Og³oszenie z dnia 2024-01-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00102431/01 - Wynik z dnia 2024-02-13
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy oleju opa³owego lekkiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kruklanki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671248
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 22 Lipca 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kruklanki
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-612
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - E³cki
1.5.7.) Numer telefonu: 874217002
1.5.8.) Numer faksu: 874217002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@kruklanki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kruklanki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy oleju opa³owego lekkiego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9514e4d3-b05f-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00027662
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00022381/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup oleju opa³owego lekkiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://przetargi.kruklanki.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.kruklanki.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków
komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej - Platformy Zamówieñ Publicznych
ZETOPZP pod adresem https://przetargi.kruklanki.pl - zwanej dalej Platform±Ofertê wraz z
za³±cznikami sporz±dza siê w jêzyku polskim w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê uprawnion±, pod
rygorem niewa¿no¶ci.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kruklanki;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy w Kruklankach jest Pan/Pani
e - mail: iod@kruklanki.pl
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawy oleju opa³owego lekkiego”, znak sprawy: PBO.271.1.2024 prowadzonym w trybie podstawowym.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Pzp.
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
5. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
7. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
8. Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PBO.271.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 246000,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa oleju opa³owego lekkiego w ilo¶ci szacunkowej oko³o 60.000,00 litrów (s³ownie: sze¶ædziesiêciu tysiêcy litrów) do Urzêdu Gminy w Kruklankach, Biblioteki i O¶rodka Kultury Gminy Kruklanki, Gminnego O¶rodka Zdrowia w Kruklankach, Szko³y Podstawowej w Kruklankach, Budynku w Boæwince, Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Kruklankach.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach
poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek udzia³u za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjna tego ubezpieczenia na kwotê nie mniejsza ni¿ 100.000,00 z³.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiaj±cy uzna warunek udzia³u za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie zrealizowa³ 2 zamówienia na dostawy oleju opa³owego lekkiego o warto¶ci powy¿ej 100.000,00 z³ brutto (wykazaæ dla ka¿dego zamówienia oddzielnie). Wykazane zamówienia zostan± uznane, je¶li bêd± poparte dokumentem potwierdzaj±cym, i¿ dostawa oleju by³a wykonana zgodnie z umow± (np. referencje) z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy dostawy zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek udzia³u za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjna tego ubezpieczenia na kwotê nie mniejsza ni¿ 100.000,00 z³.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiaj±cy uzna warunek udzia³u za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie zrealizowa³ 2 zamówienia na dostawy oleju opa³owego lekkiego o warto¶ci powy¿ej 100.000,00 z³ brutto (wykazaæ dla ka¿dego zamówienia oddzielnie). Wykazane zamówienia zostan± uznane, je¶li bêd± poparte dokumentem potwierdzaj±cym, i¿ dostawa oleju by³a wykonana zgodnie z umow± (np. referencje) z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy dostawy zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek udzia³u za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjna tego ubezpieczenia na kwotê nie mniejsza ni¿ 100.000,00 z³.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiaj±cy uzna warunek udzia³u za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie zrealizowa³ 2 zamówienia na dostawy oleju opa³owego lekkiego o warto¶ci powy¿ej 100.000,00 z³ brutto (wykazaæ dla ka¿dego zamówienia oddzielnie). Wykazane zamówienia zostan± uznane, je¶li bêd± poparte dokumentem potwierdzaj±cym, i¿ dostawa oleju by³a wykonana zgodnie z umow± (np. referencje) z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy dostawy zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 3.000,00 z³.2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w banku BS Wêgorzewo o/Kruklanki nr rachunku 48 9348 0000 0397 0931 2000 0010 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postêpowaniu na „Dostawy oleju opa³owego lekkiego”.
5. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2)-4) nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu wraz z Ofert± w oryginale w postaci elektronicznej
tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê na dan± czê¶æ zamówienia przez ca³y okres zwi±zania ofert±. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium
w sposób nieprawid³owy, lub nie bêdzie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona z postêpowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp.
7. Tre¶æ gwarancji wadialnej musi zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji/porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem – okre¶lenie przedmiotu zamówienia
3) kwotê gwarancji/porêczenia,
4) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia bezwarunkowo
i nieodwo³alnie kwoty gwarancji/porêczenia na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 PZP.
8. Zamawiaj±cy zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, októrych mowa w ust. 3 sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak
podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim
ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-22 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Gmina Kruklanki ul. 22 Lipca 10, 11-612 Kruklanki
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-22 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opa³owego
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego w sezonie grzewczym 2025/2026 do budynków administrowanych przez Miasto i Gminê Czarny Dunajec, GZO oraz SGZPOZ w Czarnym Dunajcu
- Zakup i dostawa oleju napêdowego grzewczego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Zakup paliw.
- Dostawy oleju opa³owego lekkiego L-1- 120 m3
- Sukcesywna dostawa oleju napêdowego grzewczego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Psarach
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.