eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Waganiec › "Utwardzenie istniejących ciągów dróg gminnych"



Ogłoszenie z dnia 2021-04-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00028785 z dnia 2021-04-07

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Utwardzenie istniejących ciągów dróg gminnych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Waganiec

1.2.) Oddział zamawiającego: ul. Dworcowa 11 87-731 Waganiec

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866459

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Dworcowa

1.4.2.) Miejscowość: Waganiec

1.4.3.) Kod pocztowy: 87-731

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.waganiec@wlo.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.waganiec.biuletyn.net

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028785

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-04-07

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00022421/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Utwardzenie istniejących ciągów dróggminnych”.2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Projekciearchitektoniczno-budowlanym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru RobótBudowlanych, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówieniazostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.3. Prawoopcji. Zamawiający przewiduje na podstawie art. 441 ustawy Pzp, zgodnie z prawemopcji, dodatkowy zakres wykonywania robót budowlanych pn. „Utwardzenie istniejących ciągówdróg gminnych” poza termin realizacji zamówienia podstawowego. Minimalny gwarantowany poziom zamówienia, zostanie zrealizowany w okresie od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia2021 r. w ramach zamówienia podstawowego. Część objęta prawem opcji obejmuje robotybudowlane pn. „Utwardzenie istniejącego ciągu drogi gminnej zlokalizowanej na działce 17,obręb geodezyjny Przypust”, która może być realizowana w okresie od 1 września 2021 r. do 30września 2021 r. Realizacja zakresu robót budowlanych w terminie przewidzianym prawem opcjiuzależniona jest od ilości posiadanych środków finansowych budżetu Gminy Waganiec.Zamawiający zobowiązuje się do zawiadomienia Wykonawcy o terminie zakończenia realizacjiprzedmiotu zamówienia w zakresie podstawowym lub o przedłużeniu realizacji przedmiotuzamówienia o zakres przewidziany prawem opcji do 15 czerwca 2021 r. W okresie realizacjizamówienia z prawem opcji obowiązywała będzie cena ofertowa brutto za wykonanie zadaniaokreślona w Formularzu ofertowym Wykonawcy. Wykonawca nie może domagać siędodatkowego wynagrodzenia lub odszkodowania, w przypadku gdy Zamawiający nie skorzysta zopcji przewidzianej zamówieniu lub skorzysta z niej tylko częściowo. Prawo opcji jestuprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacjininiejszego zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcjiWykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Skorzystanie z prawa opcji niewymaga zmiany warunków umowy, ani też zawarcia umowy na nowych warunkach.Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru RobótBudowlanych dotycząca tego zakresu robót budowlanych stanowi załącznik nr 8 do SWZ.4.Rozwiązania równoważne. W dokumentacji projektowej, opis przedmiotu zamówienia odnosi siędo norm i oferowane świadczenie nie musi być zgodne z wymaganymi normami, aleWykonawca jest zobowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania wrównoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Opisprzedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczącychwydajności lub funkcjonalności, wówczas, to zgodnie z art. 101 ust. 6 ustawy Pzp, Wykonawcamoże powołać się na zgodność oferowanych świadczeń ze stosownymi normami, jeżeli dotycząone wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez Zamawiającego. Wtakiej sytuacji, Wykonawca wykazuje że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniająwymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.Zastosowanie rozwiązań równoważnych należy zasygnalizować w ofercie, niezależnie od tego,czy Zamawiający żąda przedłożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Utwardzenie istniejących ciągów dróggminnych”.2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Projekciearchitektoniczno-budowlanym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru RobótBudowlanych, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówieniazostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.Prawo opcji.Zamawiający przewiduje na podstawie art. 441 ustawy Pzp, zgodnie z opcją,dodatkowy zakres wykonywania robót budowlanych pn. „Utwardzenie istniejących ciągów dróg gminnych” poza termin realizacji zamówienia podstawowego. Minimalny gwarantowany poziom zamówienia, zostanie zrealizowany w okresie od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2021 r. w ramach zamówienia podstawowego. Część objęta opcją obejmuje roboty budowlane pn. „Utwardzenie istniejącego ciągu drogi gminnej zlokalizowanej na działce 17, obręb geodezyjny Przypust”. Termin wykonania opcji pokrywa się z terminem realizacji zamówienia podstawowego, tj. do dnia 31 sierpnia 2021 r. Realizacja zakresu robót budowlanych w terminie przewidzianym opcją uzależniona jest od ilości posiadanych środków finansowych budżetu Gminy Waganiec. Zamawiający zobowiązuje się do zawiadomienia Wykonawcy o terminie zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie podstawowym lub o przedłużeniu realizacji przedmiotu zamówienia o zakres przewidziany opcją do 15 czerwca 2021 r. W okresie realizacji zamówienia z opcją obowiązywała będzie cena ofertowa brutto za wykonanie zadania określona w Formularzu ofertowym Wykonawcy. Wykonawca nie może domagać się dodatkowego wynagrodzenia lub odszkodowania, w przypadku gdy Zamawiający nie skorzysta z opcji przewidzianej zamówieniu lub skorzysta z niej tylko częściowo. Opcja jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Skorzystanie z opcji nie wymaga zmiany warunków umowy, ani też zawarcia umowy na nowych warunkach. Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dotycząca tego zakresu robót budowlanych stanowi załącznik nr 8 do SWZ.4.Rozwiązania równoważne. W dokumentacji projektowej, opis przedmiotu zamówienia odnosi siędo norm i oferowane świadczenie nie musi być zgodne z wymaganymi normami, aleWykonawca jest zobowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania wrównoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Opisprzedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczącychwydajności lub funkcjonalności, wówczas, to zgodnie z art. 101 ust. 6 ustawy Pzp, Wykonawcamoże powołać się na zgodność oferowanych świadczeń ze stosownymi normami, jeżeli dotycząone wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez Zamawiającego. Wtakiej sytuacji, Wykonawca wykazuje że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniająwymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.Zastosowanie rozwiązań równoważnych należy zasygnalizować w ofercie, niezależnie od tego,czy Zamawiający żąda przedłożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji

Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje na podstawie art. 441 ustawy Pzp, zgodnie z prawem opcji,dodatkowyzakres wykonywania robót budowlanych pn. „Utwardzenie istniejących ciągów dróg gminnych”poza termin realizacji zamówienia podstawowego. Minimalny gwarantowany poziomzamówienia, zostanie zrealizowany w okresie od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2021 r.w ramach zamówienia podstawowego. Część objęta prawem opcji obejmuje roboty budowlanepn. „Utwardzenie istniejącego ciągu drogi gminnej zlokalizowanej na działce 17, obrębgeodezyjny Przypust”, która może być realizowana w okresie od 1 września 2021 r. do 30września 2021 r. Realizacja zakresu robót budowlanych w terminie przewidzianym prawem opcjiuzależniona jest od ilości posiadanych środków finansowych budżetu Gminy Waganiec.Zamawiający zobowiązuje się do zawiadomienia Wykonawcy o terminie zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie podstawowym lub o przedłużeniu realizacji przedmiotuzamówienia o zakres przewidziany prawem opcji do 15 czerwca 2021 r. W okresie realizacjizamówienia z prawem opcji obowiązywała będzie cena ofertowa brutto za wykonanie zadaniaokreślona w Formularzu ofertowym Wykonawcy. Wykonawca nie może domagać siędodatkowego wynagrodzenia lub odszkodowania, w przypadku gdy Zamawiający nie skorzysta zopcji przewidzianej zamówieniu lub skorzysta z niej tylko częściowo. Prawo opcji jestuprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacjininiejszego zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcjiWykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Skorzystanie z prawa opcji niewymaga zmiany warunków umowy, ani też zawarcia umowy na nowych warunkach.Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru RobótBudowlanych dotycząca tego zakresu robót budowlanych stanowi załącznik nr 8 do SWZ.

Po zmianie:
Prawo opcji.Zamawiający przewiduje na podstawie art. 441 ustawy Pzp, zgodnie z opcją,dodatkowy zakres wykonywania robót budowlanych pn. „Utwardzenie istniejących ciągów dróg gminnych” poza termin realizacji zamówienia podstawowego. Minimalny gwarantowany poziom zamówienia, zostanie zrealizowany w okresie od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2021 r. w ramach zamówienia podstawowego. Część objęta opcją obejmuje roboty budowlane pn. „Utwardzenie istniejącego ciągu drogi gminnej zlokalizowanej na działce 17, obręb geodezyjny Przypust”. Termin wykonania opcji pokrywa się z terminem realizacji zamówienia podstawowego, tj. do dnia 31 sierpnia 2021 r. Realizacja zakresu robót budowlanych w terminie przewidzianym opcją uzależniona jest od ilości posiadanych środków finansowych budżetu Gminy Waganiec. Zamawiający zobowiązuje się do zawiadomienia Wykonawcy o terminie zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie podstawowym lub o przedłużeniu realizacji przedmiotu zamówienia o zakres przewidziany opcją do 15 czerwca 2021 r. W okresie realizacji zamówienia z opcją obowiązywała będzie cena ofertowa brutto za wykonanie zadania określona w Formularzu ofertowym Wykonawcy. Wykonawca nie może domagać się dodatkowego wynagrodzenia lub odszkodowania, w przypadku gdy Zamawiający nie skorzysta z opcji przewidzianej zamówieniu lub skorzysta z niej tylko częściowo. Opcja jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Skorzystanie z opcji nie wymaga zmiany warunków umowy, ani też zawarcia umowy na nowych warunkach. Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dotycząca tego zakresu robót budowlanych stanowi załącznik nr 8 do SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania

Przed zmianą:
2021-09-30

Po zmianie:
2021-08-31

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
Zdolności technicznej i zawodowej:1. zdolności technicznej: Na potwierdzenie spełnienia warunku zdolności technicznej Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał niewcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwazamówienia odpowiadające swoim rodzajem, robotom budowlanym stanowiącym przedmiotzamówienia polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie dróg na o wartościjednostkowej każdego z zamówień równej lub wyższej niż 300.000,00 zł brutto.2. zdolnościzawodowej:Na potwierdzenie spełnienia warunku zdolności zawodowej Wykonawcazobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował:1) minimum jedną osobą, którabędzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowaniarobotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej.

Po zmianie:
Zdolności technicznej i zawodowej: Na potwierdzenie spełnienia warunku zdolności technicznej Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie dróg o wartości jednostkowej każdego z zamówień równej lub wyższej niż 150.000,00 zł brutto2. zdolnościzawodowej:Na potwierdzenie spełnienia warunku zdolności zawodowej Wykonawcazobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował:1) minimum jedną osobą, którabędzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowaniarobotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.5. Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.6. Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia

Przed zmianą:

Po zmianie:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-04-12 12:00

Po zmianie:
2021-04-15 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-04-12 12:30

Po zmianie:
2021-04-15 12:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-05-11

Po zmianie:
2021-05-14

2021-04-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.