Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00570304/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
- 2025/BZP 00029184/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa stanu technicznego budynku przy ul. Spokojnej 67/68 w Gorzowie Wlkp.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W GORZOWIE WLKP.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003161962
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wełniany Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 695741735
1.5.8.) Numer faksu: 95 738-71-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgm.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.gorzow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9827981.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa stanu technicznego budynku przy ul. Spokojnej 67/68 w Gorzowie Wlkp.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a9abcd5-b39c-46eb-becb-e6393d1a25bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00029023
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00087711/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Docieplenie i renowacja ścianbudynku przy ul. Spokojnej 67-68
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570304
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZP-002/47/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 661994,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa stanu technicznego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Spokojnej 67,68 w Gorzowie Wlkp. poprzez wykonanie robót budowlanych i termoizolacji, zgodnie z dokumentacją projektową.
2. Zakres prac obejmuje w szczególności;
1) modernizację przegród (strop nad piwnicą, strop nad I piętrem, ściana zewnętrzna, ściana fundamentowa, okno klatki schodowej, ściana zewnętrzna piwnicy, drzwi wejściowe),
2) naprawę schodów zewnętrznych, zadaszenie, balustrady,
3) remont klatek schodowych,
4) wymianę instalacji elektrycznej,
UWAGA!
Prace będą prowadzone na obiekcie czynnym, tj. zamieszkałym.
Zamawiający umożliwi wykonawcy dostęp do mediów (woda i energia elektryczna).
Nie ma możliwości udostępnienia pomieszczenia na przechowanie sprzętu i materiałów budowlanych.
5) Obowiązkiem wykonawcy będzie ponadto dostarczenie i zainstalowanie tablicy informacyjnej zawierającej:
a) barwy Rzeczypospolitej Polskiej i wizerunek godła Rzeczypospolitej Polskiej,
b) informację o finansowaniu lub dofinansowaniu zadania z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych, tj. Dofinansowano ze środków Funduszu Termomodernizacji i Remontów - premia MZG w ramach Programu TERMO”
c) rodzaj dotacji budżetowej lub nazwę programu lub funduszu,
d) nazwę zadania.
Tablicę informacyjną należy umieścić się w miejscu realizacji zadania – w momencie rozpoczęcia prac budowlanych. Sposób umieszczenia tablicy na obiektach oraz na ogrodzeniu określony został w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.
Tablica informacyjna będzie wyeksponowana przez 5 lat, licząc od dnia zakończenia realizacji zadania w zakresie prac budowlanych.
Wymiary tablicy informacyjnej wynoszą 180 x 120 cm.
Tablicę informacyjną należy umieścić:
2.5.1. na stelażu (nie na odnowionej elewacji), równolegle do powierzchni, w szczególności do ściany budynku, w taki sposób, aby jej elementy nie wystawały poza krawędzie płaszczyzny ściany, oraz zgodnie z podziałami architektonicznymi obiektu budowlanego, w sposób wyśrodkowany albo wyjustowany względem osi kompozycyjnych elewacji,
2.5.2. w taki sposób, aby nie przesłaniała ona otworów okiennych lub drzwiowych, przeszkleń, filarów, pilastrów, płaskorzeźb oraz detali architektonicznych i ich elementów dekoracyjnych;
Tablicę informacyjną należy wykonać z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości minimum 3 mm albo umieścić na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią. Wzory tablic informacyjnych są obowiązkowe, nie można ich modyfikować, dodawać własnych znaków i informacji, poza uzupełnianiem treści we wskazanych polach. Tablica informacyjna nie może zawierać innych dodatkowych informacji i elementów graficznych, takich jak logo beneficjenta, partnera lub wykonawcy prac. Tablica informacyjna może zawierać informację o wartościach finansowania lub dofinansowania zadania oraz o całkowitej wartości zadania.
Szczegółowe wymagania i wytyczne w zakresie promocji ( w tym w zakresie tablic informacyjnych) dostępne są na stornie BGK: Premia MZG z opcją grantu MZG - BGK
3. Zamawiający wymaga zaangażowania osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w ograniczonym, zatem koszt związany z zaangażowaniem Kierownika Budowy musi być uwzględniony w cenie oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
44220000-8 - Stolarka budowlana
45321000-3 - Izolacja cieplna
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45261400-8 - Pokrywanie
45261320-3 - Kładzenie rynien
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 667767,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 702010,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 667767,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBU KOPPI Marcin Koprowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991362361
7.3.3) Ulica: Olimpijska
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE "KOPPI" MARCIN KOPROWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE "KOPPI" MARCIN KOPROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 667767,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
TERMO
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Usługa polegająca na stwierdzeniu zgonu, wystawieniu karty zgonu oraz ustalenia jego przyczyny osobom zmarłym w granicach administracyjnych Powiatu Gorzowskiego"
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji w gminnych budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w ramach realizowanego projektu "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości"
- Zakup stacjonarnego agregatu prądotwórczego w ramach przyznanej dotacji Programu Ochrony Ludności i Spraw Obronnych na lata 2025-2026.
- Dostawa 1 szt. lekkiego samochodu operacyjnego SLOp
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
więcej: Stolarka budowlana »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





