eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa środków czystościowych



Ogłoszenie z dnia 2024-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków czystościowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029234

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Staszica 16

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-081

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@spsk1.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spsk1.ezamawiajacy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spsk1.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków czystościowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67e20250-69c6-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00028868

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00213656/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.15 Wkłady papierowe do dozowników, płyny myjąco, odkamieniajace, środki czystościowe ogólnego zastosowania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00445814

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EO/EZ-2734/47/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Skoncentrowany środek do mycia powierzchni ponadpodłogowych (niebieski) Koncentrat do mycia powierzchni ponadpodłogowych, lamperie, laminaty, meble, okna, lustra, płytki ścienne, powierzchnie o wysokim połysku. Do zastosowania profesjonalnego. Nie pozostawiający smug. Nie jest sklasyfikowany jako niebezpieczny dla zdrowia oraz środowiska.. Do zastosowania w salach chorych w szpitalach. PH 7-8. Stężenie robocze 0,25-2%. W składzie Alkohole, C9-11, etoksylowanepropoksylowane 1<x<3%, Eter monometylowy glikolu propylenowego [1.2] 1<x<5% , 2-bromo-2-nitropropano- 1,3-diol <0.012% .
Skoncentrowany środek do mycia powierzchni ponadpodłogowych(niebieski) Koncentrat do mycia powierzchni ponadpodłogowych, lamperie, laminaty, meble, okna, lustra, płytki ścienne, powierzchnie o wysokim połysku. Do zastosowania profesjonalnego. Nie pozostawiający smug. Nie jest sklasyfikowany jako niebezpieczny dla zdrowia oraz środowiska.. Do zastosowania w salach chorych w szpitalach. PH 7-8. Stężenie robocze 0,25-2%. W składzie Alkohole, C9-11, etoksylowanepropoksylowane 1<x<3%, Eter monometylowy glikolu propylenowego [1.2] 1<x<5% , 2-bromo-2-nitropropano- 1,3-diol <0.012% .
Skoncentrowany środek do mycia powierzchni podłogowych (zielony)
Koncentrat niskopienny do mycia wszelkich powierzchni podłogowych takich jak tarkett, PCV, marmur, lastryko, gres, terakota a także zabezpieczonych polimerami. Preparat nie zawiera mydła, nie odkłada się i szybko wysycha. Przeznaczony do mycia ręcznego oraz maszynowego. Nie jest sklasyfikowany jako niebezpieczny dla zdrowia oraz środowiska. Do zastosowania w szpitalach .PH 7-8,5. Stężenie robocze produktu 0,25-2%. W składzie Alkohole C9-11, etoksylowanepropoksylowane 1<x<5%, Eter monometylowy glikolu propylenowego [1.2] 1<x<5% , 2-bromo-2-nitropropano- 1,3-diol <0.012% , 2-oktyloizotiazol-3(2H)- on <0.0002.
Skoncentrowany środek do mycia powierzchni podłogowych (zielony) Koncentrat niskopienny do mycia wszelkich powierzchni podłogowych takich jak tarkett, PCV, marmur, lastryko, gres, terakota a także zabezpieczonych polimerami. Preparat nie zawiera mydła, nie odkłada się i szybko wysycha. Przeznaczony do mycia ręcznego oraz maszynowego. Nie jest sklasyfikowany jako niebezpieczny dla zdrowia oraz środowiska. Do zastosowania w szpitalach .PH 7-8,5. Stężenie robocze produktu 0,25-2%. W składzie Alkohole C9-11, etoksylowanepropoksylowane 1<x<5%, Eter monometylowy glikolu propylenowego [1.2] 1<x<5% , 2-bromo-2-nitropropano- 1,3-diol <0.012% , 2-oktyloizotiazol-3(2H)- on <0.0002.
Skoncentrowany środek do mycia powierzchni i urządzeń sanitarnych.(czerwony)
Koncentrat na bazie kwasu do codziennego mycia urządzeń sanitarnych. Produkt rozpuszcza wszelkie osady mineralno-wapienne, usuwa mydło i rdzę. Redukuje zawartość drobnoustrojów na mytych podłożach i pozostawia przyjemny owocowy zapach. Nie zawiera kwasu solnego i fosforowego. Stężenie robocze 0,25-2%. PH ok.1. W składzie kwas amidosulfonowy<5%, kwas cytrynowy < 5%, alkohole etoksylowane C9-11 <5%.
Skoncentrowany środek do mycia powierzchni i urządzeń sanitarnych.(czerwony) Koncentrat na bazie kwasu do codziennego mycia urządzeń sanitarnych. Produkt rozpuszcza wszelkie osady mineralno-wapienne, usuwa mydło i rdzę. Redukuje zawartość drobnoustrojów na mytych podłożach i pozostawia przyjemny owocowy zapach. Nie zawiera kwasu solnego i fosforowego. Stężenie robocze 0,25-2%. PH ok.1. W składzie kwas amidosulfonowy<5%, kwas cytrynowy < 5%, alkohole etoksylowane C9-11 <5%.
DZIERŻAWA MIESZALNIKÓW PRZEPŁYWOWYCH 4
PRODUKTOWYCH. MONTAŻ
URZĄDZEŃ PO STRONIE
WYKONAWCY

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 112397,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Środek do mycia powierzchni i urządzeń sanitarnych. (odkamieniacz)
Gotowy do użycia środek do bieżącego mycia sanitariatów, kabin natryskowych, fug, armatury łazienkowej chromowanej, ceramicznej, akrylowej oraz elementów ze stali nierdzewnej. Rozpuszcza wszelkie osady z wody, kamienia, mydła i rdzy. Bezpieczny dla czyszczonych powierzchni.Występuje w formie pianki, pozoatawia przyjemny owocowy zapach. Ph 2-3. W składzie Alkohole etoksylowane C9-11 <3%, Kwas cytrynowy < 5%, Kwas mlekowy < 5%
Środek do mycia powierzchni i urządzeń sanitarnych. (odkamieniacz)
Gotowy do użycia środek do bieżącego mycia sanitariatów, kabin natryskowych, fug, armatury łazienkowej chromowanej, ceramicznej, akrylowej oraz elementów ze stali nierdzewnej. Rozpuszcza wszelkie osady z wody, kamienia, mydła i rdzy. Bezpieczny dla czyszczonych powierzchni.Występuje w formie pianki, pozoatawia przyjemny owocowy zapach. Ph 2-3. W składzie Alkohole etoksylowane C9-11 <3%, Kwas cytrynowy < 5%, Kwas mlekowy < 5%

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 22386,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Balsam do mycia naczyń. Środek przeznaczony do ręcznego mycia naczyń, sztućców, szkła, plastików, sprzętu i urządzeń
kuchennych. Betaina i detergent cukrowy w składzie sprawiają, że balsam jest delikatny dla dłoni i paznokci. Tworząca się piana jest stabilna, obfita a balsam posiada kremową konsystencję. Maksymalnie 1 łyżkę balsamu rozpuścić w 5 L wody.
Dane techniczne: Wygląd: kremowa, gęsta ciecz, Zapach: owocowy, pH: 6,5-7,5 Gęstość: 1,00-1,01 g/cm3
Balsam do mycia naczyń. Środek przeznaczony do ręcznego mycia naczyń, sztućców, szkła, plastików, sprzętu i urządzeń
kuchennych. Betaina i detergent cukrowy w składzie sprawiają, że balsam jest delikatny dla dłoni i paznokci. Tworząca się piana jest stabilna, obfita a balsam posiada kremową konsystencję. Maksymalnie 1 łyżkę balsamu rozpuścić w 5 L wody.
Dane techniczne: Wygląd: kremowa, gęsta ciecz, Zapach: owocowy, pH: 6,5-7,5 Gęstość: 1,00-1,01 g/cm3

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 17539,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zagęszczony płyn czyszcząco-dezynfekujący Produkt jest zagęszczonym płynem do mycia, a także dezynfekcji urządzeń i powierzchni w pomieszczeniach sanitarnych oraz do mycia i dezynfekcji powierzchni w szpitalach i innych placówkach służby zdrowia. Podstawowe właściwości fizyczne i chemiczne.
Wygląd Postać : ciecz [żel], Kolor : żółty, Zapach : perfumowany, pH : > 13 [Stęż. (%w/w): 1,000 g/l ] Gęstość : 1.077 g/cm3 Skład: chloran(I) sodu, roztwór zawierający aktywny Cl, wodorotlenek sodu, N-tlenki kokosoalkilo(dimetylo)amin, chlorek heksadecylotrimetyloamoniu m. Mix wariantów

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 9703,80 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Uniwersalny płyn do mycia podłóg
Płyn z unikalną formułą Soda Power i dodatkiem alkoholu szybko likwiduje nawet najgorsze zabrudzenia emulgując i sprawnie usuwając brud. Nie wymaga szorowania i ma bardzo szerokie zastosowanie. Z powodzeniem można go używać do mycia podłóg, ale też np. mebli i innych przedmiotów. Sposób użycia: Wlej 1,5 nakrętki płynu do 5 litrów wody. Skład: Sodium, Isopropyl Alkohol, Polymer, SodiumLaurethSulfate, Laureth-10, SodiumCarbonate, Parfum, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Colorant. Mix wariantów
Uniwersalny płyn do mycia podłóg
Płyn z unikalną formułą Soda Power i dodatkiem alkoholu szybko likwiduje nawet najgorsze zabrudzenia emulgując i sprawnie usuwając brud. Nie wymaga szorowania i ma bardzo szerokiezastosowanie. Z powodzeniem można go używać do mycia podłóg, ale też np. mebli i innych przedmiotów. Sposób użycia: Wlej 1,5 nakrętki płynu do 5 litrów wody. Skład: Sodium, Isopropyl Alkohol, Polymer, SodiumLaurethSulfate, Laureth-10, SodiumCarbonate, Parfum, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Colorant. Mix wariantów

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 4243,50 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mleczko do czyszczenia
Mleczko do czyszczenia urządzeń kuchennych, armatury sanitarnej, blatów, glazury,
terakoty, naczyń emaliowanych i ze stali nierdzewnej, a także powierzchni niklowanych. Skład: aqua, dolomite, sodiumdodecylobenzenesulfonate, cocamidedea, acrylicpolymeremilsion, parfum, limonene, benzisothazoline, methylisothazolinone.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 12103,20 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Proszek do szorowania
Proszek do czyszczenia, używany m.in. w łazienkach, jest delikatnym środkiem, nie powodującym zarysowań na czyszczonych powierzchniach, dzięki zastosowaniu w nim mikro granulek o niskim stopniu twardości. Aktywne składniki sprawiają, że preparat bez trudu usuwa tłuste osady i zaschnięty brud, pozostawiając świeży zapach. Dodatek środka wybielającego nadaje powierzchniom lśniącego wyglądu oraz przyczynia się do eliminacji bakterii. Opakowanie: 500 g (butelka z sitkiem), pH neutralne, Konsystencja: ciało stałe w postaci sypkiego proszku, Zapach: cytrynowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 9446,40 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Preparat do mycia i nabłyszczania stali szlachetnej
Produkt do mycia i nabłyszczania powierzchni ze stali szlachetnej. Posiada bardzo dobre właściwości czyszczące. Tworzy powłokę ochronną, odporną na działanie wody i brudu. Zabezpiecza przed śladami po dłoniach. Nadaje długotrwały efekt połysku. Gotowy do użycia. Skład: Propan 2-ol <5% , Wodna emulsja polidimetylosiloksanów<5%, Kwas octowy 80%, Oksyetylenowany alkohol
tłuszczowy C9-11 <5%

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 36900,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odświeżacz powietrza
Odświeżacz powinien szybko i skutecznie neutralizować nieprzyjemne zapachy oraz dzięki naturalnym nutom zapachowym przyjemnie aromatyzować pomieszczenia. ( trzy zapachy do wyboru)

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 12004,80 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wielopowierzchniowy środek czyszczący do usuwania kurzu, osadów, odcisków palców i zanieczyszczeń.Czyści większość twardych powierzchni, usuwając kurz, smugi, odciski palców i brud bez pozostawiania smug i osadów oraz bez uszkadzania powierzchni. Delikatny, codzienny środek czyszczący do stosowania w środowiskach profesjonalnych. 3-krotnie lepsze usuwanie kurzu i brudu w porównaniu z suchą ściereczką. Pozostawia czysty, świeży zapach

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 16236,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zawieszka toaletowa z efektem odświeżacza. Zawieszka do toalet 4-funkcyjną formułą, zapewniającą 40% więcej świeżości, ochronę przed osadzaniem się kamienia, higienę oraz czyszczącą pianę. Kompleksowe działanie sprawia, że toaleta jest higienicznie czysta i świeżo pachnie. Skład: >30% anionowe środki powierzchniowo czynne, 5-15% niejonowe środki powierzchniowo czynne, kompozycja zapachowa (Alpha-IsomethylIonone, ButylphenylMethylpropional, Coumarin, Limonene)

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 9575,55 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odkamienianie czajników elektrycznych oraz czajników
Produkt skutecznie oczyści czajniki zwykłe i elektryczne, zaparzacze, ekspresy ciśnieniowe i przelewowe, inne urządzenia, naczynia i powierzchnie, gdzie powstaje nieprzyjemny osad. Skład: Kwas amidosulfonowy 80 - 90 %

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 4797,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zmywak kuchenny. Gąbka / zmywak do naczyń midi, opakowanie 5 szt.
Druciak kuchenny spirala rozmiar 7x 3,5 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 7832,64 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ściereczka wiskozowo-poliestrowa w składzie : 60-70% wiskoza, 30-40% poliester. Wysokość 20cm. Szerokość 40cm, długość rolki 150 mb, średnica rolki 25 cm, ilość odcinków A375, waga netto rolki 1,5 kg. Sprawnie usuwa wszelkiego rodzaju zabrudzenia z czyszczonych powierzchni dzięki perforowanej strukturze. Jednocześnie jest miękkia i delikatn, nie rysuje czyszczonych powierzchni

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 171216,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rękawice gospodarcze lateksowe.
Posiadają specjalnie teksturowaną powierzchnię chwytną, ułatwiającą wykonywanie pracy w mokrym środowisku, poprawiającą jednocześnie chwytność i kontrolowanie ruchów. Rękawice gospodarcze wykonane są z żółtego lateksu kauczuku naturalnego. Są miękkie i elastyczne, co wpływa na komfort pracy i precyzję ruchów. Dłuższy mankiet rękawic – 300 mm – chroni również przedramiona. Rozmiar S, M, L, XL

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 260406,99 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112397,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145175,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112397,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medisept Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113283,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22386,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72016,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22386,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medisept sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22386,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14568,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27429,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17539,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGD Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17539,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21771,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11923,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9703,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGD Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4243,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3357,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5633,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4243,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGD Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31487,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12032,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40344,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12032,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gricard Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12103,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9446,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24452,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9446,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gricard Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9446,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138375,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gricard Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12004,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12004,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12004,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gricard Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12004,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16236,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54944,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16236,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medisept Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151934,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7951,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9704,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9575,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gricard Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9575,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4797,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24354,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4797,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PPHU Barlon Bartłomiej Osiński s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PPHU Barlon Bartłomiej, Robert i Piotr Osińscy s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4797,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7281,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14791,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7832,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gricard Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7832,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171216,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261252,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171216,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gricard Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171216,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1328,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1761,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1328,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gricard Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1328,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.