eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › Remont drogi powiatowej nr 1400 D na odcinku Słączno - Poradów



Ogłoszenie z dnia 2023-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej nr 1400 D na odcinku Słączno - Poradów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MILICKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934673

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 38

1.5.2.) Miejscowość: Milicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713840764

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@milicz-powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.milicz-powiat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/, http://bip.milicz-powiat.pl/m,23,ogloszenia.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi powiatowej nr 1400 D na odcinku Słączno - Poradów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae3756e2-a6bb-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00027318

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00077578/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont drogi powiatowej nr 1400 D na odcinku Słączno - Poradów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091596/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DP.7134.30.2022.BK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4893189,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania, którego przedmiotem jest wykonanie remontu nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 1400D na odcinku Słączno – Poradów, obejmującego wykonanie powierzchniowego zabiegu remontowego istniejącej nawierzchni jezdni poprzez ułożenie nowych warstw z betonu asfaltowego po wcześniejszym wyrównaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej warstwą wyrównawczą z betonu asfaltowego, łączna długość odcinka 6,250 km.
1) Przedsięwzięcie obejmuje:
- odtworzenie trasy i punktów wysokościowych,
- ścinkę zawyżonych poboczy średnio na szer. 1,50m i gr. 15cm,
- frezowanie nawierzchni z betonu asfaltowego na gł. do 5cm w celu płynnego połączenia istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego z projektowaną nawierzchnią,
- remont chodnika z kostki brukowej betonowej i zjazdów w ciągu tego chodnika w miejscowości Dunkowa z dostosowaniem wysokościowym do nowej wysokości krawędzi jezdni (rozbiórka krawężników, obrzeży,
nawierzchni z kostki i ponowne wykonanie: nowe krawężniki i obrzeża, kostka rozbiórkowa z uzupełnieniem),
- wyrównanie krawędzi jezdni mieszanką AC16W 50/70 w ilości 625 ton po wcześniejszym oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową C60 BP3 ZM w ilości 0,5kg/m2 (mieszanka do wbudowania mechanicznego
w krawędziach na całej długości opracowania),
- oczyszczenie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, skropienie istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego emulsją asfaltową C60 BP3 ZM w ilości 0,5kg/m2,
- wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC16W 50/70 w ilości średniej 75kg/m2 z wbudowaniem mechanicznym (wyrównanie istniejącej nawierzchni pod warstwę wiążącą),
- skropienie nawierzchni jezdni emulsją asfaltową w ilości zalecanej przez producenta geosiatki, ułożenie geosiatki z włókien szklanych przeznaczonej do nawierzchni bitumicznych min. 50/50kN po obu
stronach jezdni w krawędziach na szer. 2,0m,
- skropienie wykonanej warstwy wyrównawczej lub geosiatki emulsją asfaltową C60 BP3 ZM w ilości 0,3kg/m2 lub w ilości zalecanej przez producenta geosiatki,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 4cm,
- skropienie wykonanej warstwy wiążącej emulsją asfaltową C60 BP3 ZM w ilości 0,3kg/m2,
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4cm,
- remont zjazdów (dopasowanie wysokościowe do nowej wysokości krawędzi jezdni (na dł. 2,0m od krawędzi jezdni), zakres prac: koryto pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, zagęszczenie podłoża do Is≥0,97 i E2≥80MPa, dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego CNR 0/63 gr. 15cm zagęszczonego mechanicznie, górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego CNR 0/31,5 gr. 10cm, skropienie
emulsją asfaltową C60 BP3 ZM w ilości 0,5kg/m2, ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4cm,
- wyrównanie wysokościowe poboczy z kruszywa łamanego CNR 0/31.5 gr. 15cm i szer. 0,75m zagęszczonego mechanicznie (remont),
- montaż barier drogowych stalowych H1W5A nad przepustami pod koroną drogi,
- uporządkowanie pasa drogowego po zakończonych robotach.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja techniczna (OPZ) stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3) W cenie oferty należy uwzględnić koszty związane z wykonaniem projektu oznakowania (zastępcza organizacja ruchu) i zabezpieczenia robót na czas prowadzenia robót.
4) Roboty należy wykonać zgodnie z załączoną do SWZ Dokumentacją techniczną, Specyfikacjami Technicznymi oraz pozostałymi wymaganiami szczegółowo określonymi w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ.
5) Zamawiający wymaga złożenia do oferty kosztorysu ofertowego na podstawie którego będzie oszacowana łączna wartość zadania, pod rygorem odrzucenia oferty. Kosztorys ofertowy ma odzwierciedlać pozycje z przedmiaru robót, który stanowi integralną część dokumentacji technicznej będącej załącznikiem nr 1 do SWZ.
6) Podstawę do zapłaty wynagrodzenia stanowić będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę, po dokonaniu końcowego odbioru robót, płatna przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury, przy czym za dzień zapłaty uznawany będzie dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
7) Dla przedmiotowej inwestycji Zamawiający ustanowi nadzór inwestorski.
8) Wykonawca wystawi faktury zgodnie z danymi: Nabywca: Powiat Milicki, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz, NIP: 916-13-12-494, Odbiorca: Starostwo Powiatowe w Miliczu, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz.
II. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
3) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
5) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w istotnych postanowieniach umownych zawartych w projektowanych postanowieniach umowy - wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
III. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
IV. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
V. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
VI. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
VII. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
VIII. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 p.z.p.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
- 45.23.31.40-2 – roboty drogowe
- 45.23.31.42-6 – roboty w zakresie naprawy dróg
- 45.11.12.00-0 – roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
- 45.23.32.20-7 – roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5964157,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8011497,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5964157,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROVIA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Bielanach Wrocławskich, ul. Irysowa 1, 55-040 Kobierzyce

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 635 000 01 27

7.3.3) Ulica: Irysowa 1

7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5964157,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.