Ogłoszenie z dnia 2023-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00476690/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
- 2022/BZP 00492942/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą i montażem foteli do Sali widowiskowej w Miejskim Domu Kultury w Radomsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radomsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 5
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radomsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.radomsko.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą i montażem foteli do Sali widowiskowej w Miejskim Domu Kultury w Radomsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c23051ca-722b-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00028381
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020272/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wraz z dostawą i montażem foteli do Sali Widowiskowej w Miejskim Domu Kultur CPV:39111200-5, 39113100-8
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. Miejski Dom Kultury w Radomsku – projekt nowej przestrzeni dla kultury – Etap II” Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa VI. Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu; Działanie VI.1. Dziedzictwo kulturowe i infrastruktura kultury; Poddziałanie VI.1.2. Dziedzictwo kulturowe i infrastruktura kultury.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476690/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.1.26.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 563781,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn. „Zakup wraz z dostawą i montażem foteli do Sali widowiskowej w Miejskim Domu Kultury w Radomsku ".
2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż foteli do Sali Widowiskowej w Miejskim Domu Kultury w Radomsku. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem technicznym, umową, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami prawa.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zawierają:
1) wzór/projekt umowy - stanowiący dodatek nr 9,
2) Opis techniczny- stanowiący dodatek nr 10.
4. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w umowie, opisie technicznym.
5. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy tam gdzie w opisie technicznym, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych, systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszy wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, specyfikacjach technicznych, systemach referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 ustawy, wykonawca może w ofercie zaproponować rozwiązania nieodpowiadające wprost normom referencyjnym, ale w równoważnym stopniu spełniające wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest podać w pkt 4 formularza ofertowego czy oferuje do wykonania przedmiotu zamówienia zastosowanie rozwiązań w równoważnym stopniu spełniających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Jeżeli Wykonawca nie zaznaczy żadnej odpowiedzi tj. ani TAK ani NIE, to wówczas Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie przedmiotu zamówienia odpowiadające wprost normom referencyjnym określonym w Opisie technicznym stanowiącym dodatek nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39111200-5 - Siedziska teatralne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113100-8 - Fotele
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 667539,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 667539,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 667539,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOJCIECH BLOND "BLOND`S PROMOTION"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011853820
7.3.3) Ulica: Rafaela 5
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-604
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOJCIECH BLOND "BLOND`S PROMOTION"
jakie przetargi wygrała firma
WOJCIECH BLOND "BLOND`S PROMOTION"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 667539,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Serwis sprzętu medycznego w Szpitalu Powiatowym w Radomsku, procedura powtórzona.
- Ubezpieczenie grupowe na życie dla pracowników Starostwa Powiatowego w Radomsku oraz pracowników jednostek organizacyjnych Powiatu Radomszczańskiego
- Wymiana nawierzchni boiska przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 4 w Radomsku
- Dostawa odczynników do diagnostyki laboratoryjnej wraz z dzierżawą aparatów dla Szpitala Powiatowego w Radomsku.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3923E odc. Lipowczyce-granica powiatu
- Remont rowów, wykonanie rowów, wykonanie przepustów oraz ścinanie poboczy przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Radomszczańskiego w 2025 roku
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- CP-24-631/2025 Dostawa i montaż mebli biurowych, socjalnych i bibliotecznych
- Sukcesywne dostawy foteli biurowych i krzeseł konferencyjnych do Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Projektów pn. "Centrum Usług Społecznych w Szczecinie", "Wygrana Rodzina w Szczecinie" oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych
- Zakup, dostawa i montaż foteli kinowych do Kina Promień w Rawiczu.
- Sprzedaż i dostawa foteli biurowych dla jednostek Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Dostawa foteli i innych mebli biurowych dla Urzędu Miasta Krakowa w 2025 roku
więcej: Siedziska teatralne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.