Ogłoszenie z dnia 2021-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00015308/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00028328 z dnia 2021-04-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy wędlin dla Zakładu Karnego w Stargardzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W STARGARDZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Żołnierza 42
1.5.2.) Miejscowość: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: +48915763103
1.5.8.) Numer faksu: +48915763169
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_stargard@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zp.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zp.sw.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład Karny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy wędlin dla Zakładu Karnego w Stargardzie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb93a914-80e9-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028328
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015294/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy wędlin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015308/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2232.001.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 209343,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy następujących produktów:1.Baton drobiowy 650 kg.2.Kiełbasa krakowska parzona 350 kg.3.Kiełbasa parówkowa 900 kg.4.Kiełbasa śląska 4000 kg.5.Kiełbasa szynkowa 350 kg.6.Kiełbasa tatrzańska 650 kg.7.Kiełbasa żywiecka drobiowa 650 kg.8.Metka łososiowa 350 kg.9.Mielonka drobiowa 1000 kg.10.Mielonka wieprzowa 1000 kg.11.Mortadela drobiowa 1000 kg.12.Mortadela wieprzowa z papryką 1000 kg.13.Pasztet drobiowy pieczony 100 kg.14.Pasztetowa drobiowa 1000 kg.15.Pasztetowa wieprzowa 1000 kg.16.Pieczeń drobiowa 1000 kg.17.Pieczeń wieprzowa 1000 kg.18.Polędwica drobiowa 350 kg.19.Salceson czarny ozorkowy 650 kg.20.Serdelki drobiowe 650 kg.21.Kiełbasa smakowita z indyka 650 kg.22.Szynka drobiowa 650 kg.23.Szynka tyrolska 350 kg.24.Szynka wieprzowa gotowana 350 kg.25.Kiełbasa biała parzona 850 kg.26.Polędwica sopocka 350 kg.27.Baleron 70 kg.28.Szynka tostowa drobiowa 350 kg.29.Kaszanka 1200 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131130-5 - Wędliny
15131134-3 - Kaszanka i inne wędliny krwiste
15131135-0 - Wędliny drobiowe
15131200-7 - Mięso suszone, solone, wędzone lub marynowane
15131310-1 - Pasztety
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 5
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195520,5
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288451,85
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195520,5
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "JOHN" Paweł John
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971049957
7.3.3) Ulica: Grotniki, ul. Źródlana 5
7.3.4) Miejscowość: Włoszakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-140
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195520,50
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-03-29 do 2022-03-282021-04-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI STARGARD
- Dostawa płynów infuzyjnych na potrzeby bieżącej działalności SPWZOZ w Stargardzie
- "Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na obszarze gminy Stargard"
- modernizacja wraz z scaleniem wolnego lokalu mieszkalnego przy ul. Wojska Polskiego 7/2 i 7/2A w Stargardzie
- Modernizacja centrum rekreacyjno-sportowego przy SP3
- Modernizacja boisk "Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 3 w Stargardzie
- Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej wzdłuż ulicy Kresowian w m. Witkowo Drugie.
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych, mięso, konserwy, jaja, ziemniaki
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 47 z Oddziałami integracyjnymi w Rudzie Śląskiej przy ul. Szramka 7.
- Dostawa mięsa i przetworów mięsnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO na II PÓŁROCZE 2025r."
- Dostawy żywności dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Radlinie, w okresie lipiec- grudzień 2025 roku, z podziałem na 6 zadań
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Sośnicy II półrocze 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.