania ofert upłynął, Zamawiający mimo iż dostrzegł ww. uchybienie, w prowadzonym postępowaniu, nie ma możliwości dokonania jego konwalidacji, a więc wada ma charakter nieusuwalny. Tylko bowiem w takim przypadku zawarcie umowy nastąpiłoby zgodnie z art. 17 ust. 2, który wskazuje, że zamówienia udziela się wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy.
Zamawiający nie może zmienić katalogu podmiotowych środków dowodowych, gdyż nie są to czynności, które można powtórzyć na tym etapie prowadzonej procedury. Zamawiający po otwarciu ofert nie może w zakresie błędów w SWZ/ogłoszeniu dokonać czynności naprawczych, treść SWZ/ogłoszenia można zmienić tylko do upływu terminu składania ofert.
Dopuszczalność usunięcia wady postępowania powoduje wyłączenie możliwości unieważnienia postępowania.
Wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 ust. 6 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 6) ustawy - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z Częścią V pkt. 2.2 specyfikacji warunków zamówienia, dalej „SWZ”, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada, zezwolenie na zbieranie odpadów (kod odpadu 20 02 01), wydane przez właściwy organ wydający zezwolenia na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach.
Zamawiający badając dokumenty podmiotowe przesłane przez wykonawców, zauważył trudność przy spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Po ponownym przeanalizowaniu dokumentów zamówienia, stwierdził, że postawiony warunek jest nieadekwatny do zakresu usługi będącej przedmiotem zamówienia.
Przedmiot zamówienia dotyczy jedynie transportu odpadów biodegradowalnych, a Zamawiający żądał podmiotowych środków dowodowych w postaci zezwolenia na zbieranie odpadów (kod odpadu 20 02 01), wydane przez właściwy organ wydający zezwolenie na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach.
Z uwagi na fakt, że termin składania ofert upłynął, Zamawiający mimo iż dostrzegł ww. uchybienie, w prowadzonym postępowaniu, nie ma możliwości dokonania jego konwalidacji, a więc wada ma charakter nieusuwalny. Tylko bowiem w takim przypadku zawarcie umowy nastąpiłoby zgodnie z art. 17 ust. 2, który wskazuje, że zamówienia udziela się wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy.
Zamawiający nie może zmienić katalogu podmiotowych środków dowodowych, gdyż nie są to czynności, które można powtórzyć na tym etapie prowadzonej procedury. Zamawiający po otwarciu ofert nie może w zakresie błędów w SWZ/ogłoszeniu dokonać czynności naprawczych, treść SWZ/ogłoszenia można zmienić tylko do upływu terminu składania ofert.
Dopuszczalność usunięcia wady postępowania powoduje wyłączenie możliwości unieważnienia postępowania.
Wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 ust. 6 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
art. 255 pkt 1) ustawy – nie złożono żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 09.10.2024 r. do godziny 09:30 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 6) ustawy - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z Częścią V pkt. 2.2 specyfikacji warunków zamówienia, dalej „SWZ”, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada, zezwolenie na zbieranie odpadów (kod odpadu 20 02 01), wydane przez właściwy organ wydający zezwolenia na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach.
Zamawiający badając dokumenty podmiotowe przesłane przez wykonawców, zauważył trudność przy spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Po ponownym przeanalizowaniu dokumentów zamówienia, stwierdził, że postawiony warunek jest nieadekwatny do zakresu usługi będącej przedmiotem zamówienia.
Przedmiot zamówienia dotyczy jedynie transportu odpadów biodegradowalnych, a Zamawiający żądał podmiotowych środków dowodowych w postaci zezwolenia na zbieranie odpadów (kod odpadu 20 02 01), wydane przez właściwy organ wydający zezwolenie na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach.
Z uwagi na fakt, że termin składania ofert upłynął, Zamawiający mimo iż dostrzegł ww. uchybienie, w prowadzonym postępowaniu, nie ma możliwości dokonania jego konwalidacji, a więc wada ma charakter nieusuwalny. Tylko bowiem w takim przypadku zawarcie umowy nastąpiłoby zgodnie z art. 17 ust. 2, który wskazuje, że zamówienia udziela się wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy.
Zamawiający nie może zmienić katalogu podmiotowych środków dowodowych, gdyż nie są to czynności, które można powtórzyć na tym etapie prowadzonej procedury. Zamawiający po otwarciu ofert nie może w zakresie błędów w SWZ/ogłoszeniu dokonać czynności naprawczych, treść SWZ/ogłoszenia można zmienić tylko do upływu terminu składania ofert.
Dopuszczalność usunięcia wady postępowania powoduje wyłączenie możliwości unieważnienia postępowania.
Wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 ust. 6 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 6) ustawy - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z Częścią V pkt. 2.2 specyfikacji warunków zamówienia, dalej „SWZ”, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada, zezwolenie na zbieranie odpadów (kod odpadu 20 02 01), wydane przez właściwy organ wydający zezwolenia na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach.
Zamawiający badając dokumenty podmiotowe przesłane przez wykonawców, zauważył trudność przy spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Po ponownym przeanalizowaniu dokumentów zamówienia, stwierdził, że postawiony warunek jest nieadekwatny do zakresu usługi będącej przedmiotem zamówienia.
Przedmiot zamówienia dotyczy jedynie transportu odpadów biodegradowalnych, a Zamawiający żądał podmiotowych środków dowodowych w postaci zezwolenia na zbieranie odpadów (kod odpadu 20 02 01), wydane przez właściwy organ wydający zezwolenie na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach.
Z uwagi na fakt, że termin składania ofert upłynął, Zamawiający mimo iż dostrzegł ww. uchybienie, w prowadzonym postępowaniu, nie ma możliwości dokonania jego konwalidacji, a więc wada ma charakter nieusuwalny. Tylko bowiem w takim przypadku zawarcie umowy nastąpiłoby zgodnie z art. 17 ust. 2, który wskazuje, że zamówienia udziela się wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy.
Zamawiający nie może zmienić katalogu podmiotowych środków dowodowych, gdyż nie są to czynności, które można powtórzyć na tym etapie prowadzonej procedury. Zamawiający po otwarciu ofert nie może w zakresie błędów w SWZ/ogłoszeniu dokonać czynności naprawczych, treść SWZ/ogłoszenia można zmienić tylko do upływu terminu składania ofert.
Dopuszczalność usunięcia wady postępowania powoduje wyłączenie możliwości unieważnienia postępowania.
Wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 ust. 6 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 6) ustawy - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z Częścią V pkt. 2.2 specyfikacji warunków zamówienia, dalej „SWZ”, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada, zezwolenie na zbieranie odpadów (kod odpadu 20 02 01), wydane przez właściwy organ wydający zezwolenia na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach.
Zamawiający badając dokumenty podmiotowe przesłane przez wykonawców, zauważył trudność przy spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Po ponownym przeanalizowaniu dokumentów zamówienia, stwierdził, że postawiony warunek jest nieadekwatny do zakresu usługi będącej przedmiotem zamówienia.
Przedmiot zamówienia dotyczy jedynie transportu odpadów biodegradowalnych, a Zamawiający żądał podmiotowych środków dowodowych w postaci zezwolenia na zbieranie odpadów (kod odpadu 20 02 01), wydane przez właściwy organ wydający zezwolenie na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach.
Z uwagi na fakt, że termin składania ofert upłynął, Zamawiający mimo iż dostrzegł ww. uchybienie, w prowadzonym postępowaniu, nie ma możliwości dokonania jego konwalidacji, a więc wada ma charakter nieusuwalny. Tylko bowiem w takim przypadku zawarcie umowy nastąpiłoby zgodnie z art. 17 ust. 2, który wskazuje, że zamówienia udziela się wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy.
Zamawiający nie może zmienić katalogu podmiotowych środków dowodowych, gdyż nie są to czynności, które można powtórzyć na tym etapie prowadzonej procedury. Zamawiający po otwarciu ofert nie może w zakresie błędów w SWZ/ogłoszeniu dokonać czynności naprawczych, treść SWZ/ogłoszenia można zmienić tylko do upływu terminu składania ofert.
Dopuszczalność usunięcia wady postępowania powoduje wyłączenie możliwości unieważnienia postępowania.
Wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 ust. 6 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
art. 255 pkt 1) ustawy – nie złożono żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 09.10.2024 r. do godziny 09:30 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 6) ustawy - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z Częścią V pkt. 2.2 specyfikacji warunków zamówienia, dalej „SWZ”, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada, zezwolenie na zbieranie odpadów (kod odpadu 20 02 01), wydane przez właściwy organ wydający zezwolenia na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach.
Zamawiający badając dokumenty podmiotowe przesłane przez wykonawców, zauważył trudność przy spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Po ponownym przeanalizowaniu dokumentów zamówienia, stwierdził, że postawiony warunek jest nieadekwatny do zakresu usługi będącej przedmiotem zamówienia.
Przedmiot zamówienia dotyczy jedynie transportu odpadów biodegradowalnych, a Zamawiający żądał podmiotowych środków dowodowych w postaci zezwolenia na zbieranie odpadów (kod odpadu 20 02 01), wydane przez właściwy organ wydający zezwolenie na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach.
Z uwagi na fakt, że termin składania ofert upłynął, Zamawiający mimo iż dostrzegł ww. uchybienie, w prowadzonym postępowaniu, nie ma możliwości dokonania jego konwalidacji, a więc wada ma charakter nieusuwalny. Tylko bowiem w takim przypadku zawarcie umowy nastąpiłoby zgodnie z art. 17 ust. 2, który wskazuje, że zamówienia udziela się wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy.
Zamawiający nie może zmienić katalogu podmiotowych środków dowodowych, gdyż nie są to czynności, które można powtórzyć na tym etapie prowadzonej procedury. Zamawiający po otwarciu ofert nie może w zakresie błędów w SWZ/ogłoszeniu dokonać czynności naprawczych, treść SWZ/ogłoszenia można zmienić tylko do upływu terminu składania ofert.
Dopuszczalność usunięcia wady postępowania powoduje wyłączenie możliwości unieważnienia postępowania.
Wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 ust. 6 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 6) ustawy - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z Częścią V pkt. 2.2 specyfikacji warunków zamówienia, dalej „SWZ”, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada, zezwolenie na zbieranie odpadów (kod odpadu 20 02 01), wydane przez właściwy organ wydający zezwolenia na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach.
Zamawiający badając dokumenty podmiotowe przesłane przez wykonawców, zauważył trudność przy spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Po ponownym przeanalizowaniu dokumentów zamówienia, stwierdził, że postawiony warunek jest nieadekwatny do zakresu usługi będącej przedmiotem zamówienia.
Przedmiot zamówienia dotyczy jedynie transportu odpadów biodegradowalnych, a Zamawiający żądał podmiotowych środków dowodowych w postaci zezwolenia na zbieranie odpadów (kod odpadu 20 02 01), wydane przez właściwy organ wydający zezwolenie na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach.
Z uwagi na fakt, że termin składania ofert upłynął, Zamawiający mimo iż dostrzegł ww. uchybienie, w prowadzonym postępowaniu, nie ma możliwości dokonania jego konwalidacji, a więc wada ma charakter nieusuwalny. Tylko bowiem w takim przypadku zawarcie umowy nastąpiłoby zgodnie z art. 17 ust. 2, który wskazuje, że zamówienia udziela się wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy.
Zamawiający nie może zmienić katalogu podmiotowych środków dowodowych, gdyż nie są to czynności, które można powtórzyć na tym etapie prowadzonej procedury. Zamawiający po otwarciu ofert nie może w zakresie błędów w SWZ/ogłoszeniu dokonać czynności naprawczych, treść SWZ/ogłoszenia można zmienić tylko do upływu terminu składania ofert.
Dopuszczalność usunięcia wady postępowania powoduje wyłączenie możliwości unieważnienia postępowania.
Wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 ust. 6 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 6) ustawy - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z Częścią V pkt. 2.2 specyfikacji warunków zamówienia, dalej „SWZ”, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada, zezwolenie na zbieranie odpadów (kod odpadu 20 02 01), wydane przez właściwy organ wydający zezwolenia na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach.
Zamawiający badając dokumenty podmiotowe przesłane przez wykonawców, zauważył trudność przy spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Po ponownym przeanalizowaniu dokumentów zamówienia, stwierdził, że postawiony warunek jest nieadekwatny do zakresu usługi będącej przedmiotem zamówienia.
Przedmiot zamówienia dotyczy jedynie transportu odpadów biodegradowalnych, a Zamawiający żądał podmiotowych środków dowodowych w postaci zezwolenia na zbieranie odpadów (kod odpadu 20 02 01), wydane przez właściwy organ wydający zezwolenie na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach.
Z uwagi na fakt, że termin składania ofert upłynął, Zamawiający mimo iż dostrzegł ww. uchybienie, w prowadzonym postępowaniu, nie ma możliwości dokonania jego konwalidacji, a więc wada ma charakter nieusuwalny. Tylko bowiem w takim przypadku zawarcie umowy nastąpiłoby zgodnie z art. 17 ust. 2, który wskazuje, że zamówienia udziela się wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy.
Zamawiający nie może zmienić katalogu podmiotowych środków dowodowych, gdyż nie są to czynności, które można powtórzyć na tym etapie prowadzonej procedury. Zamawiający po otwarciu ofert nie może w zakresie błędów w SWZ/ogłoszeniu dokonać czynności naprawczych, treść SWZ/ogłoszenia można zmienić tylko do upływu terminu składania ofert.
Dopuszczalność usunięcia wady postępowania powoduje wyłączenie możliwości unieważnienia postępowania.
Wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 ust. 6 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Części 2, 3, 5, 6, 8, 9, 10, 12, 13, 14 zostało unieważnione w dni 07.11.2024 r.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-509/2025: Przebudowa kotłowni węglowej na gazową w budynku nr 12 w KW Bobolin
- SVA/4620-520/2025 Dostawa sprzętu do utrzymania terenów zewnętrznych na potrzeby realizacji usług realizowanych przez Dział Utrzymania Czystości AMW Sinevia Sp. z o. o.
- Opracowanie dokumentacji przebudowy kotłowni opalanej olejem opałowym na kotłownie gazowo - olejową w bud. nr 1 i 46 wraz z budową wewnętrznej instalacji gazu na terenie kompl. wojsk. w m. Mosty
- SVA/4620-494/2025: Demontaż i utylizacja istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej oraz dostawa i montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- SVA/4620-472/2025: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na kompleksową modernizację systemów ciepłowniczych na terenie kompl. wojsk. w m. Nowy Dwór Wejherowski
- Budowa przedszkola z oddziałem żłobkowym przy ul. Młodzieżowej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowania odpadów komunalnych odebranych z nieruchomości niezamieszkałych oraz wytworzonych w oczyszczalni ścieków w Trzemesznie i w Kamieńcu w okresie od 01.01.2026 do 31.12.2026 r.
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Kotlin
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz z PSZOK położonych na terenie gminy Tereszpol w terminie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Nurzec-Stacja w 2026 roku.
- Zakup, transport, montaż, demontaż i utylizację elementów małej architektury.
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie - postępowanie nr DPS.ZP.221.16.2025
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.