Ogłoszenie z dnia 2021-04-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00028373 z dnia 2021-04-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Leasing samochodu ciężarowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091581150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 523564304
1.5.8.) Numer faksu: +48523564304
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.glonek@pgkimino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pgkimino.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prowadzenie składowiska odpadów, produkcja kompostu, biogazu, inne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Leasing samochodu ciężarowego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44b7e1ab-71b6-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028373
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007138/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Leasing samochodu ciężarowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DMP. 3/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 135000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są koszty udzielonego leasingu na fabrycznie nowy samochód ciężarowy marki: Scania/Ekocel, model: P320/Medium X5. Rok produkcji: 2021. Wartość samochodu 1.069.854,00 zł brutto. Wartość netto: 869.800,00 zł. Umowę z dostawcą podpisano dnia 20 stycznia 2021 r. Termin dostawy został wyznaczony na dzień 20 kwietnia 2021 rok. Miejsce dostawy Inowrocław, ul. Bagienna 77.Warunki leasingu:a) leasing operacyjny (bilansowo, jako leasing finansowy), z podziałem na część kapitałową i odsetkową,b) raty leasingowe miesięczne (sposób liczenia rat leasingowych wg programu wykonawcy), c) okres trwania leasingu – 60 miesięcy, d) środkami rozliczeniowymi za usługę będzie złoty polski, e) termin płatności rat leasingowych będzie określony w umowie leasingu, f) wartość wstępnej opłaty leasingowej – 5 % wartości netto,g) wysokość kwoty wykupu po zakończeniu umowy leasingu - 1 % wartości netto,h) ilość rat – 59 równych rat, i) ubezpieczenia dokona Zamawiający,j) zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych opłat związanych z wykonaniem umowy (w szczególności opłat za administrowanie polisą ubezpieczeniową, opłat za administrowanie umową, opłat za wydruk itp.), nieuwzględnionych w złożonej ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55118,89
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93463,74
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55118,89
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Millennium Leasing Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260213126
7.3.3) Ulica: ul. Żaryna 2A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-593
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55118,89
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące
2021-04-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Dostawy wędlin wieprzowych
- Zakup wraz z dostawą kationowej emulsji asfaltowej do remontów cząstkowych- II
- "Likwidacja przełomów oraz remonty odcinków dróg powiatowych - część IV: remont drogi powiatowej nr 2511C Sójkowo - Sławęcin od km 1+990 do km 2+030 oraz od km 3+410 do km 3+690"
- Budowa instalacji SSP w budynku Żłobka Miejskiego "Maja" w Inowrocławiu
- Leasing fabrycznie nowego samochodu ciężarowego.
- Rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych o kodzie: 20 03 07 oraz odpadów ulegających biodegradacji o kodzie: 20 02 01 na terenie RIPOK przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu dostawczego finansowanego w formie leasingu
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego typu śmieciarka z zabudową jednokomorową
- DŁUGOTERMINOWY NAJEM CZTERECH FABRYCZNIE NOWYCH SAMOCHODÓW DLA CUPT.
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu elektrycznego bezemisyjnego (samochód dostawczy z nadwoziem typu "brygadówka") w formie leasingu operacyjnego na potrzeby MPGM TBS Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego używanego pojazdu specjalistycznego - śmieciarki bezpylnej jednokomorowej.
- Leasing fabrycznie nowego samochodu ciężarowego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.