Ogłoszenie z dnia 2021-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00027553/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-02
- 2021/BZP 00027553/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-02 (po zmianach)
- 2021/BZP 00030079/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-09
- 2021/BZP 00165020/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-31
- 2021/BZP 00069162/01 - Wynik z dnia 2021-05-31
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00027571 z dnia 2021-04-02 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
dostawa staplerów wraz z ładunkami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290073
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Prądnicka 80
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 31-202
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitaljp2.krakow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027571
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-04-02
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00027553/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Termin wykonania umowy: sukcesywnie w ciągu 24 miesięcy od daty podpisania umowy z możliwością przedłużenia o kolejne 12 miesięcy (dotyczy wszystkich części).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Ceny określone przez Wykonawcę obowiązują przez cały okres trwania umowy. W trakcie trwania umowy możliwa jest zmiana cen w przypadku zmiany stawki VAT, jednakże zmiany w tym zakresie obowiązują dopiero po podpisaniu aneksu. W przypadku obniżenia stawki VAT, Wykonawca nie może uchylić się od podpisania aneksu.Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obydwie strony w szczególności przypadku zmiany stawki VAT - § 2 ust. 2
Po zmianie:
Ceny określone przez Wykonawcę obowiązują przez cały okres trwania umowy. W trakcietrwania umowy możliwa jest zmiana cen w przypadku zmiany stawki VAT, jednakże zmiany wtym zakresie obowiązują dopiero po podpisaniu aneksu. W przypadku obniżenia stawki VAT,Wykonawca nie może uchylić się od podpisania aneksuWszelkie zmiany i uzupełnienia umowypod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przezobydwie strony w szczególności:a. w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wprzypadku:- zmiany stawki VAT – (§ 2 ust. 2 niniejszej umowy);- wysokości minimalnegowynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawieustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; - zasadpodlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawkiskładki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne;- zasad gromadzenia iwysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, októrych mowa w ustawie z dnia 4października 2018 r. o pracowniczych planachkapitałowych (Dz.U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz.1074 i 1572),- jeżeli zmiany te będą miały wpływ koszty wykonania zamówienia przezWykonawcę. W drodze osobnego porozumienia, Strony zmienią wynagrodzenie Wykonawcy,określone w §2 niniejszej Umowy, w terminie nie krótszym niż 3 (trzech) miesięcyod datyzaistnienia tych zmian. Zmiana wynagrodzenia powinna więc byćproporcjonalna i adekwatna dozmiany wysokości obciążeń publicznoprawnych,jednak nie może przekraczać 10% wartościwynagrodzenia Wykonawcy, określonegow § 2 niniejszej Umowy. W przypadku zmiany cenymateriałów lub kosztów powyżej 10% w stosunku do wartości wynagrodzenia Wykonawcy,określonego w § 2 niniejszej Umowy Strony mogą żądać zmiany wynagrodzenia w terminie niekrótszym niż 3 (trzech) miesięcy od daty zaistnienia tych zmian. Strony ustalają następującysposób ustalania zmiany wynagrodzenia: a) z użyciem odesłania do wskaźnika zmiany cenymateriałów lub kosztów wskaźnika ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego UrzęduStatystycznego o ten wskaźnik pomniejszony o 1,5 punktu procentowego.W przypadku zmianyceny materiałów lub kosztów powyżej 10% w stosunku do wartości wynagrodzenia Wykonawcy,określonego w § 2 niniejszej Umowy, Strona, która chce żądać zmiany wynagrodzenia, winnaprzygotować wraz z wezwaniem do zmiany wynagrodzenia, wyliczanie wpływu zmiany cenymateriałów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia do przewidywanego końca trwaniaumowy, podanie ilościowe zaoszczędzonych lub zwiększonych materiałów, poziom ilościowyzmiany zatrudnienia personelu. Kolejna zmiana wynagrodzenia wykonawcy nie może nastąpićwcześniej niż w terminie 6 miesięcy od daty wprowadzenia poprzedniej zmiany. Maksymalnawartość zmiany wynagrodzenia, w efekcie zastosowania postanowień o zasadachwprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia, nie może przekroczyć 15% wartościwynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 2 niniejszej Umowy. Przez zmianę cenymateriałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie,względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione w sposób opisany powyżej,zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarłumowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczącychzobowiązania podwykonawcy.
| 2021-04-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa i sprzedaż karetki transportowej typu B wraz z wyposażeniem dla potrzeb Szpitala Miejskiego Specjalistycznego im. Gabriela Narutowicza w Krakowie
- 151/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Dostawa komputerów stacjonarnych dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla potrzeb Projektu pn.: "Wsparcie funkcjonowania i rozwój Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej 2025 r.
- Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej sieci telekomunikacyjnej AGH - KC-DE-zp.272-665/25
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Praska 27 w okresie I-VI 2026 r.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





