Ogłoszenie z dnia 2021-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00013911/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-05
- 2021/BZP 00013911/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-05 (po zmianach)
- 2021/BZP 00013911/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-05 (po zmianach)
- 2021/BZP 00013911/04 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-05 (po zmianach)
- 2021/BZP 00013970/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-05
- 2021/BZP 00015597/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-10
- 2021/BZP 00015624/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00027937 z dnia 2021-04-06 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji instalacji elektrycznych i domofonowych w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji instalacji elektrycznych i domofonowych w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe38ab91-7ab8-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027937
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001086/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Wykonanie usług konserwacji i napraw instalacji elektrycznych w budynkach komunalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013911/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 394229,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) przegląd i konserwacja elektrycznych instalacji budynkowych tj. bieżące oględziny głównych tablic rozdzielczych (GTR), puszek rozgałęźnych i zabezpieczeń wewnętrznych linii zasilających (WLZ), zabezpieczeń przelicznikowych z utrzymaniem ich w należytym stanie technicznym (sprawdzenie docisku śrub zaworów, przewodów, oczyszczaniu końcówek przewodów i elementów zacisków łączących) oraz utrzymanie czystości w urządzeniach rozdzielczych (rozdzielnice, puszki rozgałęźne) – zgodnie z harmonogramem wykonanym przez wyznaczonego pracownika Zarządcy; wykonanie ww. czynności musi być potwierdzone protokołem odbioru przez Zarzadcę;2) wymiana niesprawnych opraw, przycisków i wszelkiego rodzaju wyłączników i żarówek;3) sprawdzanie układu zabezpieczającego i sygnalizacyjnego sterowania pracą pomp przy jakichkolwiek nieprawidłowościach, regulacja lub wymiana jego elementów; 4) wymiana: uszkodzonych zabezpieczeń przedlicznikowych OK, TY, GZ oraz zabezpieczeń w tablicach GTR i WLZ), uszkodzonych napisów, oznaczeń, schematów oraz dorabianie brakujących osłon, dekli i zamknięć;5) naprawa i wymiana uszkodzonej instalacji w lokalach mieszkalnych, pustostanach, klatkach schodowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 340614,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) przegląd i konserwacja elektrycznych instalacji budynkowych tj. bieżące oględziny głównych tablic rozdzielczych (GTR), puszek rozgałęźnych i zabezpieczeń wewnętrznych linii zasilających (WLZ), zabezpieczeń przelicznikowych z utrzymaniem ich w należytym stanie technicznym (sprawdzenie docisku śrub zaworów, przewodów, oczyszczaniu końcówek przewodów i elementów zacisków łączących) oraz utrzymanie czystości w urządzeniach rozdzielczych (rozdzielnice, puszki rozgałęźne) – zgodnie z harmonogramem wykonanym przez wyznaczonego pracownika Zarządcy; wykonanie ww. czynności musi być potwierdzone protokołem odbioru przez Zarzadcę;2) wymiana niesprawnych opraw, przycisków i wszelkiego rodzaju wyłączników i żarówek;3) sprawdzanie układu zabezpieczającego i sygnalizacyjnego sterowania pracą pomp przy jakichkolwiek nieprawidłowościach, regulacja lub wymiana jego elementów; 4) wymiana: uszkodzonych zabezpieczeń przedlicznikowych OK, TY, GZ oraz zabezpieczeń w tablicach GTR i WLZ), uszkodzonych napisów, oznaczeń, schematów oraz dorabianie brakujących osłon, dekli i zamknięć;5) naprawa i wymiana uszkodzonej instalacji w lokalach mieszkalnych, pustostanach, klatkach schodowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 178676,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia cz. 3 - naprawa, konserwacja i wymiana instalacji domofonów:1) przeglądy instalacji domofonowej i usunięcie nieprawidłowości, w tym zabezpieczenie kabli usuniecie uszkodzeń i zwarć; 2) naprawa lub wymiana rygla elektromagnetycznego (elektrozamków) w drzwiach wejściowych;3) utrzymywanie domofonów w takim stanie technicznym, aby działały bezawaryjnie i można z niej było korzystać bez przeszkód,;4) naprawa lub wymiana elektrozamków i wkładek zamka uniwersalnego;5) naprawa przewodów oraz instalacji, puszek, gniazd;6) naprawa lub wymiana układów zasilania oraz wzmacniaczy;7) naprawa lub wymiana transformatora do domofonu;8) naprawa lub wymiana głośnika w kasecie oraz wzmacniacza z mikrofonem;9) wymiana lub usunięcie nazwisk (system analogowy) na panelach, kasetach zewnętrznych;10) naprawa lub wymiana szyldów kasety;11) naprawa lub wymiana panelu sterowania;12) wymiana przycisków panelu sterowania;13) naprawa centrali domofonowej;14) usuwanie przerwy w dopływie sygnału między panelem sterowania a aparatem słuchawkowym w mieszkaniu;15) przełożenie instalacji domofonowej przy wymianie drzwi wejściowych, z przykryciem przewodów;16) wymiana wkładki patentowej;17) składanie pisemnej informacji do Zarządcy w zakresie potrzeby zmiany instalacji domofonowej.4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 66397,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218622,50
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218622,50
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218622,50
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Omega Paweł Zieliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562483408
7.3.3) Ulica: Miechowice 3
7.3.4) Miejscowość: Miechowice
7.3.5) Kod pocztowy: 88-101
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218622,5
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117627,5
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117627,5
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117627,5
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Omega Paweł Zieliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562483408
7.3.3) Ulica: Miechowice 3
7.3.4) Miejscowość: Miechowice
7.3.5) Kod pocztowy: 88-101
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117627,5
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57979
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57979
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57979
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Omega Paweł Zieliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562483408
7.3.3) Ulica: Miechowice 3
7.3.4) Miejscowość: Miechowice
7.3.5) Kod pocztowy: 88-101
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57979
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-04-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Doposażenie placów zabaw na terenie gminy Inowrocław
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do strzykawek automatycznych marki Ulrich na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Dostawa przeciwciał i odczynników detekcyjnych do badań immunohistochemicznych i SISH wraz z dzierżawą aparatu do immunohistochemii na potrzeby Zakładu Patomorfologii
- Świadczenie usług interwencji kryzysowej w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław - by żyło nam się piękniej"
- Wykonanie prac konserwacyjnych na rowach otwartych odprowadzających wody opadowe i roztopowe na terenie miasta Inowrocławia
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.