eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › ZADANIE I - Zakup oleju napędowego ON w punkcie sprzedaży Sprzedawcy do samochodów SPZZOZ w Przysusze ZADANIE II - Zakup i dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni SPZZOZ w Przysusze



Ogłoszenie z dnia 2022-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZADANIE I - Zakup oleju napędowego ON w punkcie sprzedaży Sprzedawcy do samochodów SPZZOZ w Przysusze

ZADANIE II - Zakup i dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni SPZZOZ w Przysusze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670205134

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al.Jana Pawła II 9A

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483833505

1.5.8.) Numer faksu: 483833504

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzzozprzysucha.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzozprzysucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.spzzozprzysucha.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZADANIE I - Zakup oleju napędowego ON w punkcie sprzedaży Sprzedawcy do samochodów SPZZOZ w Przysusze

ZADANIE II - Zakup i dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni SPZZOZ w Przysusze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1aa8aaf-5432-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00027907

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00284128/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 ZADANIE I - Zakup oleju napędowego ON w punkcie sprzedaży Sprzedawcy do samochodów SPZZOZ w Przysusze ZADANIE II - Zakup i dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni SPZZOZ w Przysusze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320003/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 01/ZP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 629280 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 1 „Zakup oleju napędowego ON w punkcie sprzedaży „Sprzedawcy”
do samochodów SPZZOZ w Przysusze ”
Kod CPV – 09134100-8 olej napędowy
Przewidywana ilość zakupu na bazie 2020 r.i 2021r. – 18.000 l x 2 = 36 000l. Ilość paliwa może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w trakcie realizacji umowy w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż oleju napędowego ON w punkcie sprzedaży ,,Sprzedawcy’
Towar sprzedawany będzie zgodnie z każdorazowym zapotrzebowaniem „Zamawiającego”. Sprzedawca oleju napędowego ON musi posiadać stację paliw w odległości max 10 km od siedziby zamawiającego.
Paliwo musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych paliw ciekłych (Dz. U. z 2015
roku, poz.1680) oraz normy PN-EN 590
Sprzedaż oleju napędowego będzie się odbywać według zadysponowanych ilości.. Zabezpieczenie przez „Sprzedawcę” ciągłości dostępu do paliwa, bez względu na warunki atmosferyczne i rynkowe, w dni powszechne oraz w niedziele i święta w ciągu całej doby. Sprzedawca musi posiadać koncesje wymagane na podjęcie działalności w zakresie objętym Zamówieniem. Ceny za paliwo pobrane przez zamawiającego będą naliczane wg cen obowiązujących w dniu zakupu u producenta PKN ORLEN pomniejszone o upust cenowy udzielony zamawiającemu w przetargu. Za cenę przyjmuje się łączną wartość oferty brutto (z podatkiem VAT). Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Podana cena oferty, musi obejmować wszystkie koszty z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT, innych opłat i podatków, opłat celnych, kosztów pierwotnej legalizacji, kosztów opakowania oraz ewentualnych upustów i rabatów. Ceny należy podać w złotych polskich w postaci cyfrowej i słownej. Wszelkie rozliczenia finansowe między zamawiającym a dostawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
Każdorazowe pobranie oleju napędowego poprzez upoważnionych pracowników "Kupującego", kwitowane będzie imiennie z podaniem daty tankowania, markę i numer rejestracyjny pojazdu, imię i nazwisko pobierającego paliwo, ilość pobieranego paliwa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 175680,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2- „Zakup i dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni SPZZOZ w Przysusze”.
Kod CPV – 09135100-5 - olej opałowy

Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą do kotłowni budynków Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przysusze oleju napędowego grzewczego o parametrach odpowiadających normie PN-C-96024:
- Temperatura zapłonu, min. 56°C
- Gęstość w temp. 15°C - max. 860 kg/m³
-Skład frakcyjny, do temp. 250°C destyluje max. 65% (V/V)
-Skład frakcyjny, do temp. 350°C destyluje max. 85% (V/V)
-Lepkość kinematyczna w temp. 20°C max 6,00 mm2/s
-Temperatura płynięcia max. -20°C
- Zawartość wody max.200mg/kg
-Zawartość zanieczyszczeń stałych max.24mg/kg
-Pozostałość po koksowaniu (z 10% pozostałości destylacyjnej) max.0,3%(m/m)
-Pozostałość po spopieleniu max.0,01%(m/m)
-Wartość opałowa min.42,6MJ/kg
- Zawartość siarki, max. 0,10 % (m/m)
-Barwa - czerwona
Planowana ilość zakupu na podst. 2020 i 2021 r. 70 000 x 2 = 140 000 l. z możliwością zmniejszenia.
- dostawa oleju według zadysponowanych ilości, o jakości potwierdzonej stosownym certyfikatem wystawionym przez producenta lub uprawnioną jednostkę dołączonym do każdej dostawy,
- zabezpieczenie przez dostawcę ciągłości dostaw oleju, bez względu na warunki atmosferyczne i rynkowe, itp. (utrzymywanie przez Dostawcę 30 dniowych zapasów paliwa dla Zamawiającego przewidzianych przepisami prawa dla „przedsiębiorstw energetycznych” w magazynie własnym,
- dostawa objęta przedmiotem zamówienia musi być zgodna z obowiązującymi przepisami
załadunku, transportu paliw oraz warunkami zawartymi w niniejszych warunkach. Dostawa
sukcesywna wg telefonicznych dyspozycji Zamawiającego składanych na 3 dni przed
wymaganym terminem dostawy, samochodem cysterną do kotłowni należących do
SPZZOZ w Przysusze.

- Dostawca musi posiadać koncesje wymagane na podjęcie działalności w zakresie objętym
zamówieniem.
- Ceny za paliwo pobrane przez zamawiającego będą naliczane wg cen obowiązujących w dniu zakupu u producenta PKN ORLEN pomniejszone o upust cenowy udzielony zamawiającemu w przetargu. Za cenę przyjmuje się łączną wartość oferty brutto (z podatkiem VAT). Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Podana cena oferty, musi obejmować wszystkie koszty z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT, innych opłat i podatków, opłat celnych, kosztów pierwotnej legalizacji, kosztów opakowania oraz ewentualnych upustów i rabatów. Ceny należy podać w złotych polskich w postaci cyfrowej i słownej. Wszelkie rozliczenia finansowe między zamawiającym a dostawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.5.5.) Wartość części: 453600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATH Hernik Sp. jawna, A.Hernik & T.Hernik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:670819267

7.3.3) Ulica: Kierzkowska 1

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-01 do 2024-01-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 546000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 546000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. EKO-STAMAR Stanisław Marczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 290152819

7.3.3) Ulica: Zachodnia 19

7.3.4) Miejscowość: Końskie

7.3.5) Kod pocztowy: 26-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 546000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-01 do 2024-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.