eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonywanie usług w zakresie konserwacji, napraw oraz usuwania awarii instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (...)



Ogłoszenie z dnia 2022-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług w zakresie konserwacji, napraw oraz usuwania awarii instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001956

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dewajtis 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-815

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uksw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/uksw

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/uksw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług w zakresie konserwacji, napraw oraz usuwania awarii instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69d520f7-3e25-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00027615

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00117741/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Konserwacja sanitarna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261534/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.371.20.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje obsługę techniczną w zakresie konserwacji, napraw oraz usuwania awarii instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz ze zintegrowaną automatyką oraz przyłączy i sieci sanitarnych w obiektach i na terenie należącym do UKSW w Warszawie wraz z dostawą materiałów i urządzeń niezbędnych do realizacji usługi.
Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia we własnym zakresie sprzętu i narzędzi koniecznych do wykonania przedmiotu umowy.
Zamawiający określa maksymalna kwotę na zakup materiałów, urządzeń i części zamiennych koniecznych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i konserwacji instalacji i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia 144 539,38 zł brutto w okresie trwania umowy.
Koszty materiałów, urządzeń i części zamiennych instalacji i sieci koniecznych do wymiany w trakcie realizacji umowy, koszty materiałów zużytych podczas wykonania prac określonych w części III OPZ, koszty napraw serwisowych urządzeń pokrywać będzie Zamawiający, na podstawie faktur wystawianych przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu do akceptacji trzy oferty cenowe przed zakupem materiałów lub oddaniem urządzenia do serwisu.
Koszty materiałów i części zamiennych instalacji i sieci sanitarnych koniecznych do wymiany w wyniku awarii lub sytuacji niecierpiących zwłoki, w tym koszty niezbędnych napraw w serwisach producenta pokrywać będzie Zamawiający, na podstawie faktur wystawianych przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania w fakturach cen nie wyższych niż średnie ceny określone w Biuletynie SEKOCENBUDU w danym kwartale, lub stosowanych przez producenta.
Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego usuwania i utylizacji we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich urządzeń i materiałów eksploatacyjnych wymienianych w ramach usuwania awarii, naprawy lub prac konserwacyjnych .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- opis przedmiotu zamówienia OPZ wraz z załącznikami – załącznik nr 8 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Gwarancja i rękojmia:
- Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – 24 miesiące.
- Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 24 miesiące.
Wizja lokalna:
Dodatkowym i obowiązkowym warunkiem przystąpienia do postępowania jest dokonanie wizji lokalnej w obiektach Zamawiającego i przy obecności przedstawiciela Zamawiającego.
Wizja jest możliwa w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00, po uprzednim uzgodnieniu terminu telefonicznie lub e-mailem.
Osobą właściwą do kontaktu dla celów wizji lokalnej ze strony Zamawiającego jest p. Radosław Konieczek - Specjalista ds. instalacji sanitarnych, T: +48 22 561 89 77, M: +48 508-324-416, email: r.konieczek@uksw.edu.pl

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 876635,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1041356,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 876635,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Tronix s.c. Rafał Sowiński

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Tronix s.c. Krystyna Sowińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272306543

7.3.3) Ulica: Olbrachta 58a/173

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-111

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 876635,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.