eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Zamówienie na roboty budowlane polegające na remoncie sali obrad w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 33.



Ogłoszenie z dnia 2021-04-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00028430 z dnia 2021-04-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zamówienie na roboty budowlane polegające na remoncie sali obrad w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 33.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 18 41 41 600

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 18 41 41 700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@nowosadecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zamówienie na roboty budowlane polegające na remoncie sali obrad w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 33.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8a9f934-710e-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028430

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000672/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Roboty budowlane polegające na remoncie sali obrad w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu, przy ul. Jagiellońskiej 33

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008206/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 499594,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres rzeczowy przedmiotowych robót budowlanych obejmuje w szczególności:a) wymianę stolarki zewnętrznej okiennej i balkonowej,b) wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej,c) wykonanie powłok ścian i sufitów,d) wykonanie podłogi z drewna dębowego,e) wykonanie klimatyzacji, oświetlenia i instalacji teleinformatycznej,f) dostawę wyposażenia sali obrad, na które składają się w szczególności:• modułowe prezydium wraz z postumentami i mównicą,• mobilne stanowisko do głosowania,• stanowisko realizatorskie,• stoły,• gablota.Szczegółowe zestawienie wyposażenia sali obrad zawiera dokumentacja techniczna (zwana również „dokumentacją projektową”), stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ.UWAGA:A. Wszędzie, gdzie w dokumentach postępowania jest mowa o panelach do zabudowy ścian „z drewna bukowego” albo „z drewna bukowego lub dębowego”, zamawiający wymaga zastosowania paneli z drewna dębowego.B. Wszędzie, gdzie w dokumentach postępowania jest mowa o „drzwiach wewnętrznych”, zamawiający wymaga zastosowania elementów z drewna dębowego zamiast z drewna bukowego.C. Zamawiający wymaga, aby pokrywy podłogowych gniazd elektrycznych (8 szt.) wykonane zostały z tego samego materiału, co podłoga.D. Wszędzie, gdzie w dokumentach postępowania jest mowa o „herbie Nowego Sącza”, należy przyjąć „herb Powiatu Nowosądeckiego”.E. Wszędzie, gdzie w dokumentach postępowania jest mowa o „napisie STAROSTWO POWIATOWE W NOWYM SĄCZU”, należy przyjąć „napis POWIAT NOWOSĄDECKI”2. Miejsce realizacji robót budowlanych:Budynek Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, województwo małopolskie.Budynek administracyjny, w którym prowadzone będą roboty budowlane jest obiektem użytkowanym zgodnie z jego przeznaczeniem. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób zapewniający niezakłócone użytkowanie obiektu oraz zachowanie bezpieczeństwa osób znajdujących się w obiekcie i w jego pobliżu. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić swobodny i bezpieczny dostęp do budynku oraz do terenów wokół budynku (chodniki, parking itd.) nie objętych remontem. W tym zakresie prace powinny być prowadzone w uzgodnieniu z Dyrektorem Wydziału Administracyjnego Starostwa Powiatowego. Zamawiający umożliwi prowadzenie robót budowlanych w dniach od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 21:00.3. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony za pomocą dokumentacji technicznej (zwanej również „dokumentacją projektową”), stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ, na którą składają się:• projekt wykonawczy w branży architektonicznej,• projekt wykonawczy w branży sanitarnej,• projekt wykonawczy w branży elektrycznej,• przedmiar robót,• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,• bioz,• wizualizacje sali obrad,• wzór herbu Powiatu Nowosądeckiego zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Statutu Powiatu Nowosądeckiego ogłoszonego Uchwałą Nr 265/XXII/13 z dnia 31 stycznia 2013 r. (UWAGA: herb jest symbolem Powiatu i podlega ochronie prawnej),• pozwolenie nr 209/2020 z dnia 25.08.2020 r. Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w zakresie wymiany stolarki okiennej (4 szt.) i balkonowej (1 szt.) na I piętrze budynku przy ul. Jagiellońskiej 33 w Nowym Sączu, oraz• zaświadczenie nr WAU.RAB.6743.317.2020.JM z dnia 12.10.2020 r. Prezydenta Miasta Nowego Sącza o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych polegających na remoncie sali obrad wraz z wymianą stolarki okiennej i balkonowej oraz instalacjami: klimatyzacji, elektryczną na działce nr 17 w obr. 76 przy ul. Jagiellońskiej 33 w Nowym Sączu.4. Wskazane roboty budowlane mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i dokumentacją techniczną. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, przedmiar robót będący częścią załącznika nr 1 do SWZ stanowi jedynie materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem, zatem wykonawca nie może powoływać się na przedmiar jako podstawę wyceny oferty.5. Podane w dokumentacji technicznej ewentualne znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, nazwy własne towarów lub ich producentów, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.6. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.7. Zamawiający wymaga, by na roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia wykonawca udzielił minimum 5 - letniej gwarancji jakości i rękojmi (uwaga: okres gwarancji jakości i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt XIII ppkt 4 SWZ).8. Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż cena całkowita brutto podana w ofercie wykonawcy. Ubezpieczenie (polisa OC) musi być ważne na dzień zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zamawiającemu przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie w/w ubezpieczenia OC. W przypadku, gdy polisa wygasa w trakcie trwania umowy na realizację zamówienia, wykonawca jest zobowiązany do przedłużenia polisy lub zawarcia nowej umowy ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą od ceny całkowitej brutto podanej w ofercie wykonawcy i przedłożenia zamawiającemu oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia OC. Tym samym wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż cena całkowita brutto podana w ofercie wykonawcy. W przypadku, gdy wykonawca nie przedłoży oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentu potwierdzającego przedłużenie polisy OC lub zawarcie nowej umowy ubezpieczenia, zamawiający może odstąpić od umowy i obciążyć wykonawcę karą umowną za odstąpienie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.9. Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego, zatem zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji technicznej) wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.10. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.11. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy Pzp określa wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osoby/osób wykonującej/-ych wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy /tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320/:a) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby/osób wykonującej/-ych czynności w trakcie realizacji zamówienia:Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca w związku z realizacją zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy osobę/osoby wykonującą/-e czynności:- w zakresie prac związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej,- w zakresie prac związanych z wykonaniem powłok ścian i sufitów,- w zakresie prac związanych z wykonaniem podłogi,- w zakresie prac związanych z wykonaniem klimatyzacji,- w zakresie prac związanych z wykonaniem oświetlenia,- w zakresie prac związanych z wykonaniem instalacji teleinformatycznej,- w zakresie prac związanych z montażem wyposażenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 598000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 799428,02

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 598000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMSTUDIO.PL | Marcin Waśko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343093134

7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 178 nr 17

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 598000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.