Ogłoszenie z dnia 2025-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00517197/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
- 2024/BZP 00548909/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie żłobka miejskiego w Giżycku z siedzibą przy ul. Obwodowej, 11-500 Giżycko (dz. Nr 40/4 i 40/3) – w formule „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Giżycko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671171
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja 1 Maja 14
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: +4887 7324 111
1.5.8.) Numer faksu: +4887 428 52 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gizycko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gizycko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9877411.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie żłobka miejskiego w Giżycku z siedzibą przy ul. Obwodowej, 11-500 Giżycko (dz. Nr 40/4 i 40/3) – w formule „zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0617fe3e-82f5-4044-8071-60a29222b191
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00027224
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051110/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa żłobka w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w Giżycku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt realizowany w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Aktywny Maluch” 2022–2029 dofinansowany ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO). Dofinansowane przez Unię Europejską – NextGenerationEU.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00517197
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.27.2024.MB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5716507,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie żłobka w ramach zadania pn.: „Utworzenie żłobka miejskiego w Giżycku z siedzibą przy ul. Obwodowej, 11-500 Giżycko (dz. Nr 40/4 i 40/3)” – w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z założeniami programu funkcjonalno-użytkowego (dalej PFU) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. Program funkcjonalno-użytkowy stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem:
ETAP I – Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę:
Zakres prac projektowych obejmuje w szczególności:
a) Opracowanie koncepcji architektoniczno-budowlanej z opisem technicznym, technologicznym, materiałowym oraz częścią rysunkową (rzuty wszystkich kondygnacji, przekroje, elewacje, zagospodarowanie terenu, projekt aranżacji i wyposażenia wnętrz) z podziałem na poszczególne etapy wszystkich części inwestycji objętych PFU – rozwiązania architektoniczno-funkcjonalne budynku żłobka pozwalać będą na stworzenie ośrodka przyjaznego dla dzieci w różnym wieku przy jednoczesnym zachowaniu wymagań dotyczących projektowania budynków z przeznaczeniem na cele szkolnictwa, 2 egzemplarze,
b) sporządzenie dokumentacji kompleksowego wyposażenia budynku w meble oraz wszelkie urządzenia wewnętrzne i zewnętrzne wraz z elementami zagospodarowania terenu. Zastosowane materiały wykończeniowe muszą być trwałe, łatwe w utrzymaniu czystości oraz spełniać wysokie wymagania techniczne, estetyczne i użytkowe. Zastosowane materiały oraz meble i urządzenia muszą posiadać wszystkie atesty, certyfikaty pozwalające na ich zastosowanie w pomieszczeniach przeznaczonych na pobyt dzieci,
c) opracowanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień, programów, badań, ekspertyz, zgód, operatów, opinii, warunków, odstępstw, decyzji oraz opracowań geodezyjno-kartograficznych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę (wraz z jego uzyskaniem) – 4 egzemplarze,
d) opracowanie branżowych projektów wykonawczych w wersji papierowej – 2 egzemplarze,
e) opracowanie projektu terenów zieleni zawierający w szczególności, lokalizację oraz spis zaprojektowanych roślin wraz z wykazem gatunkowym (nazwa polska i łacińska) i ilościowym, plan zabezpieczenia istniejących drzew (część nadziemna i bryła korzeniowa) na czas wykonywania robót, opis pielęgnacji gatunku – 2 egzemplarze
f) opracowanie szczegółowego kosztorysu ofertowego wraz z przedmiarem robót sporządzonego w układzie branżowym, jako oddzielne opracowania dla poszczególnych środków trwałych – 2 egzemplarze,
g) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót – 2 egzemplarze,
h) wykonanie wersji elektronicznych wszystkich opracowań na nośniku pamięci USB w postaci nieedytowalnej .pdf oraz edytowalnej – dopuszczalne formaty tekstowe: .doc, .docx, .rtf, rysunkowe: .dwg/.dxf, kosztorysowe: .ath.
i) sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie robót wyszczególnionych w etapie II.
UWAGA 1: Koszt wykonania Etapu I nie może przekroczyć 7% ceny oferty brutto.
UWAGA 2: Warunki gestorów sieci i inne dokumenty (takie jak pozwolenia, wydane warunki, zgody, uzgodnienia) zamieszczone w PFU i udostępnione przez Zamawiającego wymagają dostosowania do aktualnych wymagań zamawiającego w stosunku do założeń realizacji inwestycji i uaktualnienia bądź uzyskania przez wykonawcę nowych dokumentów. Ich zamieszczenie ma charakter poglądowy i ma służyć lepszemu opisowi zamówienia dla przyszłego Wykonawcy.
UWAGA 3: Wykonawca ma obowiązek konsultowania, uzgadniania, a także uzyskania finalnej akceptacji Zamawiającego dla poszczególnych rozwiązań techniczno – funkcjonalnych, które zostaną zawarte w Dokumentacji projektowej.
Zamawiający wymaga, aby Projektant w dokumentacji określił właściwości zastosowanych urządzeń i materiałów z uwzględnieniem art. 99 ust 4, 5, 6 i zgodnie z wymaganiami art. 101 ust. 1-3 ustawy Pzp oraz z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Powyższy wymóg uzasadniony jest tym, że stwarzanie sytuacji powodujących pośrednio lub bezpośrednio narzucenie Wykonawcom robót przez podmioty trzecie konieczności dokonania zakupu u danego przedsiębiorcy poprzez podawanie w dokumentacji technicznej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia urządzeń lub materiałów stanowi tzw. „czyn nieuczciwej konkurencji” w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie, potwierdzające zastosowanie się do tych przepisów pod ryzykiem odrzucenia dokumentacji. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że dokumentacja nie spełnia tych kryteriów Zamawiający zastrzega możliwość jej odrzucenia.
ETAP II - Wykonanie robót budowlanych wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
a) Roboty rozbiórkowe elementów zagospodarowania terenu,
b) Roboty ziemne,
c) Budowa budynku żłobka wraz z instalacjami oraz infrastrukturą techniczną. Konstrukcja budynku powinna być dostosowana do możliwości nadbudowy o jedną dodatkową kondygnację,
d) Budowa ciągów komunikacyjnych,
e) Budowa miejsca do gromadzenia odpadów,
f) Budowa placu zabaw,
g) Budowa parkingów,
h) Budowa ogrodzenia,
i) Budowa przyłączy do budynku,
j) Budowa instalacji monitoringu CCTV wraz z podłączeniem do miejskiej sieci,
k) Wyposażenie terenu w małą architekturę -m.in. ławki, kosze, tablice informacyjne, stojaki rowerowe, itp.
l) Wykonanie nasadzeń roślinnych (byliny, krzewy, drzewa), nawierzchni ekstensywnych (trawniki, łąka kwietna) oraz pielęgnacja istniejących nasadzeń,
m) Transport i utylizacja gruzu,
n) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
UWAGA: Obszar opracowania został oznaczony na załączniku graficznym.
ETAP III – Utrzymanie wykonanej roślinności w okresie:
a) Okres utrzymania dla drzew – 24 miesiące od dnia zakończenia odbioru końcowego,
b) Okres utrzymania dla bylin i krzewów – 12 miesięcy od dnia zakończenia odbioru końcowego,
Zakres utrzymania:
- pielenie obszarów z nasadzeniami krzewami i bylinami,
- przycinanie drzew i krzewów,
- podlewanie bylin, krzewów i drzew,
- wymiana palików do drzew,
- ew. wymiana obumarłych sadzonek,
- utylizacja odpadów powstałych w ramach gospodarowania zielenią.
1. Przedmiot zamówienia powinien zapewniać dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami przez stosowanie uniwersalnego projektowania lub racjonalnych usprawnień wszystkich elementów zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240 z późn. zm.).
2. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy, stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.
4. Zamawiający informuje, że na obszarze realizacji inwestycji obowiązuje Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego (Uchwała Nr XXIV/68/08 z dnia 2008-10-02 w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu zawartego między ulicami: Nowowiejską, Drzymały, Zamawiający, stosownie do art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465.)
Powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy dotyczy pracowników fizycznych wykonujących bezpośrednio roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia w zakresie:
a) Robót rozbiórkowych
b) Robót ziemnych,
c) Robót zbrojarskich, ciesielskich, dekarskich, blacharskich, stolarskich, ślusarskich,
d) Robót betonowych,
e) Robót izolacyjnych,
f) Robót murarskich,
g) Robót ciesielskich,
h) Robót tynkarskich,
i) Robót instalacyjnych,
j) Robót montażowych,
k) Robót nawierzchniowych,
l) Robót wykończeniowych,
m) Montażu elementów małej architektury oraz urządzeń,
Powyższy wymóg nie dotyczy osób wykonujących wolne zawody, w tym projektantów, kierownika budowy i kierowników robót.
Pozostałe wymagania zawiera Rozdział V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7017360,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9165689,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7017360,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOD21 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792730579
7.3.3) Ulica: Ostaszewo 57
7.3.4) Miejscowość: Łysomice
7.3.5) Kod pocztowy: 87-148
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom: roboty ziemne i zagospodarowanie terenu, roboty żelbetowe, dach i elewacja, instalacje wewnętrzne i sieci zewnętrzne branż (sanitarna, elektryka, teletechnika), technologia kuchni. Nazwa i adres podwykonawcy: nie są jeszcze znane.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7017360,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 470 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Budowa oświetlenia drogowego Gminy Giżycko w 2025r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1718N na odcinku Ruda - Rydzewo
- Remont I LO w Giżycku w ramach projektu "Współpraca na rzecz tworzenia przyjaznego środowiska edukacyjnego " LT PL 00469 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
- Budowa kolumbarium -III
- Adaptacja istniejących pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Giżycko (ul. Mickiewicza 33) na cele magazynowe ochrony ludności i obrony cywilnej - II
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dachu
- Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie
- Remont wnętrza sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym i częścią usługową w parterze wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Szarych Szeregów w Jarosławiu"
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw Klubu Dziecięcego "Wesołe Drobinki" w Drobinie
- DOSTAWA WRAZ Z WYMIANĄ DWÓCH (2) KOTŁÓW GAZOWYCH ORAZ NIEZBĘDNEGO OSPRZĘTU INSTALACYJNEGO W LOKALNEJ KOTŁOWNI GAZOWEJ NA TERENIE KAMPUSU UKSW PRZY UL. WÓYCICKIEGO 1/3 W WARSZAWIE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.