Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00445814/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-16
- 2023/BZP 00452540/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków czystościowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029234
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Staszica 16
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-081
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@spsk1.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spsk1.ezamawiajacy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spsk1.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków czystościowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67e20250-69c6-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00028868
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00213656/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.15 Wkłady papierowe do dozowników, płyny myjąco, odkamieniajace, środki czystościowe ogólnego zastosowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00445814
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EO/EZ-2734/47/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Skoncentrowany środek do mycia powierzchni ponadpodłogowych (niebieski) Koncentrat do mycia powierzchni ponadpodłogowych, lamperie, laminaty, meble, okna, lustra, płytki ścienne, powierzchnie o wysokim połysku. Do zastosowania profesjonalnego. Nie pozostawiający smug. Nie jest sklasyfikowany jako niebezpieczny dla zdrowia oraz środowiska.. Do zastosowania w salach chorych w szpitalach. PH 7-8. Stężenie robocze 0,25-2%. W składzie Alkohole, C9-11, etoksylowanepropoksylowane 1<x<3%, Eter monometylowy glikolu propylenowego [1.2] 1<x<5% , 2-bromo-2-nitropropano- 1,3-diol <0.012% .Skoncentrowany środek do mycia powierzchni ponadpodłogowych(niebieski) Koncentrat do mycia powierzchni ponadpodłogowych, lamperie, laminaty, meble, okna, lustra, płytki ścienne, powierzchnie o wysokim połysku. Do zastosowania profesjonalnego. Nie pozostawiający smug. Nie jest sklasyfikowany jako niebezpieczny dla zdrowia oraz środowiska.. Do zastosowania w salach chorych w szpitalach. PH 7-8. Stężenie robocze 0,25-2%. W składzie Alkohole, C9-11, etoksylowanepropoksylowane 1<x<3%, Eter monometylowy glikolu propylenowego [1.2] 1<x<5% , 2-bromo-2-nitropropano- 1,3-diol <0.012% .
Skoncentrowany środek do mycia powierzchni podłogowych (zielony)
Koncentrat niskopienny do mycia wszelkich powierzchni podłogowych takich jak tarkett, PCV, marmur, lastryko, gres, terakota a także zabezpieczonych polimerami. Preparat nie zawiera mydła, nie odkłada się i szybko wysycha. Przeznaczony do mycia ręcznego oraz maszynowego. Nie jest sklasyfikowany jako niebezpieczny dla zdrowia oraz środowiska. Do zastosowania w szpitalach .PH 7-8,5. Stężenie robocze produktu 0,25-2%. W składzie Alkohole C9-11, etoksylowanepropoksylowane 1<x<5%, Eter monometylowy glikolu propylenowego [1.2] 1<x<5% , 2-bromo-2-nitropropano- 1,3-diol <0.012% , 2-oktyloizotiazol-3(2H)- on <0.0002.
Skoncentrowany środek do mycia powierzchni podłogowych (zielony) Koncentrat niskopienny do mycia wszelkich powierzchni podłogowych takich jak tarkett, PCV, marmur, lastryko, gres, terakota a także zabezpieczonych polimerami. Preparat nie zawiera mydła, nie odkłada się i szybko wysycha. Przeznaczony do mycia ręcznego oraz maszynowego. Nie jest sklasyfikowany jako niebezpieczny dla zdrowia oraz środowiska. Do zastosowania w szpitalach .PH 7-8,5. Stężenie robocze produktu 0,25-2%. W składzie Alkohole C9-11, etoksylowanepropoksylowane 1<x<5%, Eter monometylowy glikolu propylenowego [1.2] 1<x<5% , 2-bromo-2-nitropropano- 1,3-diol <0.012% , 2-oktyloizotiazol-3(2H)- on <0.0002.
Skoncentrowany środek do mycia powierzchni i urządzeń sanitarnych.(czerwony)
Koncentrat na bazie kwasu do codziennego mycia urządzeń sanitarnych. Produkt rozpuszcza wszelkie osady mineralno-wapienne, usuwa mydło i rdzę. Redukuje zawartość drobnoustrojów na mytych podłożach i pozostawia przyjemny owocowy zapach. Nie zawiera kwasu solnego i fosforowego. Stężenie robocze 0,25-2%. PH ok.1. W składzie kwas amidosulfonowy<5%, kwas cytrynowy < 5%, alkohole etoksylowane C9-11 <5%.
Skoncentrowany środek do mycia powierzchni i urządzeń sanitarnych.(czerwony) Koncentrat na bazie kwasu do codziennego mycia urządzeń sanitarnych. Produkt rozpuszcza wszelkie osady mineralno-wapienne, usuwa mydło i rdzę. Redukuje zawartość drobnoustrojów na mytych podłożach i pozostawia przyjemny owocowy zapach. Nie zawiera kwasu solnego i fosforowego. Stężenie robocze 0,25-2%. PH ok.1. W składzie kwas amidosulfonowy<5%, kwas cytrynowy < 5%, alkohole etoksylowane C9-11 <5%.
DZIERŻAWA MIESZALNIKÓW PRZEPŁYWOWYCH 4
PRODUKTOWYCH. MONTAŻ
URZĄDZEŃ PO STRONIE
WYKONAWCY
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 112397,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Środek do mycia powierzchni i urządzeń sanitarnych. (odkamieniacz)Gotowy do użycia środek do bieżącego mycia sanitariatów, kabin natryskowych, fug, armatury łazienkowej chromowanej, ceramicznej, akrylowej oraz elementów ze stali nierdzewnej. Rozpuszcza wszelkie osady z wody, kamienia, mydła i rdzy. Bezpieczny dla czyszczonych powierzchni.Występuje w formie pianki, pozoatawia przyjemny owocowy zapach. Ph 2-3. W składzie Alkohole etoksylowane C9-11 <3%, Kwas cytrynowy < 5%, Kwas mlekowy < 5%
Środek do mycia powierzchni i urządzeń sanitarnych. (odkamieniacz)
Gotowy do użycia środek do bieżącego mycia sanitariatów, kabin natryskowych, fug, armatury łazienkowej chromowanej, ceramicznej, akrylowej oraz elementów ze stali nierdzewnej. Rozpuszcza wszelkie osady z wody, kamienia, mydła i rdzy. Bezpieczny dla czyszczonych powierzchni.Występuje w formie pianki, pozoatawia przyjemny owocowy zapach. Ph 2-3. W składzie Alkohole etoksylowane C9-11 <3%, Kwas cytrynowy < 5%, Kwas mlekowy < 5%
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 22386,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Balsam do mycia naczyń. Środek przeznaczony do ręcznego mycia naczyń, sztućców, szkła, plastików, sprzętu i urządzeńkuchennych. Betaina i detergent cukrowy w składzie sprawiają, że balsam jest delikatny dla dłoni i paznokci. Tworząca się piana jest stabilna, obfita a balsam posiada kremową konsystencję. Maksymalnie 1 łyżkę balsamu rozpuścić w 5 L wody.
Dane techniczne: Wygląd: kremowa, gęsta ciecz, Zapach: owocowy, pH: 6,5-7,5 Gęstość: 1,00-1,01 g/cm3
Balsam do mycia naczyń. Środek przeznaczony do ręcznego mycia naczyń, sztućców, szkła, plastików, sprzętu i urządzeń
kuchennych. Betaina i detergent cukrowy w składzie sprawiają, że balsam jest delikatny dla dłoni i paznokci. Tworząca się piana jest stabilna, obfita a balsam posiada kremową konsystencję. Maksymalnie 1 łyżkę balsamu rozpuścić w 5 L wody.
Dane techniczne: Wygląd: kremowa, gęsta ciecz, Zapach: owocowy, pH: 6,5-7,5 Gęstość: 1,00-1,01 g/cm3
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 17539,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zagęszczony płyn czyszcząco-dezynfekujący Produkt jest zagęszczonym płynem do mycia, a także dezynfekcji urządzeń i powierzchni w pomieszczeniach sanitarnych oraz do mycia i dezynfekcji powierzchni w szpitalach i innych placówkach służby zdrowia. Podstawowe właściwości fizyczne i chemiczne.Wygląd Postać : ciecz [żel], Kolor : żółty, Zapach : perfumowany, pH : > 13 [Stęż. (%w/w): 1,000 g/l ] Gęstość : 1.077 g/cm3 Skład: chloran(I) sodu, roztwór zawierający aktywny Cl, wodorotlenek sodu, N-tlenki kokosoalkilo(dimetylo)amin, chlorek heksadecylotrimetyloamoniu m. Mix wariantów
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 9703,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Uniwersalny płyn do mycia podłógPłyn z unikalną formułą Soda Power i dodatkiem alkoholu szybko likwiduje nawet najgorsze zabrudzenia emulgując i sprawnie usuwając brud. Nie wymaga szorowania i ma bardzo szerokie zastosowanie. Z powodzeniem można go używać do mycia podłóg, ale też np. mebli i innych przedmiotów. Sposób użycia: Wlej 1,5 nakrętki płynu do 5 litrów wody. Skład: Sodium, Isopropyl Alkohol, Polymer, SodiumLaurethSulfate, Laureth-10, SodiumCarbonate, Parfum, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Colorant. Mix wariantów
Uniwersalny płyn do mycia podłóg
Płyn z unikalną formułą Soda Power i dodatkiem alkoholu szybko likwiduje nawet najgorsze zabrudzenia emulgując i sprawnie usuwając brud. Nie wymaga szorowania i ma bardzo szerokiezastosowanie. Z powodzeniem można go używać do mycia podłóg, ale też np. mebli i innych przedmiotów. Sposób użycia: Wlej 1,5 nakrętki płynu do 5 litrów wody. Skład: Sodium, Isopropyl Alkohol, Polymer, SodiumLaurethSulfate, Laureth-10, SodiumCarbonate, Parfum, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Colorant. Mix wariantów
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 4243,50 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mleczko do czyszczeniaMleczko do czyszczenia urządzeń kuchennych, armatury sanitarnej, blatów, glazury,
terakoty, naczyń emaliowanych i ze stali nierdzewnej, a także powierzchni niklowanych. Skład: aqua, dolomite, sodiumdodecylobenzenesulfonate, cocamidedea, acrylicpolymeremilsion, parfum, limonene, benzisothazoline, methylisothazolinone.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 12103,20 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Proszek do szorowaniaProszek do czyszczenia, używany m.in. w łazienkach, jest delikatnym środkiem, nie powodującym zarysowań na czyszczonych powierzchniach, dzięki zastosowaniu w nim mikro granulek o niskim stopniu twardości. Aktywne składniki sprawiają, że preparat bez trudu usuwa tłuste osady i zaschnięty brud, pozostawiając świeży zapach. Dodatek środka wybielającego nadaje powierzchniom lśniącego wyglądu oraz przyczynia się do eliminacji bakterii. Opakowanie: 500 g (butelka z sitkiem), pH neutralne, Konsystencja: ciało stałe w postaci sypkiego proszku, Zapach: cytrynowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 9446,40 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Preparat do mycia i nabłyszczania stali szlachetnejProdukt do mycia i nabłyszczania powierzchni ze stali szlachetnej. Posiada bardzo dobre właściwości czyszczące. Tworzy powłokę ochronną, odporną na działanie wody i brudu. Zabezpiecza przed śladami po dłoniach. Nadaje długotrwały efekt połysku. Gotowy do użycia. Skład: Propan 2-ol <5% , Wodna emulsja polidimetylosiloksanów<5%, Kwas octowy 80%, Oksyetylenowany alkohol
tłuszczowy C9-11 <5%
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 36900,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odświeżacz powietrzaOdświeżacz powinien szybko i skutecznie neutralizować nieprzyjemne zapachy oraz dzięki naturalnym nutom zapachowym przyjemnie aromatyzować pomieszczenia. ( trzy zapachy do wyboru)
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 12004,80 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wielopowierzchniowy środek czyszczący do usuwania kurzu, osadów, odcisków palców i zanieczyszczeń.Czyści większość twardych powierzchni, usuwając kurz, smugi, odciski palców i brud bez pozostawiania smug i osadów oraz bez uszkadzania powierzchni. Delikatny, codzienny środek czyszczący do stosowania w środowiskach profesjonalnych. 3-krotnie lepsze usuwanie kurzu i brudu w porównaniu z suchą ściereczką. Pozostawia czysty, świeży zapach4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 16236,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zawieszka toaletowa z efektem odświeżacza. Zawieszka do toalet 4-funkcyjną formułą, zapewniającą 40% więcej świeżości, ochronę przed osadzaniem się kamienia, higienę oraz czyszczącą pianę. Kompleksowe działanie sprawia, że toaleta jest higienicznie czysta i świeżo pachnie. Skład: >30% anionowe środki powierzchniowo czynne, 5-15% niejonowe środki powierzchniowo czynne, kompozycja zapachowa (Alpha-IsomethylIonone, ButylphenylMethylpropional, Coumarin, Limonene)4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 9575,55 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odkamienianie czajników elektrycznych oraz czajnikówProdukt skutecznie oczyści czajniki zwykłe i elektryczne, zaparzacze, ekspresy ciśnieniowe i przelewowe, inne urządzenia, naczynia i powierzchnie, gdzie powstaje nieprzyjemny osad. Skład: Kwas amidosulfonowy 80 - 90 %
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 4797,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zmywak kuchenny. Gąbka / zmywak do naczyń midi, opakowanie 5 szt.Druciak kuchenny spirala rozmiar 7x 3,5 cm
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 7832,64 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ściereczka wiskozowo-poliestrowa w składzie : 60-70% wiskoza, 30-40% poliester. Wysokość 20cm. Szerokość 40cm, długość rolki 150 mb, średnica rolki 25 cm, ilość odcinków A375, waga netto rolki 1,5 kg. Sprawnie usuwa wszelkiego rodzaju zabrudzenia z czyszczonych powierzchni dzięki perforowanej strukturze. Jednocześnie jest miękkia i delikatn, nie rysuje czyszczonych powierzchni4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 171216,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rękawice gospodarcze lateksowe.Posiadają specjalnie teksturowaną powierzchnię chwytną, ułatwiającą wykonywanie pracy w mokrym środowisku, poprawiającą jednocześnie chwytność i kontrolowanie ruchów. Rękawice gospodarcze wykonane są z żółtego lateksu kauczuku naturalnego. Są miękkie i elastyczne, co wpływa na komfort pracy i precyzję ruchów. Dłuższy mankiet rękawic – 300 mm – chroni również przedramiona. Rozmiar S, M, L, XL
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 260406,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112397,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145175,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112397,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medisept Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113283,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22386,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72016,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22386,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medisept sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22386,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14568,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27429,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17539,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGD Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17539,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21771,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11923,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9703,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGD Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4243,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3357,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5633,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4243,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGD Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31487,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12032,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40344,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12032,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gricard Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12103,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9446,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24452,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9446,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gricard Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9446,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138375,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gricard Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12004,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12004,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12004,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gricard Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12004,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16236,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54944,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16236,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medisept Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151934,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7951,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9704,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9575,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gricard Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9575,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4797,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24354,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4797,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PPHU Barlon Bartłomiej Osiński s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PPHU Barlon Bartłomiej, Robert i Piotr Osińscy s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4797,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7281,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14791,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7832,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gricard Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7832,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171216,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261252,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171216,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gricard Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171216,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1328,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1761,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1328,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gricard Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1328,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa papieru toaletowego, ręczników oraz worków papierowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, środków do dezynfekcji, zestawów pierwszej pomocy oraz szwów chirurgicznych.
- Dostawa radiotelefonów noszonych na potrzeby KM PSP w Lublinie
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Beskidzkiej w Lublinie na odcinku od ul. Gorczańskiej do ul. Pienińskiej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
- dostawa preparatów do dezynfekcji - 4 zadania
- Usługa ochrony osób i mienia znajdującego się w budynkach oraz na posesji Instytutu Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa środków czystości, ręczników papierowych i materiałów do sprzątania dla KWP i KMP/KPP
- Dostawy środków do zmywarek i urządzeń gastronomicznych ZP 8/2025
- "Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego"
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
więcej: Środki czyszczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.