eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodawa › Utrzymanie i konserwacja dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwa Kłodawa w 2023 roku- zamówienie w trybie z wolnej ręki I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie i konserwacja dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwa Kłodawa w 2023 roku- zamówienie w trybie z wolnej ręki I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO KŁODAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539166

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gorzowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Kłodawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-415

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klodawa@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klodawa.szczecin.lasy.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna, leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie i konserwacja dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwa Kłodawa w 2023 roku- zamówienie w trybie z wolnej ręki I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f195872-b076-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00028956

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00226315/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Utrzymanie i konserwacja dróg w Nadlesnictwie Kłodawa- III postępowanie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1) pkt 7) PZP, Zamówienia będą polegały na powtórzeniu
podobnych robót budowlanych tj. budowlanych drogowych obejmujących
utrzymanie, konserwację oraz awaryjną naprawę odcinków dróg leśnych na
terenie Nadleśnictwa Kłodawa, uszkodzonych w wyniku eksploatacji oraz
zmiennych warunków atmosferycznych opisanych w pkt. 3 niniejszej SWZ,
zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego do 75% wartości
przedmiotu zamówienia.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-741c6738-5388-11ee-9aa3-96d3b4440790

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.3.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 84390,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych drogowych
obejmujących utrzymanie, konserwację oraz awaryjną naprawę odcinków dróg
leśnych na terenie Nadleśnictwa Kłodawa, uszkodzonych w wyniku eksploatacji
oraz zmiennych warunków atmosferycznych. Planowany i przewidziany zakres
robót:
a) korytowanie, profilowanie oraz dogęszczenie podłoża (szacowana wielkość ok. 1740 m2).
b) ułożenie nawierzchni z kruszywa betonowego (0/63) o min. grubości po
zagęszczeniu 25 cm (szacowana wielkość ok. 1740 m2).
c) ułożenie górnej warstwy o grubości 5 cm (niesort kamienny 0/31,5 mm)
zamkniętego miałem kamiennym (0,075-5 mm)- pochodzenie skała lita
(szacowana wielkość ok. 1740 m2),

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103799,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103799,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103799,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORAD Radosław Cimander

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992902121

7.3.3) Ulica: Szkolna 8b

7.3.4) Miejscowość: Kłodawa

7.3.5) Kod pocztowy: 66-415

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103799,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.