Og³oszenie z dnia 2025-01-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00117273/01 - Wynik z dnia 2025-02-24
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej przeznaczonej do usuwania ubytków
w nawierzchniach bitumicznych sposobem na zimno na drogach powiatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Bia³ostocki - Powiatowy Zarz±d Dróg w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9661579415
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Za¶cianki, Szosa Baranowicka 37
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-522
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzd.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://pzdb.st.bialystok.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Zarz±dzanie drogami publicznymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej przeznaczonej do usuwania ubytków
w nawierzchniach bitumicznych sposobem na zimno na drogach powiatowych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-47d9b221-e210-4c23-9bbc-551506a678ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00027804
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://pzd-bialystok.logintrade.net/zapytania_email,187085,aa1989d2aeb649fa48b0e64dc6168a6d.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzd-bialystok.logintrade.net/zapytania_email,187085,aa1989d2aeb649fa48b0e64dc6168a6d.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy Przetargowej Powiatowego Zarz±du Dróg w Bia³ymstoku: https://pzd-bialystok.logintrade.net/
Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie Przetargowej Powiatowego Zarz±du Dróg w Bia³ymstoku ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach.
2. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, s³u¿±cym z³o¿eniu oferty przez Wykonawcê, jest jego prawid³owe z³o¿enie na Platformie w wierszu oznaczonym tytu³em oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postêpowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcê jest bezp³atne.
3. Szczegó³owe Instrukcje korzystania z Platformy dostêpne s± pod adresem:
https://pzd-bialystok.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Wsparcia technicznego w zakresie dzia³ania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A. ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wroc³aw, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedzia³ku do pi±tku (dni robocze) w godz. 8:00 – 16:00.
4. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis w formatem PAdES,
- dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES.
Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie podpisu osobistego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca siê podpis wewnêtrzny (otoczony),
- dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ podpisem zewnêtrznym lub otaczaj±cym.
Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie podpisu zaufanego.
- wielko¶æ dokumentów nie mo¿e przekraczaæ 10 MB
• dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis formatem PAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .pdf),
• dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .xml).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje o obowi±zuj±cych zasadach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dyrektor Powiatowego Zarz±du Dróg w Bia³ymstoku, Za¶cianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Bia³ystok, tel. (85) 740-22-17, e-mail: pzd@pzd.bialystok.pl;
2) w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych, mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, za po¶rednictwem adresu e-mail: pzd@iod.podlasie.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu:
a) zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
b) archiwizacji
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO”;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp” oraz innym uprawnionym podmiotom na podstawie przepisów prawa;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji w/w celów, w szczególno¶ci zgodnie z ustaw± Pzp, ustaw± o pañstwowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wewnêtrznymi aktami prawnymi obowi±zuj±cymi u Zmawiaj±cego
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Pani/Pana dane osobowe zostan± przekazane poza teren Polski, tylko w sytuacji, gdy taki obowi±zek wynikaæ bêdzie
z przepisów prawa;
9) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych 1);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
10) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy informuje, i¿ Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu. Do obowi±zków tych nalez± m.in. obowi±zki wynikaj±ce z RODO, w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ (chyba, ¿e dysponuje ju¿ tymi informacjami (art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto Wykonawca winien w imieniu i na rzecz Administratora wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu (administratorowi danych osobowych) i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ o których mowa w art. 14 ust.5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2620.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej przeznaczonej do usuwania ubytków
w nawierzchniach bitumicznych sposobem na zimno na drogach powiatowych.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdzia³ I pkt 3 SWZ, rozdzia³ III SWZ, projektowane postanowienia umowne - rozdzia³ V SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44113700-2 - Materia³y do naprawiania nawierzchni drogowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44113620-7 - Asfalt
44113610-4 - Bitum
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1. Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu przewiduje prawo opcji, o której mowa w art. 441 ustawy pzp w pe³nym lub w czê¶ciowym zakresie.2. Zamawiaj±cy szacuje, i¿ przeznaczy na realizacjê zamówienia objêtego opcjê kwotê 100 000,00 z³ brutto.
3. Wymagania dotycz±ce zakupu przedmiotu zamówienia w ramach opcji s± takie same, jak w zakresie podstawowym zamówienia.
4. Opcja jest uprawnieniem zamawiaj±cego, z którego mo¿e ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiaj±cy ma prawo skorzystaæ z opcji w przypadku gdy zostanie wykorzystane zamówienie podstawowe.
5. Skorzystanie z opcji, w ca³o¶ci lub w czê¶ci, jest zastrze¿one do wy³±cznej decyzji Zamawiaj±cego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z opcji w ca³o¶ci lub czê¶ci Wykonawcy nie bêdzie przys³ugiwa³o dodatkowe wynagrodzenie, ani jakiekolwiek roszczenie.
6. Realizacja opcji bêdzie nastêpowa³a poprzez z³o¿enie przez Zamawiaj±cego pisemnego o¶wiadczenia woli o realizacji opcjonalnej czê¶ci zamówienia w ca³o¶ci lub w czê¶ci.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w Rozdziale I pkt 18 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³uw postêpowaniu dotycz±ce:
1.1.zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie ¿adnych wymagañ
1.2. kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie ¿adnych wymagañ;
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie ¿adnych wymagañ;
1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – w celu potwierdzenia spe³nienia warunku wykonawca winien wykazaæ siê, ¿e:
a) wykona³ lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy mieszanki mineralno-bitumicznej o warto¶ci min. 100 000,00 z³ brutto ka¿da wraz z dowodami okre¶laj±cymi czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, a je¿eli wykonawca
z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ nadal wykonywanych – referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W zakresie warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1. wykaz dostaw wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane lub s± wykonywane (na lub wg za³±cznika nr 4), z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencji b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Wymagane przedmiotowe ¶rodki dowodowe:a) Krajowa Ocena Techniczna wydana przez uprawnion± jednostkê, potwierdzaj±ca zgodno¶æ z wymaganiami lub cechami okre¶lonymi
w opisie przedmiotu zamówienia - Rozdzia³ III SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Je¿eli wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta z³o¿ona przez Wykonawcê powinna zawieraæ:• wype³niony formularz oferty sporz±dzony wg wzoru stanowi±cego Rozdzia³ II SWZ;
• informacja o czê¶ci zamówienia jak± Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcy na formularzu oferty;
• pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
• pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
• o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania i spe³nieniu warunków udzia³u
w postepowaniu - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ;
• o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia z postêpowania oraz spe³nienia warunków udzia³u w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby Za³±cznik nr 2 do SWZ (je¿eli dotyczy);
• zobowi±zanie do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia Za³±cznik nr 3 do SWZ (je¿eli dotyczy);
• o¶wiadczenie o podziale zakresu zamówienia, o którym mowa w pkt 11.2 SWZ, Za³±cznik nr 5 do SWZ (je¿eli dotyczy);
• Krajow± Ocenê Techniczn± wydawan± przez uprawnion± jednostkê.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o zamówienie publiczne. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty), chyba ¿e w przypadku spó³ki cywilnej, z umowy tej spó³ki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbêdne bêdzie za³±czenie do oferty umowy spó³ki cywilnej).Dokument pe³nomocnictwa okre¶laj±cy jego zakres powinien byæ przed³o¿ony zgodnie z zapisami ppkt 16.10.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych – Lider;
Wype³niaj±c formularz ofertowy oraz inne dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê” w miejscu „nazwa
i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
Wykonawcy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany postanowieñ umowy okre¶lone zosta³y w rozdziale V SWZ - projektowane postanowienia umowne7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-23 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy Przetargowej Powiatowego Zarz±du Dróg w Bia³ymstoku https://pzd-bialystok.logintrade.net/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-23 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-21
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Z postêpowania wyklucza siê Wykonawców w przypadkach okre¶lonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.2. Zamawiaj±cy nie przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.
3. Z postêpowania wyklucza siê Wykonawców w przypadkach okre¶lonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835).
4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 ustawy pzp, je¿eli udowodni Zamawiaj±cemu, ¿e spe³ni³ ³±cznie przes³anki okre¶lone w art. 110 ust. 2 ustawy pzp.
5. Zamawiaj±cy oceni, czy podjête przez Wykonawcê czynno¶ci, o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy pzp, s± wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci, uwzglêdniaj±c wagê i szczególne okoliczno¶ci czynu Wykonawcy. Je¿eli podjête przez Wykonawcê czynno¶ci nie s± wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci, Zamawiaj±cy wyklucza Wykonawcê.
6. Wykonawca mo¿e zostaæ wykluczony przez zamawiaj±cego na ka¿dym etapie postêpowania o udzielenie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Dostawa 7 mobilnych stacji uzdatniania wody
- Roboty instalacyjne sanitarne w zakresie instalacji wodoci±gowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i gazowych wraz z towarzysz±cymi robotami budowlanymi maj±ce na celu usuniêcie awarii.
- Us³uga monitoringu i ochrony fizycznej Epi-Centrum Nauki
- "Dostawa produktów farmaceutycznych"
- Zakup urz±dzenia do terapii CRET
- "Dostawa sprzêtu informatycznego i oprogramowania na potrzeby Muzeum Podlaskiego w Bia³ymstoku"
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





