Ogłoszenie z dnia 2022-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00282090/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa autobusu - busa do przewozu młodzieży szkolnej dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wł. St. Reymonta w Dobryszycach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wł, St. Reymonta
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000783551
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna
1.5.2.) Miejscowość: Dobryszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-505
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsr_dobryszyce@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsckrdobryszyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zsckrdobryszyce.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka budżetowa administracji rządowej - Szkoła
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa autobusu - busa do przewozu młodzieży szkolnej dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wł. St. Reymonta w Dobryszycach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d0a4b52-4d06-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00027346
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282090/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR.ZP.260.09.21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa autobusu – busa do przewozu młodzieży szkolnej dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wł. St. Reymonta w Dobryszycach. Rok produkcji: 2020 lub 2021 ilość sztuk: 1.
1.1 Charakterystyka techniczna i warunki ogólne:
1) ilość miejsc: minimum 20 siedzące maksimum 24 siedzące (w tym fotel kierowcy);
2) silnik typu Diesel EURO 6;
3) pojemności skokowej od 1950 cm3 do 3000 cm3;
4) minimalna moc silnika – 130 kW / 177 KM;
5) rok produkcji 2020 lub 2021;
6) pojazd fabrycznie nowy, nieużywany i nierejestrowany wcześniej, z przebiegiem nie większym niż 6 000 km związanym z dostawą pojazdu z fabryki do Zamawiającego;
7) kierownica umieszczona z lewej strony pojazdu, wspomaganie hydrauliczne lub elektryczne;
8) hamulec hydrauliczny, hamulce tarczowe min. na kołach osi przedniej;
9) system bezpieczeństwa ABS, ESP;
10) prędkość maksymalna 100 km/h;
11) minimalny okres gwarancji 24 miesiące;
12) autobus (kategoria homologacyjna M3).
1.2. Wyposażenie pojazdu:
1) podłoga pokryta antypoślizgową wykładziną;
2) szyby podwójne, przyciemniane;
3) wykończenie wnętrza z tapicerką z izolacją termiczną i dźwiękową dla całego pojazdu;
4) półki z indywidualnym oświetleniem w przedziale pasażerskim;
5) fotele pasażerskie z pasami bezpieczeństwa, z zintegrowanym zagłówkiem;
6) osobna klimatyzacja dla kierowcy z ustawieniem temperatury;
7) klimatyzacja z indywidualnymi nawiewami w przestrzeni pasażerskiej;
8) izolacja termiczno – dźwiękowa podłogi, boków, sufitu oraz drzwi;
9) radio bluetooh;
10) gniazda USB dla pasażerów;
11) wyposażenie wynikające z obowiązujących przepisów (apteczka, dwie gaśnice, trójkąt ostrzegawczy młotki do rozbijania szyb);
12) koło zapasowe wraz z kompletem narzędzi oraz podnośnikiem niezbędnym do jego wymiany;
13) tachograf cyfrowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279948,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313527,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279948,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Supply24 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971876762
7.3.3) Ulica: pl. Solny 14A/3
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-062
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279948,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-29PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa autobusu szkolnego przystosowanego do przewozu uczniów do szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Otwock.
- Dostawa nowego autobusu do NCBJ ZTS w formie leasingu operacyjnego
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO AUTOBUSU TURYSTYCZNEGO (SZKOLNEGO) 34+1 NA POTRZEBY GMINY ZAWIDZ
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Grudusk
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
- Dostawa pięciu autobusów w ramach projektu Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie współfinansowanego przez Unię Europejską.
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.